;
مد روزمد و زیبایی

فریماه فرجامی زیباترین عروس سینمای ایران که زنده نیست+ عکس

فریماه فرجامی (۱۸ اردیبهشت ۱۳۳۱ – ۹ تیر ۱۴۰۲) بازیگر اهل ایران بود. وی در مجموعه‌های تلویزیونی پهلوانان نمی‌میرند (۱۳۷۶) و ولایت عشق (۱۳۷۹) نیز به ایفای نقش پرداخته‌ بود. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز فریماه فرجامی در لباس و گریم عروس را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت می خوره: راهنمای انتخاب کمربند مردانه: برای عید خوش استایل شوید!

زندگی فریماه فرجامی

فریماه فرجامی4

فریماه فرجامی در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. او در سال ۱۳۵۶ از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر کارشناسی دراماتیک دریافت کرد.در همان سال در مرکز مطالعات و هماهنگی فرهنگی شورای عالی فرهنگ و هنر و فصلنامه فرهنگ و زندگی به عنوان ویراستار، پژوهشگر و پژوهشگر مشغول به کار شد.

فریماه فرجامی از سال ۱۳۵۵ با گویندگی نمایش‌های رادیویی و بازی در نمایش تلویزیونی آدمک مومی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۵۹ با فیلم گفت هر سه نفرشان به کارگردانی غلامعلی عرفان وارد عرصهٔ سینما شد و با فیلم‌های تیغ و ابریشمِ مسعود کیمیایی و اجاره‌نشین‌های داریوش مهرجویی بود که شناخته شد.

او موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش اول زن برای فیلم پرده آخر از نهمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر شد. آخرین بازی فریماه فرجامی در فیلم لامینور ساخته داریوش مهرجویی بود.

این مطلب هم جالبه: بهترین مدل مانتوهای گلدوزی برای عید 1403+ عکس ها

فریماه فرجامی در لباس عروس

فریماه فرجامی3 فریماه فرجامی1

درگذشت فریمان فرجامی

فرجامی در دو ماه پایانی عمر دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی، درمان را تحت نظر پزشک در خانه ادامه داد. اما دوباره براثر سکته در بیمارستان بستری شد و چند روز در کما به سر برد. او سرانجام در ۹ تیر ۱۴۰۲ در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

 

این هم جالبه:

 تشخیص عطر خوب: قبل از خرید عطر حتما این تست را انجام دهید!

استایل پلنگی و نوروزی مرجانه گلچین که انگار 30 سالش شده!

مانتوهای دمده و قدیمی که پیر نشونت میده+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفت =

دکمه بازگشت به بالا