;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

قهوه برای رشد مجدد موها: با این 3 روش نتیجه می گیرید!

قهوه برای رشد مجدد موها

قهوه برای رشد مجدد موها: قهوه یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه بسیاری از افراد است. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که می‌توانید با قهوه موهایی زیبا و پرپشت داشته باشید.
استفاده از قهوه برای رشد مو شاید برای خیلی از افراد جالب باشد؛ اما خوب است بدانید کافئین موجود در قهوه برای رشد مجدد موها بسیار مؤثر بوده و اگر این محصول استفاده کنید، حتماً از دیدن نتیجه آن شوکه می‌شوید. با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

قهوه برای رشد مجدد موها:

قهوه ساختار مو و همچنین رشد آن را بهبود می‌بخشد. ریشه موها را تحریک کرده و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. شما از قهوه دم‌کرده برای رویش مجدد موهایتان می‌توانید استفاده کنید. قهوه ساقه موهایتان را محکم‌تر کرده و روند رشد مو را تسریع می‌کند.

مفید و خواندنی: گوجه سبز چین‌ و چروک را از بین می برد و روند پیری عضلات را غیرفعال می کند!

از قهوه به روش‌های زیر می‌توانید استفاده کنید:

1. ماسک مو :

قهوه برای رشد مجدد موها: یکی از استفاده‌هایی که می‌توانید از قهوه بکنید آن است که به‌عنوان ماسک مو از آن بهره‌مند شوید. برای این کار باید ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل را به همراه روغن‌زیتون و سپس دو قاشق‌چای‌خوری پودر قهوه مخلوط کنید. یک خمیر صاف درست کنید و سپس روی موها بمالید. حالا بگذارید حدود نیم ساعت روی موهایتان باشد و سپس آبکشی کنید.

2. شست‌وشو:

قهوه برای رشد مجدد موها: اگر موهای خود را با قهوه بشویید باعث افزایش ضخامت موها و همچنین تغییر رنگ زیبای آن‌ها می‌شود. برای این کار قهوه خود را به‌طور معمول دم کنید. از جوش‌آمدن آن که اطمینان حاصل کردید، اجازه دهید محلول خنک شده و در نهایت موهای خود را با آن شست‌وشو دهید. پس از شست‌وشو با موهایی ابریشمی و زیبا روبه‌رو خواهید شد. همچنین بعد از تکرار این روند شاهد کاهش ریزش موهای خودتان هستید.

همچنین بخوانید: درمان ترک کف پا در منزل با 3 بار در هفته!

3. روغن :

قهوه برای رشد مجدد موها: روغن قهوه گردش خون در پوست سر را افزایش می‌دهد و ریشه مو را تحریک می‌کند. فیتواسترول‌های موجود در روغن باعث احتباس و جذب رطوبت می‌شوند.
دو فنجان روغن مو به انتخاب خود در یک تابه بریزید و یک‌چهارم فنجان دانه‌های قهوه سیاه تفت‌داده شده را به آن‌ها اضافه کنید. دانه قهوه هرچه‌ تیره‌تر باشد، مزایای بیشتری نیز دارد.

در ظرف را گذاشته و اجازه دهید تا با حرارت کم حدود هشت ساعت بپزد. اطمینان حاصل کنید که آن را با فاصله هر یک ساعت هم بزنید تا نسوزد. آن را از روی حرارت برداشته و مخلوط را صاف کنید. مواد را در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

پف زیر چشم را چجوری بخوابونیم؟ 5 روش موثر که خیلی جالب هستند!

عمل لیپوماتیک اگر از اضافه وزن رنج برده و از تمامی روش‌ها برای کاهش وزن ناامید شده‌ای!

لیفت ابرو در خانه در حال تبدیل شدن به یک ترند جهانی است!

روش های فوری از بین بردن جوش اگر قرار است جایی بروید!

رنگ کردن مو با چای و ادویه های خانگی را چطوری انجام دهیم؟

ماسک هویج، معجزه‌ای برای جوان شدن پوست، شفاف شدن پوست و از بین بردن چروک پوست صورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا