;
مد روزمد و زیبایی

مانتوهای دمده و قدیمی که پیر نشونت میده+ عکس

مانتوهای دمده و قدیمی علاوه بر اینکه استایل شما را جذاب نشان نمی دهند می توانند باعث شوند تا سن بالاتر هم دیده شوید. ترکیب و ست کردن آیتم های مختلف در لباس پوشیدن نیاز به دانش و مهارت دارد.

توصیه هایی که امروز در بخش مد و زیبایی برایتان جمع آوری کرده ایم به شما کمک می کند تا خطاهای رایج در مانتو پوشیدن را انجام ندهید. اگر می خواهید حرفه ای تر لباس بپوشید مد روز امروز را از دست ندهید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خوش استایل‌ترین بازیگران ایرانی سال 1402 معرفی شدند+ به نظرت کدوم خوشتیپ تره؟

مانتوهای دمده و قدیمی که شما بزرگتر نشان می دهند

مانتوهای دمده و قدیمی2 مانتوهای دمده و قدیمی3

 

این هم جالبه: مدل شلوارهای زنانه ای که حسابی پر طرفدار شده اند+ عکسمانتوهای دمده و قدیمی1 مانتوهای دمده و قدیمی4

این هم جالبه: استایل مشکی و باکلاس سوسانو با اندام باریک + عکس قدی

مانتوهای دمده و قدیمی5 مانتوهای دمده و قدیمی7 مانتوهای دمده و قدیمی8

تاریخچه مانتو

نخستین اسناد از پوشیدن مانتو ، به حدود قرن هفده تا هجدهم میلادی اشاره دارند . اینکه نخستین استفاده از مانتو توسط زنان یا مردان بوده ، مشخص نیست اما نخستین استفاده توسط زنان ، شامل پوشاکی بسیار بسته و گشاد بوده‌ است .

همچنین در منابعی اشاره شده‌است که مانتوها در بعضی از جلسات دادگاه‌ ها پوشیده می‌ شدند . با این حال بیشتر منابع ، تفکیکی را میان مانتوهای اشراف که بسیار نایاب بودند با مانتوهای معمول قائل شدند .

به شکل محدود، مانتو به نژادپرستی غربی نیز اشاره داشته‌ است و منابع اروپایی اشاراتی به پوشاندن مانتو بر تن خدمتکاران خارجی داشته‌ اند . گاه این تعیین پوشاک که توسط بالادستان غربی انجام می‌ شد ، حالتی نژادپرستانه و برای یادآوری جایگاه پایین کارگران خارجی داشت .

با وجود پایان دوران مانتو در زادگاهش ، این پوشاک بعداً توسط سیاستمداران فرانسوی به چند کشور دیگر پیشنهاد شد . پس از انقلاب اسلامی ایران ، نوعی مناسب با فرهنگ انقلابی توسط رابط‌ های سیاسی فرانسوی به ایرانیان پیشنهاد شد که با تغییراتی جزئی مورد پذیرش قرار گرفت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا