;
سرگرمی

یه اشتباهی توی پارک وجود داره اگه دقت خوبی داری پیداش کن!

آزمون اشتباه داخل پارک میزان دقت و نکته سنجی شما را محک می زند. خوب به تصویر نگاه کنید؛ در ابتدا همه چیز عادی به نظر می رسد اما چیزی درست نیست. آیا شما می توانید به اشتباهی که در تصویر وجود دارد اشاه کنید. برای پاسخ به آزمون اشتباه داخل پارک شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

آزمون اشتباه داخل پارک

تصویری که امروز با شما به اشتراک گذاشته ایم به معنی واقعی کلمه شما و مغزتان را درگیر خواهد کرد. چرا که هم یافتن اشتباه موجود در تصویر آسان نیست و هم اینکه برای شناسایی این اشتباه تنها 3 ثانیه فرصت دارید. لذا حواس خود را کاملا جمع کنید و تلاش کنید هر چیزی که تمرکز شما را از بین می برد، آن را از اطراف خود دور کنید.

در آزمون اشتباه داخل پارک شما با صحنه ای از یکروز بهاری در یک پارک روبرو هستید. انسان هایی در پارک حضور دارند و به فعالیت های روزانه خود مشغول هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید یک اشتباه جزئی در تصویر مشاهده می شود. برای دیدن این اشتباه شما کمی به دقت و تیزبینی نیاز دارید.

به باور سازنده این آزمون، تنها یک فرد متمرکز و تیزبین می تواند در زمان 3 ثانیه ای این اشتباه را شناسایی کند.خوب اگر آماده هستید، ابتدا چشمان خود را ببندید، سپس نفس عمیق بکشید و بعد به تصویر آزمون اشتباه داخل پارک نگاه کنید. زمان شما محدود است.

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

آزمون اشتباه داخل پارک1

.

.

.

16 چهره انسان و حیوان در تصویر وجود داره؛ میتونی علامت بزنی؟.

.

.

پاسخ آزمون اشتباه داخل پارک

اگر توانستید در زمان 3 ثانیه اشتباه تصویر را پیدا کنید، ما به شما تبریک می گویئم. از این جهات که تیزبینی شما عالی است و علاوه بر این هیچ چیز غیر عادی از مقابل ذهن خلاق و چشمان شما پنهان نمی ماند. اگر هم یک فرصت کوتاه دیگر نیز دارید، اشکالی ندارد.به بالا برگشته و باز به تصویر نگاه کنید. پاسخ در انتهای صفحه قرار داده شده است اما قبل از آن سعی کنید خودتان جواب را بیابید.

.

.

.

.

.

.

بله درست گفتید. اشتباه تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر پارک، در نیمکتی ماست که زن بر روی آن نشسته است. اگر دقت کنید فاقد نشیمن گاه است.اما زن چگونه بر روی نیمکت نشسته است. برخی از دوستان هدیه دادن دختر به پسر را اشتباه تصویر گفته اند. فکر نمی کنیم که این مسئله اشتباهی داشته باشد.

حتمن بخوانید: ماجرای مردی در حمام زنانه که زنان را کیسه می کشید!

آزمون اشتباه داخل پارک2

برایتان جالب خواهد بود:

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

پیشنهادی: افسانه هندی کوزه ترک خورده که ماجرایی آموزنده دارد!

از دست ندهید: داستان معروف دزد اصفهانی زرنگتره یا دزد شیرازی؟

حکایت رو کم کنی عروس و مادرشوهر ماجرایی قدیمی دارد!

با پیدا کردن کد در کمتر از 15 ثانیه ضریب هوشی خود را آزمایش کنید!

تست شخصیت: فردی تندخو هستید یا آرام؟ یک چتر انتخاب کنید و ما ویژگی غالب شما را آشکار خواهیم کرد!

با به چالش کشیدن خودتان آیا می توانید میمون پنهان را حداکثر در 10 ثانیه ببینید؟!

تست شخصیت شناسی: یک ظرف آجیل انتخاب کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا