;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

معجزه سفید شدن پوست در یک روز که پوستتان را مثل برف می کند+ عکس

معجزه سفید شدن پوست در یک روز: رنگ پوست هر فرد، مشخصه چهره اوست. ملانین، ماده‌ای است که رنگ پوست هر شخص را تعیین می‌کند. اما گاهی عوامل خارجی مثل نور خورشید، آلودگی هوا و باکتری‌های مضر تاثیر منفی خود را روی پوست گذاشته و موجب می‌شوند تا رنگ پوست، از آنچه در واقعیت است، تیره‌تر به نظر برسد.

با راهکارهایی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد می‌توانید رنگ پوست خود را یک درجه روشن‌تر کنید. اگر مایلید بهترین نتیجه عاید شما شود، در کنار روش‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، خرید قرص سفید کننده پوست را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای سفید شدن پوست در یک روز، یک راه موثر این است که فیشیال پوست انجام دهید و از متخصص این امر بخواهید که از محصولات روشن کننده پوست استفاده کرده و برای شما به شکل حرفه‌ای پاکسازی انجام دهد. اما اگر می‌خواهید خود در منزل اقدام کنید، ماسک‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در ادامه مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی به معجزه سفید شدن پوست در یک روز اشاره شده است. با مجله گفتنی همراه باشید.

 

معجزه سفید شدن پوست در یک روز

ماسک عسل، شیر و آبلیمو

معجزه سفید شدن پوست در یک روز با ماسک عسل

  • مرحله اول: یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چای‌خوری عسل و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم ترکیب کنید.
  • مرحله دوم: ترکیب حاصله را روی پوستی که کاملا تمیز است، قرار دهید.
  • مرحله سوم: اجازه دهید این ماسک 20 دقیقه روی چهره شما بماند و بعد آن را بشویید.

آبلیمو را می‌توان یک داروی خانگی برای سفید شدن پوست در یک روز به شمار آورد. آبلیمو این قابلیت را دارد که رنگ پوست را چند درجه روشن‌تر کرده، لک‌های تیره و کک و مک را از بین ببرد. از طرف دیگر عسل را اکسیر حل مشکلات پوستی می‌توان دانست. خاصیت ضدباکتریایی عسل به محو شدن تیرگی‌های پوست کمک کرده و درخشندگی چهره شما را دوچندان می‌کند.

معجزه سفید شدن پوست در یک روز با آب سیب زمینی

معجزه سفید شدن پوست در یک روز با سیب زمینی

  • مرحله اول: پوست یک سیب زمینی را کنده و آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید.
  • مرحله دوم: تکه‌های سیب زمینی را روی قسمت‌هایی از پوست که تیرگی دارند، قرار دهید تا آب سیب زمینی به خرد پوست برود.
  • مرحله سوم: اجازه دهید سیب زمینی‌ها 20 دقیقه روی پوست بماند و بعد پوست را با آب ولرم بشویید.
    به جای اینکه از قطعات سیب زمینی استفاده کنید می‌توانید یک عدد سیب زمینی را رنده کرده، آب آن را بگیرید و به کمک یک پد پنبه‌ای آن را به پوست بمالید.

آب سیب زمینی این قدرت را دارد که بدون ایجاد هیچ نوع آسیب، پوست شما را روشن‌تر کند. سیب زمینی سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان‌هایی است که در سفید کردن پوست و از بین بردن سلول‌های مرده از سطح پوست تاثیری شگفت‌انگیز دارند. آب سیب زمینی را تا 4 روز می‌توانید در یخچال نگهداری کنید.

نکات مهم برای معجزه سفید شدن پوست در یک روز

هر فرد با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی خود باید یک روتین پوستی مشخص برای خود داشته باشد. این راهکار برای روشن‌تر کردن پوست خیلی بهتر است تا اینکه به دنبال یک راهکار سریع برای سفید شدن پوست در یک روز باشید.

اگر از ماسک‌های معرفی شده در بالا استفاده می‌کنید، جهت موثرتر بودن آنها حتما باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

داشتن خواب کافی و باکیفیت:

هرچقدر هم که از یک ماسک باکیفیت برای معجزه سفید شدن پوست در یک روز استفاده کنید، اگر خواب کافی و باکیفیت نداشته باشید، نتیجه نخواهید گرفت. خواب نامناسب موجب کدر و تیره به نظر رسیدن پوست می‌شود.

بخور دادن پوست قبل از استفاده از ماسک:

بخور دادن یکی از کم‌ هزینه‌ترین و بهترین راه‌ها برای پاکسازی پوست است. بعد از پاکسازی پوست، محصولات مراقبت از پوست تاثیر بهتری روی پوست خواهند داشت. بخور به باز شدن منافذ پوست کمک کرده و اکسیژن‌رسانی به پوست را بهبود می‌بخشد.

پایبند بودن به روتین پوستی:

معجزه سفید شدن پوست در یک روز نصیب افرادی خواهد شد که از قبل برای خود یک روتین پوستی مناسب و منظم داشته‌اند. این افراد از ماسک‌‎هایی که معرفی کردیم، بهره بهتری خواهند برد. شوینده مناسب، مرطوب کننده، کرم روشن کننده پوست و کرم ضد آفتاب از ارکان یک روتین پوستی هستند. این محصولات با در نظر گرفتن نوع پوست باید انتخاب شوند.

نوشیدن آب کافی:

هیدراته نگه داشتن پوست به جلوگیری از خشکی پوست کمک کرده و کمک می‌کند تا پوست کدر و تیره به نظر نرسد. به گفته متخصصان روزانه 8 لیوان آب یا مایعات سالم باید استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا