;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست!

خواستگاری مهران مدیری: به تازگی ویدیوی خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست در فضای مجازی وایرال شده که سوژه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و حتی خانم بازیگر هم این ویدیو را استوری کرده است اما ماجرا چیست؟ در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان ماجرای خواستگاری مهران مدیری را بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

خواستگاری مهران مدیری

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست

پس از شرکت نعیمه نظام دوست در برنامه اسکار مهران مدیری حواشی فراوانی در فضای مجازی ایجاد شد که یکی از آنها خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست است اما ویدیو خواستگاری آقای کارگردان مربوط به فیلم ساعت خوش و سی سال پیش می باشد. در این ویدیو تغییرات چهره نعیمه نظام دوست و شباهت مهران مدیری به یک خواننده مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خواستگاری مهران مدیری1

نعیمه نظام دوست در اسکار: دوست داشتم با مهران مدیری ازدواج کنم

نعیمه نظام دوست در برنامه اسکار به سوال سمیرا حسن پور بازیگر سینما درباره ازدواج با یکی از بازیگران پاسخ داد و با خنده اعلام کرد که دوست داشته با مهران مدیری ازدواج کند! پاسخ خانم بازیگر که در کل برنامه مخاطبان با شوخی هایش آشنا هستند، موجب خنده شرکت کنندگان و خجالت کشیدن مهران مدیری شد.

نعیمه نظام دوست هنرمند 49 ساله هنوز مجرد است و در خانواده 7 نفره اهل رشت بدنیا آمد و چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا