;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

درست کردن رنگ ابرو در منزل با قهوه و کاکائو

آیا می دانید چگونه می توانید ابروهای خود را به طور طبیعی و ایمن در خانه رنگ کنید؟ ما یک دستور ساده برای رنگ کردن ابرو برای شما داریم.
چرا باید این رنگ را در خانه درست کنید؟ زیرا مانند بسیاری از محصولات زیبایی دیگر، یافتن رنگ ابروی کاملاً طبیعی تقریباً غیرممکن است. بنابراین تهیه این محصولات به صورت طبیعی در منزل و بدون آلودگی به مواد شیمیایی ضروری است.

حتما امتحان کنید: خط چشم طبیعی در منزل بسازید، نتیجه واقعا جذاب و هیجان انگیز است!

چگونه ابروها را رنگ کنیم؟

حالا بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید ابروها رارنگ کنید. اگرچه بسیاری از افراد به مرکز زیبایی مراجعه می کنند و آن را انجام می دهند، اما شما به راحتی می توانید این کار را خودتان انجام دهید.

ابتدا باید از قسمت داخلی ابروها از سمت بینی شروع کنید زیرا ابروها در این قسمت متراکم تر هستند. با استفاده از یک چوب یا قلموی کوچک چوبی ابتدا باید رنگ را گرفته سپس از وسط ابروها با حرکات عقب و جلو و بالا و پایین به اطراف پخش کنید. حدود پانزده تا بیست دقیقه طول می کشد تا رنگ اثر کند. از آنجایی که ما از یک محصول طبیعی استفاده خواهیم کرد، اثرگذاری آن زمان بیشتری خواهد برد.

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

وقتی رنگ پردازش شد، می توانیم آن را با پنبه خیس از آنجا برداریم. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برای حذف رنگ باقیمانده کمی فشار وارد کنید. به یاد داشته باشید که اگر رنگ را پاک نکنید، رنگ ابروهای شما را ادامه می دهد و ممکن است رنگ بسیار تیره ای ظاهر شود. شستن صورت پس از پاک کردن رنگ نیز به این موضوع کمک می کند.

انجام این فرآیند هر سه تا چهار هفته یکبار به ابروهای شما کمک می کند تا فرم زیبایی پیدا کنند.

ساخت رنگ ابرو در منزل

ابتدا باید رنگ مناسب ابروهایمان را انتخاب کنیم. ممکن است ابتدا بخواهید رنگ های تیره را انتخاب کنید، اما در حین انجام این کار، فقط یک یا دو درجه تیره تر از رنگ موهای فعلی خود انتخاب کنید.

پس از تصمیم گیری در مورد تناژ رنگ، تفاله قهوه و پودر کاکائو را در یک کاسه مخلوط کنید. بنابراین، زمینه به جای هدر رفتن مفید خواهد بود. دلیل استفاده از پودر کاکائو روشن کردن تن آن است. اگر رنگ تیره‌تری می‌خواهید، می‌توانید کاکائو را کم کنید، اگر رنگ روشن‌تری می‌خواهید، می‌توانید آن را افزایش دهید.

درست کردن رنگ ابرو در منزل-با قهوه و کاکائو

حالا روغن نارگیل، عسل و ژل آلوئه ورا را به آن اضافه می کنیم. روغن نارگیل دارای اثرات ضد باکتریایی است، اما وظیفه اصلی آن نگه داشتن سایر مواد در کنار هم است. از طرف دیگر عسل هم چسبنده است و هم برای سلامت پوست مفید است. چسبیدن رنگ به ابروهای شما بسیار مهم است.

از طرفی ژل آلوئه ورا برای پوست زیر ابرو مفید است و از اختلالات پوستی جلوگیری می کند. بعد از اینکه همه مواد را خوب هم زدیم، 5 دقیقه صبر می کنیم.
در حین استفاده از رنگ برای ابروها نباید فرم دهی به ابروهای خود را فراموش کنید. بنابراین، همیشه منطقی تر است که ابتدا از مناطق ضخیم شروع کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که قبل از رسیدن به رنگ مورد نظر، چند بار تلاش لازم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا