;
مد روزمد و زیبایی

10بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی برای خانومهای خوش پوش ایرانی

بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی: شبنم قلی‌خانی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۶) بازیگر تلویزیون و سینما و تئاتر، ورزشکار و مربی باشگاه، کارگردان سینما و تئاتر، استاد دانشگاه بازیگری و کارگردانی، مجری، صداپیشه و گوینده رادیو، نویسنده و فیلنامه‌نویس اهل ایران است. وی بخش اعظمی از فعالیت‌های کارگردانی را در استرالیا دنبال کرده است. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

این را هم شاید بپسندید: پوست بدون لک با 6 روش خانگی

انتخاب مانتوی شیک و مد روز یکی از دغدغه های بانوان خوش پوش است. بازیگران زن با کمک بهترین طراحان لباس همیشه بهترین مانتوها را بر تن می کنند. یکی از این ها شبنم قلی خانی است. ما چندین مدل از بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی را گلچین کرده ایم که به شما کمک می کند در خرید مانتو راحت تر شوید.

در ادامه بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی را می بینید.

شاید جالب باشد: 8 مدل مانتوی از مد رفته که بی کلاست میکنه+8مانتو جدید باکلاس

ازدواج و همسر شبنم قلی خانی

همسر شبنم قلی خانی

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنين ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا «کـه از مـا بزرگتر هستند» باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

مـن در زمان تحصیلات دانشگاهی ام، دریک بازه ای نیاز بـه ماکت داشتم، از آن جا کـه خودم چیزی بلد نبودم، خواهرم گفت دوستی دارد کـه برادرش در رشته معماری تحصیل می کند و میتواند بـه مـن کمک کند. و این آغاز آشنایی مـن و همسرم بود کـه در انتها بـه ازدواج مان ختم شد.

این مطلب هم مفیده: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی:

بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی1 بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی2 بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی3 بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی4 بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی5 بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی6

این مطلب هم جالبه: 7 بهترین ست مانتوی عید که با آن‌ها می‌درخشید

بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی7

بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی 9این را هم شاید بپسندید: رنگ شال هایی که مد میشه: شال عیدت رو این رنگی بخر

لباس مجلسی چیست؟

لباس مجلسی، لباس مجلسی یا لباس مجلسی نوعی لباس شب است که برای یک مجلس مجلسی یا مراسم رسمی پوشیده می شود. اکثر مدل‌ها شانه‌هایشان را با دکلته، بازوهای باز و دامن‌های بلند به‌سبک بریده شده‌ هستند.

در سال‌های گذشته، ممکن است به همین نوع لباس، لباس شب گفته شود که ویژگی‌های بسیار مشابهی دارد. یقه کوتاه، اندام تنگ، دامن بزرگ و (گاهی) بازوهای برهنه.

علاوه بر این، لباس‌های مجلسی به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا با تنوع بیشتری زندگی کنند، زیرا دامن‌های بلند و گشاد، ابعاد بدن او را گسترش می‌دهند. تنوع پارچه از بازتابنده تا مات، بافت متنوع صاف و نرم تا سفت متفاوت است.

به عنوان باشکوه ترین لباس شب، لباس های مجلسی نشان دهنده رویاهای عاشقانه زنان جوان است. سیندرلا و زیبا و هیولا افسانه های قابل تشخیصی هستند که شکوه و فانتزی لباس شب را به کودکان القا می کنند.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

مد و فشن چیست؟

فشن سبک غالب در یک فرهنگ خاص و یک زمان خاص است. درواقع مد به روش‌های رایج و محبوب لباس پوشیدن در یک زمان یا دوره خاص اشاره دارد. صنعت مد با سبک‌های غالب حال حاضر سروکار دارد. چیزی که در یک ماه یا فصلی از سال مد باشد، ماه یا فصل بعد دیگر مد نیست و تاریخ انقضای آن از بین می‌رود. به‌عبارت‌دیگر به تغییر سلیقه ناگهانی اکثر افراد یک جامعه مد می‌گویند. خانه‌های مد و فشن میزبان نمایش‌های فشن هستند تا لباس‌هایی که بیانگر چشم‌اندازی برای آینده مد هستند را برجسته کنند. سپس اینفلوئنسرها و بلاگرها با ایده‌ها و خلاقیت‌های خود به این نمایش‌ها واکنش نشان می‌دهند و از چشم اندازه‌ها در سبک‌های خود استفاده می‌کنند. درنهایت هم خرده‌فروشها از تمامی این اتفاقات و اطلاعات استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به فروش برسانند. اغلب اخبار مد و سبک‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی و مجلات مد منتشر می‌شود.

 

این مطالب هم جالبن:

رنگ مو عید 1403: امسال این رنگ موها مده + عکس

تیپ مه لقا باقری زن جواد عزتی با لنز و موهای قرمز در جشنواره فجر+ عکس

لباس های جوان کننده؛ این شکلی بپوشید

تصاویر دختر چاقی که ملکه زیبایی نپال شد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا