;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سعید پورصمیمی و تجاوز به بازیگر زلیخا در سریال یوسف پیامبر!

سعید پورصمیمی در اولین واکنش به اظهارات کتایون ریاحی مبنی بر تعرض به او، گفت: از کتایون ریاحی شکایت می کنیم.  پریزاد سیف، کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار ۱۶ ساله سعید پورصمیمی، به نمایندگی از سعید پورصمیمی گفت:

ایشان (سعید پورصمیمی) اهل رفتن به فضای مجازی نیست و حتی موبایل هم ندارد. الان در حال جمع کردن مدارک هستیم و به محض برگشتن ایشان از فرانسه، شکایتی را ترتیب خواهیم داد تا از این خانم خواسته بشود که واضح صحبت کند.

از دست ندهید حتمن ببینید: تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

پریزاد سیف در ادامه درباره اتفاقی که کتایون ریاحی از آن صحبت کرده گفت:

۲۵ سال پیش خانم کتایون ریاحی سر یک سریالی بودند که من ترجیح می دهم اسم سریال و کارگردان را نگویم. سر این سریال شکایت هایی از خانم ریاحی صورت می گیرد. آن زمان آقای داوود رشیدی رئیس انجمن بازیگران و آقای سعید پورصمیمی داور خانه سینما بودند. در آن زمان از پشت صحنه سریال گزارش های زیادی درباره خانم کتایون ریاحی به خانه سینما داده می شود.

اکثر بازیگران و عوامل آن سریال در قید حیات هستند و از این قضیه اطلاع دارند. این شکایت پس از ارسال به خانه سینما، به دست داور خانه سینما به آقای پورصمیمی بودند می رسد.

به این ترتیب خانم کتایون ریاحی به خانه سینما فرا خوانده می شود و به ایشان می گویند که خانم محترم این شکایت ها از شما به خانه سینما ارسال شده. قضیه قرار بوده در محدوده سینما حل شود و حرمت ها نگه داشته شوند. در جلسه رسیدگی، آقایان داوود رشیدی و سعید پورصمیمی حضور داشتند و در مورد شکایت عوامل سریال از خانم ریاحی، سئوال هایی از ایشان پرسیده می شود.

جالبه ببینید: ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

سعید پورصمیمی و کتایون ریاحی

پریزاد سیف در ادامه اظهار داشت:

تنها کاری که سعید پورصمیمی به عنوان داور رسیدگی به شکایات انجام می دهد این بوده که عضویت کتایون ریاحی در خانه سینما را موقتا لغو می کند. در واقع بر اساس شکایت های ارسال شده، ایشان را موقتا از خانه سینما اخراج می کنند. سئوال در اینجاست در اتاقی که آقای داوود رشیدی و کسان دیگری حضور داشتند ایشان (سعید پورصمیمی) چگونه از موقعیت خودش سوء استفاده کرده و به خانم ریاحی تعرض کرده است؟

سیف در توضیح ماجرا گفت:

کلمات بار معنایی و قضایی دارند. ایشان (کتایون ریاحی) با هوشمندی تمام کلمه های تجاوز، آزار جنسی و خشونت جنسی را به کار نبرده اما در مورد تعرض هم توضیح نداده چون مخاطب فضای مجازی وقتی یک پستی که به جنش «می تو» هم مربوط می شود را می بنید کلمه تعرض در آن را معادل با تجاوز می بیند. آقای پور صمیمی در صحبت با من عینا گفتند که اگر اخراج این خانم (کتایون ریاحی) معنی اش تعرض است بله من تعرض کرده ام.

پیشتر کتایون ریاحی در صفحه اینتساگرامش نوشت: سعید پورصمیمی ۲۵ سال پیش به من تعرض کرد! او عکسی از سعید پورصمیمی در جشنواره کن را در استوری صفحه اش گذاشت که ضربدر قرمزی روی عکس کشیده شده بود. او با انتشار یک عکس قدیمی از خودش در صفحه اینستاگرامش نوشت:

استوری کتایون ریاحی و ماجرای تجاوز

این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند.

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران مشهوری که باور نمی کنید از نوادگان قاجار هستند+ عکس

عکس شوکه کننده محسن یگانه قبل از عمل زیبایی در کنار چاوشی

شغل اول بازیگر نقش جلال ربانی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

نگاهی به داستان سریال امپراطور افسانه ها، جایگزین سریال جومونگ 2 + تصاویر زیبا

تصویر جذاب شهاب حسینی کنار دختران سریال گناه فرشته+شهاب بَشاش تر از همیشه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

دکمه بازگشت به بالا