;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر باکلاس و فرزندان واقعی حشمت فردوس | داریوش ارجمند + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی داریوش ارجمند و تصاویری جدید از همسرش را در کنار هم ببینید. داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 مرداد 1323 در مشهد است. وی از شاگردان دکتر علی شریعتی بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوسی و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید و بیوگرافی داریوش ارجمند و عکس های خانوادگی وی را ببینید.

بیشتر بخوانید: همسر عرب مصطفی زمانی و عکس های جدیدشان در کنار هم

این مطلب هم جالبه: چوی جونگ وون در جومونگ ۲ در نقش بانو یئون چه مانکنی شده+ عکس

خانواده داریوش ارجمند

داریوش ارجمند، بازیگر سریال ستایش متولد مشهد است اما به گفته خودش اصالتش به شهر بیرجند در خراسان جنوبی باز می گردد. پدر او، تیمسار و رئیس بیمارستان رضاشاه در مشهد و مرکز مامایی در بیرجند بود.

بازیگر نقش حشمت فردوس دارای سه برادر و دو خواهر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد. برادر داریوش ارجمند، مرحوم انوشیروان ارجمند از بازیگران توانمند بود که در سال 1393 درگذشت. داریوش ارجمند عموی بهار و برزو ارجمند (فرزندان مرحوم انوشیروان ارجمند) از بازیگران کشورمان می باشد.

این هم شاید براتون جالب باشه: ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

خانواده-انوشیروان-ارجمند

بیشتر بخوانید: چهره بسیار جذاب ساحل در دنیای شیرین دریا بعد از 23 سال+ عکس و بیوگرافی

ازدواج و نحوه آشنایی داریوش ارجمند و همسرش

داریوش-ارجمند-و-همسرش

داریوش ارجمند در سال 1352 با هم دانشگاهی خود فرشته یغمایی ازدواج کرد. او از همان سال اول دانشگاه دلباخته فرشته یغمایی شد اما تا سال چهارم چیزی به او نگفت و خواستگاری نکرد، سال چهارم پس از اتمام امتحانات به او گفت که می خواهم شما را به منزل برسانم و در برابر تعجب و مخالفت خانم یغمایی از ایشان خواستگاری کرد و چند شب پس از این کار به طور رسمی به خواستگاری رفت و خیلی ساده مراسم ازدواجشان را برگزار نمودند. فرشته یغمایی لیسانس تاریخ و فوق لیسانس جامعه شناسی دارد و دبیر آموزش و پرورش بوده است.

بیشتر بخوانید: زهرا جواهری دختر دنیای شیرین در 46 سالگی+ عکس و بیوگرافی

فرزندان داریوش ارجمند

خانواده-داریوش-ارجمند

این مطلب هم جالبه: تصاویر جدید دونگی بیرون سریال با اضافه وزن و صورت تپل

داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی دارای سه فرزند هستند. در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد.

امیرسام سالهاست در انگلیس حضور دارد و یلدا نیز ساکن کشور مالزی می باشد. امیریل ارجمند در عرصه بازیگری حضور دارد و با یاسمینا باهر یکی از بازیگران کشورمان ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام یل سام هستند. یاسمینا باهر همسر امیر یل ارجمند متولد 16 اسفندماه سال 68 است.

ورود به عرصه هنر

او بازیگری را از سال 1349 از تئاتر شروع کرد. بر اساس صحبت های این هنرمند، ابتدا مشوق او در این کار مادرش بود که خود یک نوازنده حیرت انگیز تار بود و تا آخرین روزی که کار تئاتر می کرد، برایش هر شب یک جایزه می گرفت. آقای اقبال معلم دبیرستان و دکتر علی شریعتی استاد دانشگاه نیز از مشوقین دیگر او در راه هنر بودند.

درخشش داریوش ارجمند در سینما

داریوش ارجمند با بازی در فیلم ناخدا خورشید در سال 1365 وارد عرصه سینما شد و برای اولین بار در مقابل دوربین رفت. او در این فیلم بسیار درخشید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول فجر را از آن خود کرد.

کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر از دیگر کارهای داریوش ارجمند در دهه 60 وفیلم آدم برفی، اعتراض و سگ کشی و… از دیگر کارهای داریوش ارجمند در دهه 70 بودند.

این را هم شاید بپسندید: روناک یونسی بازیگر خجسته در سریال رستگاران بعد 14 سال در کانادا+ عکس و بیوگرافی

شهرت داریوش ارجمند در تلویزیون

وی با بازی در سریال امام علی در سال 1370 با نقش مالک اشتر به شدت محبوب و مشهور شد. او در سال 1388 با بازی در سریال ستایش در نقش حشمت فردوس بار دیگر محبوبیت و شهرت فراوانی کسب کرد.

مجری گری

داریوش ارجمند به جز بازیگری و کارگردانی، اجرا نیز بر عهده داشته و از سال 1382 تا سال 1389 مجری طلوع ماه به تهیه کنندگی رضا خوشدل راد بوده است.

این مطلب هم جالبه: جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

داریوش ارجمند در ستایش

ستایش سریالی به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی است که در سه فصل از شبکه سوم سیما پخش شده است. نرگس محمدی در نقش ستایش و داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس پدر شوهر ستایش از اصلی ترین بازیگران این سریال بودند.

در این سریال داریوش ارجمند نقش پدر خانواده را بازی می کند که با ازدواج فرزندش طاهر مخالف است، رفتارهای مستبدانه و مردسالارانه او سبب می شود که همسر پسر دیگرش انیس(سیما تیرانداز) توطئه های برای او بچیند و در آخر طاهر(مهدی پاکدل) کشته شود و….

داریوش ارجمند در سریال امام علی (ع)

امام علی سریالی تاریخی به کارگردانی و نویسندگی داوود میرباقری است که داستان دوران خلافت و زندگی علی بن ابی‌طالب را تا شهادت ایشان را روایت می کند.

داریوش ارجمند در این سریال ایفاگر نقش مالک اشتر بود که مردی مقتدر و مهربان و محبوب بود. سکانسی که او بر خاک افتاده و نامه ی امام علی (ع) را با دستانش بالا نگه می دارد از جمله ماندگارترین لحظه های حضور ارجمند مقابل دوربین بود.

این هم جالبه: ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

داریوش ارجمند در ناخدا خورشید

ناخدا خورشید فیلم جنایی به نویسندگی و کارگردانی ناصر تقوایی است که توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای داریوش ارجمند و لوح زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای سعید پورصمیمی را در پنجمین جشنواره فیلم فجر کسب کند.

داریوش در این فیلم نقش ناخدا خورشید را ایفا می کند که یکی از بزرگان شهر به نام «خواجه ماجد»، او را لو می‌دهد و بار قاچاق لنج ناخدا خورشید به آتش کشیده می‌شود و….

 

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

سونگ جی هیو بانو سویا در خیابان‌های سئول + تصاویر جذاب

عکس های دیدنی از باران احمدی دختر واقعی مهران احمدی

تصاویر کارلوس کی‌روش و همسر دومش در ایران

افشاگری خانم بازیگر درباره زندگی خصوصی رضا عطاران

زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

استوری پر درد مهراب قاسم خانی خطاب به دخترش: بسه دیگه خوب شو پدرسگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا