;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های فرزندان و اعضای خانواده خداداد عزیزی

خداداد عزیزی( متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ در فریمان) مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ ايراني است. وی ۴۷ بازي ملي براي تیم ملي فوتبال ایران انجام دادهو ۱۱ گل هم به نتیجه رسانده است. وی در سال ۱۹۹۶ بعنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال بعنوان برترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت های آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ داشت.

این هم جالبه: زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

خداداد عزیزی بعد از اینکه از فریمان به مشهد آمدند در منطقه رضاشهر مشهد منزل گرفتند ودر همان جا بزرگ شده است. زادگاه وی در روستای چشمه ایلخی فریمان است و وی و خانواده اش در 6 سالگی به شهر مشهد مهاجرت کردند. پدر وی از خانواده فقیری بوده است که حتی پول نداشته براي آنها کفش بخرد و خداداد بیش تر وقت ها با کفش هاي پاره و کهنه و یا دمپایی فوتبال بازي می کرده است.

این را هم ببین: تغییر چهره ناصر فخری بازیگر نقش جمال خدمتکار لال سریال پس از باران+ عکس

شغل اول خداداد عزیزی

خداداد عزیزی6

در سن ۱۴ سالگی بهمراه برادرش به کار بنایی می پرداخت تا هزینه زندگی خود را تامين کند. این بازیکن مادرش را به علت عدم توانایی مالی براي درمان سرطان در سال ۶۹ از دست داد.

خداداد عزیزی فوتبال را به صورت حرفه ای از تیم ابومسلم مشهد( مشکی پوشان فعلی!) شروع کرد. وی چندي بعد براي سپری کردن دوران سربازي در سال ۱۳۷۱ به فتح تهران پیوست .بعد از پایان دوران سربازي در سال ۷۴ به تیم پرقدرت بهمن پیوست.

وی 169 سانتیمتر قد دارد و با نام مستعار غزال تیزپای آسیا محبوب شده است. صمیمي ترین دوست وی در زمان زندگی اش مهدی هاشمی نصب فوتبالیست است که هنوز هم تعداد زيادي از شبنشینی ها و دورهمی هایش را با مهدی هاشمی نصب می گذارند.

این مطلب را ببینید: زهرا سعیدی مادر ستایش در 71 سالگی یکباره جوان شد+ عکس

پسر خداداد عزیزی

پسر خداداد عزیزی خداد عزیزی3

پسر خداداد عزیزی 8

این را هم بخون: جلب توجه دختر بیژن بنفشه خواه با لباس باربی در جشنواره فجر+ عکس

امیرحسین که فرزند دوم خداداد عزیزی و پسر بزرگ او محسوب می‌شود، متولد ۱۳۸۴ است، اما برخلاف پدر با سبک بازی متفاوتی به دنبال موفقیت در فوتبال است.

امیرحسین در پست هافبک هجومی به میدان می‌رود و بر خلاف خداداد که مهاجمی سریع و تیزچنگ بود، قدرت فیزیکی و جنگندگی بالایی دارد. نکته قابل توجه دیگر درباره فرزند خداداد عزیزی قدرت شوتزنی بالایش و همینطور مهارت در زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی است.

امیرحسین سال گذشته هم به عنوان کاپیتان تیم زیر ۱۷ سال آکادمی خداداد قهرمان لیگ باشگاه‌های مشهد شده است. فرزند اسطوره فوتبال خراسان پس از مدتی فعالیت در رده‌های سنی باشگاه پدرش یعنی آکادمی خداداد، حال به صورت رسمی راهی سطح حرفه‌ای فوتبال بزرگسالان شد تا میراث‌دار پدرش باشد.

ماجرای اشتباه گرفتن جکی چان و خداداد عزیزی

خداداد عزیزی5

این مطلب را هم بخوانید: لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی مثل 20 ساله ها+ عکس و بیوگرافی

گویا در سفر خداداد عزیزی به کره، ايراني ها پیش وی رفت و با وی عکس می گرفتند که بعد از آن که ايراني ها تمام شدند خارجی ها هم گمان کرده وی جکی چان است و به عکس گرفتن با وی پرداخته اند.

تجربه باشگاهی خداداد عزیزی

عزیزی رسما فوتبال را در سال 1367 (1988) با تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد و تا سال 1992 در این تیم بازی کرد. در این سال عزیزی به تیم فتح تهران پیوست تا خدمت مقدس سربازی را در این تیم پشت سر بگذراند.

پس از پایان دو سال حضور عزیزی در این تیم، تیم بهمن خداد را به خدمت گرفت. وی تا سال 1997 در این تیم بازی کرد. عزیزی در سال 1997 به صورت بازیکن قرضی چند بازی برای پرسپولیس تهران در جام باشگاه‌های آسیا انجام داد.

پس از درخشش در جام‌ملت‌های 1996 امارات، عزیزی در سال 1997 به همراه علی دایی و کریم باقری به بوندس لیگا پیوست و تا سال 2000 کلن بازی کرد.

عزیزی در سال 2000 یک فصل برای تیم سن خوزه آمریکا بازی کرد و پس از آن در سال 2001 به النصر امارات پیوست. عزیزی در این تیم هم یک فصل بیشتر بازی نکرد و از سال 2001 تا 2005 در تیم پاس تهران توپ زد.

عزیزی پس از تیم پاس به آدمیرا واکر اتریش پیوست اما به دلیل مشکلاتی که با سرمربی و کادر فنی این تیم داشت هرگز در هیچ بازی رسمی این تیم به میدان نرفت.

عزیزی این بار به تیم دسته دومی عقاب تهران پیوست و آخرین قرارداد دوارن بازیگری خود را به مدت یک فصل در سال 2006 با راه‌آهن امضا کرد. راه‌آهن آخرین تیمی بود که عزیزی در آن به عنوان بازیکن به میدان رفت.

این مطلب هم جالب است: بچه های خوش تراش یوسف صیادی | عکس و بیوگرافی

تجربه فوتبالی خداداد عزیزی

عزیزی اولین بازی ملی خود را در سال 1991 و در برابر کامرون انجام داد. عزیزی در این سال از سوی حسن حبیبی و علی پروین به تیم ملی دعوت شده بود. جمعا 47 بازي ملي براي تیم ملي فوتبال کشورمان ایران انجام داده است و در دهه 70 و ابتدای 80 ستاره فوتبال ایران در کنار علی دایی بود. وی 11 گل ملي در کارنامه اش به ثبت رسانده است و در جام جهانی سال 1998 وی بود که ایران را به جام جهانی رساند. نخستین بازي وی بصورت حرفه ای در تیم ابومسلم خراسان بوده است و براي طی کردن دوره سربازي در سال 71 به تهران رفت. تیم مورد علاقه اش از بچگی تا کنون بارسلونا بوده است و تمام فوتبال های تیم بارسلونا را تا امروز تماشا کرده است .

عزیزی پس از خداحافظی از فوتبال به عنوان مشاور مدیرعامل ابومسلم به این تیم پیوست و سال 2006 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. اما مسئولان باشگاه ابومسلم پس از بازی با پاس همدان در روز 21 مهر 86 و درگیری خداد عزیزی سرمربی این تیم با شفق مدیر عامل این باشگاه، وی را از سمت خود برکنار کردند.

ابومسلم 1367 تا 1371

فتح تهران 1371 تا 1373

بهمن 1373 تا 1375

پرسپولیس تهران 1375 تا 1376

کلن آلمان 1376 تا 1379

سن خوزه ارث کوئیکز 1379

النصر امارات 1380

پاس تهران 1380 تا 1384

آدمیرا واکر 1384

عقاب 1384 تا 1385

راه آهن 1385

مربی گری خداداد عزیزی

خداداد عزیزی در روز بازنشستگی اش مربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد بعد از آن وی رئیس فدراسیون فوتبال شد و عاقبت توانست سرمربی تیم ابومسلم شود. تیم ابومسلم خراسان یکی از تیمهای مورد علاقه وی است به علت این که نخستین روزهای فوتبال وی در تیم ابومسلم خراسان طی شده است.

ازدواج و همسر خداداد عزیزی

وی سالها پیش عاشق دختری شد که وی را براي زندگی مشترک برگزید ولی به دلیل های شخصی هیچگاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی بسياري از همکاران وی نمی دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها عاقبت پس از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و ميگويد بهترین نتیجه زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است.

خداداد عزیزی4
خداداد عزیزی و پدرش

دختران خداداد عزیزی خداد عزیزی2

خداداد عزیزی

پسر خداداد عزیزی 9

 

برایتان جالب خواهد بود

تصاویر بامزه و کارتونی از طارمی و بیرانوند با تم باربی و سوباسا

مهدی طارمی کاکرو تیم ملی ایران پدر شد؟ همسرش زیبایش کیست؟

علیرضا بیرانوند واکاشی زومای پنالتی گیر ایران+ عکس همسر و بچه هاش

ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. خداداد همیشکی بدون خجالت و شرمندگی از دوران کودکی سختش میگفت که چقد گرسنگی کشیده . میگفت خیلی وقتا از فوتبال بازی که برمیگشتم هیچ چیز تو خونه واسه خوردن نداشتیم و من نون و رب میخوردم . نباید از عصبی بودنش ایراد گرفت . سختی در دوران کودکی ادم رو واقعا اذیت میکنه . یادتون نره خیلی دلمون ر‌ شاد کرد

  2. خدادا بچه ۳۰ متری طلاب مشهد هست و خانه پدریش هنوز همینجا هست همسایه هستیم یکی بچه رضا شهر و فلان نیست شاید ساکن الان اونحا باشه

  3. به بیرانوند حرف قشنگی زدش،، شما هنوز بازیکن سال آسیا نشدین بعد میگین نسل طلایی هستیم، یه قهرمانی بیارین بعد بگین

  4. تو ایسنتا پر شده بود افغانیه و فلان، اینقدر نژاد پرست نباشیم، من خودم عرب اهوازم خیلی وقتا میشه به عربا فحش میدن ملت و … به ما برمیخوره دیگه ناراحت میشیم ما هم ایرانی هستیم، این بنده خدا هم نژادش از افغانستان هست چون مشهد بغل افانستانه ولی مال همین کشوره، بالای 5 نژاد بزرگ تو این کشور داریم تنوع نژادی بالایی داریم، اینقدر مسخره نباشیم شعور و داشتن فرهنگ چیز خوبیه
    حرف آخرم اینه اینقدر نژاد پرست نباشیم همه کشورای پیشرفته این نژادپرستی رو کمرنگ کردن ما هرروز پررنگ تر

  5. وای اونجا پسرش زنگ زده بود گریه کرد، قشنگ مشخصه گذشته سختی داشته خداداد، دمش گرم خسته نباشی قهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا