;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

آب کردن چربی شکم و پهلوها با این 8 عادت صبحگاهی | برای داشتن شکم صاف این عادت ها را فراموش نکنید!

آب کردن چربی شکم و پهلوها: گرچه شروع روز با یک لیوان قهوه برای بسیاری جزئی جدایی ناپذیر از روتین صبحگاهی به نظر می رسد اما بهتر است چای سبز را جایگزین آن کنید. چای سبز هم حاوی کافئین است، هم آنتی اکسیدان EGCG که تحقیقات نشان داده می تواند در کاهش چربی شکمی کمک کننده باشد. در این مطلب تناسب اندام از بخش سلامت مجله اینترنتی گفتنی می توانید چند ترفند ساده برای آب کردن چربی شکم و پهلوها را مطالعه کنید.

این هم مفیده: رژیم غذایی برای کودکان چاق: درمان چاقی کودکان بدون اینکه بهشون سخت بگذره!

آب کردن چربی شکم و پهلوها

گرچه بسیاری از افراد به وزن خود اهمیت می دهند، اما از قرار معلوم به طور خاص چربی شکمی است که باعث ایجاد نگرانی می شود. در حقیقت، از جهت سلامتی مهم این نیست که چقدر وزن دارید، بلکه مهم این است که چقدر چربی شکمی دارید. چربی اضافه منجر به مشکلات جدی بسیاری از جمله دیابت، حمله قلبی، افسردگی و غیره می شود. ترفندهای صبحگاهی زیر برای خلاصی از چربی شکمی و به واقع آب کردن چربی شکم و پهلوها مفید هستند.

عجله نکنید

وقتی صبح ها عجله می کنید و تلاش می کنید به محل کار، دانشگاه یا مدرسه تان دیر نرسید، ممکن است دچار اضطراب شوید. در این شرایط سطح هورمون کورتیزول که مسئولیت پروسه ی اضطراب در بدن را برعهده دارد، بالا می رود. تحقیقات نشان داده این امر منجر به افزایش وزن در میان تنه می شود. بنابراین سعی کنید روتین صبحگاهی خود را با آرامش بیشتری انجام دهید.

آب کردن چربی شکم و پهلوها 1
عجله ممنوع / آب کردن چربی شکم و پهلوها

این هم جالبه: حرکات ضد پیری: بیا ببین ژاپنی ها برای جوانی چکار می کنند؟!+ عکس

یک ورزش مختصر انجام دهید

ورزش کردن به طور حتم یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن است و اگر به عنوان اولین فعالیت صبحگاهی انجام شود، می تواند منبع خوبی هم برای انرژی باشد. به علاوه، اضافه کردن اندکی تمرینات مقاومتی به ورزش صبحگاهی خود می تواند به کاهش چربی شکمی کمک کند.

برای صبحانه پروتئین و فیبر بخورید

تحقیقات نشان داده مصرف بیشتر پروتئین منجر به کاهش چربی های شکمی می شود. بنابراین از وجود محصولات غذایی پروتئینی مانند تخم مرغ در صبحانه ی خود اطمینان حاصل کنید. به علاوه، پژوهش ها می گوید افزایش مصرف فیبر هم تأثیر مثبتی بر از میان رفتن چربی های شکمی دارد.

آب کردن چربی شکم و پهلوها 3
صبحانه مناسب بخورید / آب کردن چربی شکم و پهلوها

به جای آب میوه، آب بخورید

بعضی افراد صبح ها برای صبحانه آب میوه می خورند. با این حال، این عادت سالمی نیست. آب میوه مملوء از فراکتوز مایع است که مصرف روزانه ی آن می تواند منجر به افزایش چربی شکمی شود. تحقیقات نشان داده مصرف نوشیدنی های قندی منجر به افزایش چربی در کبد می شود. بنابراین بسیار بهتر است که نیازتان به مایعات را با نوشیدن آب برطرف کنید.

چای سبز بنوشید

گرچه شروع روز با یک لیوان قهوه برای بسیاری جزئی جدایی ناپذیر از روتین صبحگاهی به نظر می رسد اما بهتر است چای سبز را جایگزین آن کنید. چای سبز هم حاوی کافئین است، هم آنتی اکسیدان EGCG که تحقیقات نشان داده می تواند در کاهش چربی شکمی کمک کننده باشد.

آب کردن چربی شکم و پهلوها 2
مصرف چای سبز برای آب کردن چربی شکم و پهلوها

این هم جالبه: پودر هسته انبه: دیگه دور نریز باهاش کره درست کن؛ اگه لاغر نمیشی عالیه!

ناهار خود را از قبل درست کنید

با این کار می توانید میزان کالری دریافتی خود طی روز را کنترل کنید. وقتی برای غذا خوردن بیرون می روید، ممکن است بسیار بیشتر از مقدار مدنظرتان غذا بخورید. اما کنترل مقدار غذای مصرفی می تواند کمک زیادی به آب شدن چربی ها کند.

بیشتر بخوابید

تحقیقات نشان داده نداشتن خواب کافی منجر به بالا رفتن وزن می شود، امری که ممکن است افزایش چربی شکمی را هم در بربگیرد.

تا محل کارتان پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید

ورزش های هوازی روش بسیار خوبی برای از میان بردن چربی های شکمی هستند. بنابراین دوچرخه سواری یا پیاده روی تا محل کار، دانشگاه یا مدرسه به جای استفاده از وسایل نقلیه برای داشتن بدنی سالم و متناسب بهتر است.

آب کردن چربی شکم و پهلوها 4
دوچرخه سواری مفید برای آب کردن چربی شکم و پهلوها

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. آب کردن چربی شکم وپهلو ،کار بسیار بسیارسختی ست وبه همین راحتی ها نیست .باید یه برنامه شش ماهه داشته باشی تابتونی به اون وزن ایده آلی که میخوای برسی،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا