;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ در تصویر آزمون هوش شناخت همسر مرد ما زنی را مشاهده میکنیم که از داخل کیک مراسم عروسی بیرون اومده و ادعا می کنه که زن مرد در تصویر می باشد و مرد نیز این موضوع را انکار می کند و می گوید که وی همسرش نمی باشد.

به نظر شما چه کسی در این ماجرا دارد دروغ می گوید؟آیا میتوانید همسر واقعی مرد را تشخیص دهید؟

شاید جالب باشه: تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

تصویر آزمون هوش شناخت همسر مرد

آزمون هوش شناخت همسر مرد 1

اینم جالبه: تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

.

.

.

بهتر است برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز خود هر روز پازل ها و بازی های مسابقه ای را حل کنید. معماهای کوتاه آسان مغز شما را وادار به فعالیت می کند و این یک تمرین خوب برای رشد آن است.

.

.

.

اینم جالبه: تست شناسایی دزد گردنبند الماس:به نظر شما دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

پاسخ آزمون هوش شناخت همسر مرد

زنی که در داخل کیک می باشد دارد دروغ می گوید و زن مرد نمی باشد چون هیچ نشانه ای از اینکه وی همسر مرد باشد وجود ندارد.مرد در مراسم عروسی خود می باشد که زن به صورت ناگهانی از داخل کیک درآمده است،وی معشوقه سابق مرد بوده که برای گرفتن انتقام از مرد به مراسم عروسی مرد آمده است تا مراسم عروسی مرد را بهم بریزد.

آزمون هوش شناخت همسر مرد 2

آیا آزمون هوش شناخت همسر مرد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

با پیدا کردن شمع متفاوت در 6 ثانیه قدرت دیدت رو بسنج و ببین چقدر تیزبینی!

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

در تست شناسایی صاحب کوله پشتی یک فرد تیزبین می تونه بفهمه کوله پشتی حاوی چاقو مال کیه؟

در مدت زمان 8 ثانیه تست بینایی شناسایی بچه گربه متفاوت را پاسخ دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا