;
سلامتتناسب اندام و تغذیه

با این تمرینات ساده چربی بازو را از دست خواهید داد

از بین بردن چربی بازو: بازوها مناطقی هستند که تحت تأثیر تجمع چربی قرار می گیرند. در کنار شکم، یکی از سخت ترین مناطق برای شکل دادن هستند. نگران کننده ترین چیز این است که پس ابه وجودآمدن چربی، از بین بردن آن دشوار است. با این حال، تمریناتی وجود دارد که به شما امکان می دهد با آن مبارزه کنید و بازوهای خود را همان طور که می خواهید نشان دهید. با گنجاندن تمرینات امروز از بخش سلامت در روتین روزانه می توانید به چربی موضعی که در بازوهایتان است پایان دهید. در این مقاله در مورد هر یک از آن ها صحبت می کنیم. توجه داشته باشید و از مزایای آن استفاده کنید! با وب سایت گفتنی همراه باشید.

جالب است بدانید: عدس بخورید تا لاغر شوید

آیا آب به کاهش وزن کمک می کند؟

 5 تمرین برای شکل دادن به بازوها

1. پوش آپ

در این تمرین بازوها به طور مستقیم کار می شوند ، بنابراین یکی از ایده آل ها است. انجام آن بسیار ساده است. شما فقط باید در حالت پلانک قرار بگیرید و بازوهای خود را از هم باز کنید.

سپس بالاتنه خود را پایین بیاورید تا زمانی که آرنج ها زاویه 90 درجه ایجاد کنند و دوباره آن را بالا بیاورید تا بازوهایتان کاملاً باز شوند. همچنین مطمئن شوید که انگشتانتان خیلی نزدیک به هم نباشند. این موقعیت به شما امکان می دهد چنگ بهتری داشته باشید و راحت تر به بالا فشار بیاورید.

شاید جالب باشد: ترفندهای لاغری سلبریتی ها: این چهره های هالیوودی به روش های جالب و آسانی وزن کم کردند!

2. استفاده از باند ورزشی-از بین بردن چربی بازو

هنگام اجرا، ساعدها فعال می شوند. به همین دلیل، کاهش چربی ذخیره شده در آن ناحیه و عضله سازی بسیار مفید است.

در این حالت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که صاف بایستید و یک کش را روی هر دو مچ قرار دهید . سپس بازوهای خود را کاملا دراز کرده و تا ارتفاع شانه بالا بیاورید. سپس انتهای باند را به سمت بیرون بکشید و 2 تا 3 ثانیه نگه دارید . در نهایت، آنها را به مرکز برگردانید و یک تکرار جدید را شروع کنید.

حتما امتحان کنید: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

3. ورزش کبرا-از بین بردن چربی بازو

این به شما امکان می دهد بازوهای خود را برای مدت طولانی خمیده نگه دارید و به از دست دادن چربی های ذخیره شده کمک می کند. علاوه بر این، آن ناحیه را تقویت می کند و با شلی مبارزه می کند.

برای اجرای آن باید به صورت دراز بکشید و پاهای خود را دراز کرده و دست ها را در ارتفاع زیر بغل قرار دهید. سپس آنها را بکشید تا بتوانید سر، سینه و شانه های خود را تا حد ممکن بالا بیاورید. ایده آل این است که 15 تا 20 ثانیه در آن موقعیت بمانید .

سپس، تنها بازگشت به حالت مستعد کامل برای ریکاوری و آماده شدن برای تکرارهای بیشتر باقی می ماند.

4. دمبل زدن-از بین بردن چربی بازو

این تمرین به عنوان یکی از بهترین تمرینات برای تقویت بدن شناخته می شود . کاهش چربی و افزایش عضله تا زمانی که کانتور بازو به ظاهر قابل توجهی برسد.

هنگام انجام آن باید بایستید و پاهای خود را کاملا باز نگه دارید. همچنین با هر دست یک دمبل بردارید و در ارتفاع باسن قرار دهید .

پس از آن، باید هر بازو را بالا بیاورید تا آرنج در زاویه 90 درجه قرار گیرد و آن موقعیت را برای حدود 5 ثانیه حفظ کنید. برای اتمام، باید بازوهای خود را تا ارتفاع کمر دراز کنید، استراحت کنید و برای تکرار این روند آماده شوید.

بیشترین توصیه این است که در مجموع 12 تکرار در هر سری انجام دهید. با این حال، هر فرد کسی است که باید سرعت خود را برای جلوگیری از صدمات مدیریت کند. مهم است که پشت همیشه کاملا صاف باشد تا از نتایج رضایت بخش اطمینان حاصل شود.

5. تعادل: موثر برای کاهش چربی بازو

بازوها یکی از قهرمانان بزرگ این تمرین هستند. در نتیجه، با اجرای مداوم آن، به افراد اجازه می دهد تا آنها را شکل دهند. اولین چیز این است که رو به پایین دراز بکشید . سپس، بازوهای خود را کاملا دراز کنید و روی توپ های پای خود استراحت دهید.

پس از قرار گرفتن در آن وضعیت، فرد باید یکی از پاهای خود را از زمین بلند کند و تعادل خود را به مدت 3 ثانیه حفظ کند. سپس برای اتمام، باید پای خود را به عقب برگردانید و تا جایی که می توانید تکرار کنید.

نکاتی که برای از بین بردن چربی بازو باید مورد توجه قرار گیرد

برای رسیدن به هدفی که در ذهن دارید، داشتن یک رژیم غذایی متعادل ضروری است. فقط از این طریق می توان چربی بدن را به طور کلی کاهش داد. همچنین ترکیب همه این تمرینات با برخی از انواع هوازی( پیاده روی،دوچرخه سواری) ضروری است.

شاید علاقه مند باشید

برای کاهش وزن چه ساعتی باید ورزش کنیم؟

9 افسانه رژیم غذایی که با کنار گذاشتن آن ها حتما لاغر می شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا