;
درمان خانگی و گیاهان داروییسلامت

بهترین روغن رفع چین و چروک صورت که می توانید در خانه درست کنید!

بهترین روغن رفع چین و چروک صورت:  این روغن طبیعی و قدرتمند از گل سرخ باعث رفع چین و چروک می شود … دانشمندان اطمینان دارند و آن را اثبات می کنند.خاصیت درمانی، مرطوب کننده و ضد پیری آن نیز برای ساکنان ایران باستان شناخته شده بوداما فقط ساکنان ممتاز ، عمدتاً افراد حاکم از روغن گل سرخ استفاده می کردند.
روغن گل سرخ بهترین متحد ضد پیری است؟ مطابق این مطالعه، ملکه گل ها حاوی بسیاری از قدرت های احیا کننده برای تأخیر در اثر پیری پوست و در نتیجه محدود کردن ظاهر چین و چروک در پوست است.

هنگامی که صحبت از ضد پیری و مبارزه با چین و چروک می شود، نکات و تکنیک های زیادی وجود دارد. اما روش های زیبایی به طبیعیت باز می گردند و روغن ها بیش از گذشته در حال رشد هستند. باید گفت که آنها برای بسیاری از انواع پوست مناسب هستند ، در حالی که استفاده از آنها ساده است به بسیاری از مشکلات پاسخ می دهند. علاوه بر این، اگر از طرفداران ماساژ های جید یا گواشا هستید، روغن ها متحدین افسانه ای ماساژ هستند.

بهترین روغن رفع چین و چروک صورت:

روغن گل سرخ با نفوذ به اپیدرم، استفاده از لوازم جانبی را تسهیل می کنند.اخبار پزشکی امروزه ادعا می کند که این ماده اولئیت حاوی قدرت آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد التهابی است. برای مقابله با ناراحتی های خاص پوست چه باید کرد، در حالی که در نوسازی سلول نقش دارد. بنابراین ، اپیدرم جوان ترمی شود.

در واقع، در یک مطالعه محققان خاطرنشان كردند كه عصاره گل رز ” منجر به كاهش آماری قابل توجه در ميزان مرگ و مير در مگس هاي جنس نر و ماده ” شد، ضمن اينكه تصريح كردند: ” در نتيجه ، گل سرخ باعث افزايش طول عمر مي شود.و نتیجه گیری مهم : ” خاصیت آنتی اکسیدانی گیاه می تواند به افزایش طول عمر در Drosophila (مگس سرکه) کمک کند ”

هر ماده اصلی روغن دارای خواص منحصر به فرد خود است و بنا به نیاز اپیدرم ما انتخاب می شود. اگرچه روغن ها اکثرا برای انواع پوست مناسب هستند، و همه انواع پوست را به آرامی درمان می کنند. اما بهتر است روی پوست خشک امتحان کنید، اگر آنها بر روی پوستهای خشک و خیلی خشک موثر باشند، برای پوست ترکیبی یا حتی روغنی نیز مناسب هستند.

کاربردی: ترکیب زنجبیل و روغن زیتون برای کاهش درد با دستور تهیه اختصاصی

چگونه در خانه روغن گل سرخ درست کنیم

چهار لیوان آب را بجوشانید بع از جوشیدن از روی شعله بردارید.یک فنجان روغن جوجوبا (عطر گل را بیشتر نگه می دارد) یا روغن زیتون را در یک ظرف شیشه ای دارای درب ریخته و شیشه را داخل آب جوش بگذارید با گرم شدن روغن اسانس گلبرگ ها بیشتر جذب روغن می شود.یک فنجان از گلبرگ گل سرخ را در هاون یا با هر وسیله دیگری له کرده و داخل ظرف شیشه ای روغن که حال بخاطر حرارت آب جوش گرم شده است، بریزید.با یک قاشق کمی مخلوط روغن و گلبرگ های له شده را هم زده ولی تکان ندهید .

حال درب شیشه را بسته و تا زمانی که آب جوش سرد نشده ، شیشه را جابجا نکنید . بعدا شیشه را در جای آفتابگیر بگذارید .شیشه محتوی مخلوط روغن و گلبرگ های له شده را از ۲۴ ساعت تا یک هفته به حال خود رها کنید تا رایحه و اسانس گل سرخ در روغن جذب شود .

حال بعد از یک هفته روغن را از صافی ریز رد کنید تا تمیز و صاف شود .دوباره یک فنجان گلبرگ را له کنید و داخل همین روغن بریزد و روغن را هفت روز به حال خود رها کنید .حال روغن گل سرخ شما آماده است . آن را صاف کرده و داخل یک شیشه تیرهبریزید و در جای تاریک نگهداری کنید.

اخطار : اگر در حین استفاده خارش , سوزش و تغییر رنگ در پوست احساس کردید از استفاده ز روغن خودداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا