;
مد روزمد و زیبایی

تیپ ساحلی فلور نظری که در فضای مجازی کولاک کرده!

تیپ ساحلی فلور نظری: فلور نظری بازیگری است که اگر چه سن و سالی ازش گذشته، اما کماکان جوان و خوشتیپ است. در تصویر جدیدی که از فلور نظری منتشر شده، او لب آب و با تیپی ساحلی دیده می‌شود. مد روز مجله گفتنی را از دست ندهید.

به کارهای طنز علاقه‌ی خاصی دارم

فلور نظری معتقد است کامل نبودن فیلمنامه در سریال‌های تلویزیونی لطمه‌های بسیاری به کیفیت کار وارد می‌کند. اما گاه اعتمادی که بین بازیگر و کارگردان وجود دارد، این مشکل را تا حدودی کم‌رنگ می‌کند.

این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلاتی که کامل نبودن فیلمنامه بر بازیگران تحمیل می‌کند. در این ارتباط به لزوم تعامل کارگردان و بازیگر اشاره کرد و گفت:

اعتماد بازیگر به کارگردان خیلی خوب است؛ چراکه وقتی بازیگر به کارگردانش اعتماد دارد، قرارداد می‌بندد و کار را شروع می‌کند. و کارگردان هم موقعیتی را فراهم می‌کند که بازیگر احساس اجحاف نکند.

شاید بپسندید: بهترین روغن ضدلک که زنان کره ای استفاده می کنند!

تیپ ساحلی فلور نظری:

تیپ ساحلی فلور نظری
تیپ ساحلی فلور نظری

وی یادآور شد: من یک سینمایی با آقای جواد کاسه‌ساز کار کردم که چندبار هم به خودشان گفتم وقتی کار به اتمام رسید و نمایش داده شد. دیدم آن چیزی نیست که من خوانده و به خاطر آن قرارداد بسته بودم و خیلی سکانس‌ها حذف شد.

به ایشان گفتم اگر از همان روز اول به من گفته بودید، محال بود این کار را بپذیرم، چراکه برای موقعیتم خوب نیست.

گاه چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که کمی سخت‌گیرتر شوم. اما وقتی به کارگردانم اعتماد دارم و می‌دانم او موقعیتی برای من پیش نمی‌آورد که احساس پشیمانی کنم، به هم اعتماد می‌کنیم و کار را شروع می‌کنیم.

فلور نظری درباره تفاوت‌هایی که بین بازی در کارهای کمدی و جدی قائل است، گفت: این تفاوت‌ها حتما وجود دارد. اما در مجموع به کارهای طنز علاقه خاصی دارم؛ چراکه مردم خیلی این نوع کارها را دوست دارند. و به دلیل لحظات خوشی که برایشان ایجاد می‌شود خیلی راغب هستند به تماشای این کارها بنشینند.

اما این‌گونه نیست که برای خودم محدودیتی بگذارم. نقشی را که بپسندم حتما قرارداد می‌بندم حال این نقش می‌تواند در یک کار طنز باشد یا جدی.

مطالب جالبی که پیشنهاد می شود:

اشتباهاتی که خانم های ایرانی هنگام برداشتن ابرو انجام می دهند!

اصول آرایش چشم گود که چشمان شما را برجسته تر می کند!

برچسب پاک کننده بینی در منزل با این روش ها بهتر کار می کند!

اکستنشن ابرو یا میکروبلیدینگ؟ کدامش بهتر است و چه رنگی باشد؟

کرم ضد آفتاب استفاده کنید حتی در منزل؛ اگر چروک پیشانی داری حتمن بخون!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لطفا با این تیترها ، الگوی رفتاری نامناسب را رواج ندهید، با اینکه کار رسانه ای زیاد نگران اینگونه موارد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا