;
بیماری هاسلامت

چرا شستن تخم مرغ و نگهداری در یخچال خظرناک است و نباید این کار را کرد؟!

شستن تخم مرغ و نگهداری در یخچال

داخل یخچال اغلب جای مخصوصی برای قرار دادن تخم مرغ ها و نگهداری آن ها در دمای پایین وجود دارد، اما آیا می دانستید که این اشتباه است! یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد با فرهنگ های مختلف مرتکب می شوند، قرار دادن آن در دمای پایین در یخچال است! شستن تخم مرغ و نگهداری در یخچال چه اشکالی دارد؟ در بخش سلامت از مجله اینترنتی گفتنی به شما خواهیم گفت که چرا باید تخم مرغ ها را خارج از یخچال نگهداری کنیم؟

شاید جالب باشد: دمنوش های آرامبخش: اگر شب ها بی خوابی دارید حتما به دردتان می خورند!

خطر شستن تخم مرغ و نگهداری در یخچال!

اتحادیه اروپا نگهداری تخم مرغ ها را در دمای اتاق توصیه می کند، زیرا قرار دادن آن ها در یخچال و سپس بیرون آوردن هنگام استفاده باعث ایجاد حالت تراکم تخم مرغ می شود که باعث رشد باکتری ها در داخل تخم مرغ می شود!

بنابراین اگر قرار است در مدت زمان نسبتاً کوتاهی و کمتر از 20 روز از آن استفاده کنید، می توانید آن را بیرون از یخچال و در دمای معمولی نگهداری کنید تا از بیماری و آلودگی باکتریایی جلوگیری کنید.

شاید مفید باشد: بهترین نان برای لاغری و کاهش وزن کدام است؟ نان را حذف نکنید اگر قصد رژیم دارید حتما ببینید

سیستم های مختلف نگهداری تخم مرغ آمریکایی و اروپایی!

اگر ساکن ایالات متحده آمریکا هستید، احتمالاً این کار را دوست خواهید داشت، به خصوص که سازمان های بهداشت عمومی در آمریکا توصیه می کنند تخم مرغ را در یخچال بگذارید!

اما دلیل این امر کاهش رشد سالمونلا است که تولیدمثل و رشد آن در دماهای پایین کمتر است، به خصوص اگر بیش از یک روز نگهداری شود، و مشخص است که تخم مرغ در آمریکا به شدت در معرض آلودگی سالمونلا قرار دارد. نحوه تغذیه طیور و حیوانات و سیستم شست و شوی تخم مرغ قبل از فروش که در قوانین اروپا ممنوع است!

برایتان مفید خواهد بود: تاثیر کبد چرب روی پوست: آیا کبد چرب روی چهره خودش را نشان می‌دهد؟ از ریزش مو و خارش پوست غافل نشوید!

شستن تخم مرغ

در این زمینه اشاره می کنیم که بین سیستم های اروپایی و آمریکایی در زمینه نگهداری از تخم پرندگان تفاوت زیادی وجود دارد، اروپا شستن تخم مرغ را قبل از کنسرو ممنوع می کند زیرا شستن آنها باعث آلودگی تخم مرغ به مدفوع می شود، به خصوص که اغلب در یک کاسه شسته می شوند!

در مورد کارخانه‌ها و مزارع آمریکایی، آنها تخم‌ها را می‌شویند، در اینجا دوباره به خطر آلودگی تخم‌مرغ‌ها به سالمونلا و نیاز به نگهداری آن‌ها در یخچال برای کاهش رشد آن‌ها برمی‌گردیم.

خطر شستن تخم مرغ قبل از نگهداری!

همچنین در مزارع آمریکایی با استفاده از کلر و سایر مواد شیمیایی شسته می‌شود. این منجر به حذف لایه‌ای می‌شود که پس از بیرون آمدن تخم مرغ از مرغ به آن می‌چسبد، که نمایانگر سپری است که از آن در برابر آلودگی با باکتری محافظت می‌کند، به عنوان پوسته تخم مرغ.حاوی حدود 7500 منافذ و یک ریز سوراخ احاطه شده توسط یک غشای نیمه تراوا که از ورود باکتری ها جلوگیری می کند، همان طور که برای شستن آن با کلر این غشاء را از بین می برد!

مطالب جالبی که دیگران خواندند:

این هم جالب است: قرص ضد بارداری مردان بدون نیاز به هورمون‌ها کار می‌کند، آیا چیزی درباره آن شنیده اید؟

شاید برایتان جالب باشد: حقایق پرده بکارت که زنان و مردان باید بدانند

شاید جالب باشد: مقدار قند میوه ها را بفهمید و از این به بعد نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود نباشید 

برنج سیاه معجزه دارویی که بیش از ده بیماری لاعلاج را درمان می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا