;
سرگرمی

اگه خودتو استاد مسائل جزیی میدونی با یافتن انسان مسخ شده در میان حیوانات ثابتش کن

آزمون شناسایی انسان مسخ شده: شما در تصویر آزمون شناسایی انسان مسخ شده با یک تصویر بسیار شگفت انگیز روبرو هستید، سه حیوان در این تصویر حضور دارند. در نگاه اول هر سه موجود حیوانات درنده و خطرناکی به نظر می رسند. اما اگر خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد. که یکی از این حیوانات یک انسان واقعی است که مسخ شده است. اما دو موجود دیگر واقعا حیوان وحشی می باشند.آزمون شناسایی انسان مسخ شده از شما می خواهد که انسان واقعی را در میان حیوانهای درنده شناسایی کنید.

برای دیدن و رمزگشایی آزمون شناسایی انسان مسخ شده لازم است که ابتدا تصویر را با جزئیات کامل بررسی کنید. در واقع رمز و راز اصلی برای حل این معمای تصویری، استفاده از دقت و تمرکز کافی است. برای انجام این آزمون تنها 7 ثانیه فرصت دارید. تلاش کنید در زمان مشخص شده آزمون را رمزگشایی کرده و به آن پاسخ درست دهید.

 

تصویر آزمون شناسایی انسان مسخ شده

آزمون شناسایی انسان مسخ شده 1

.

.

.

این معماها و سوالات به خوبی ذهن شما را به چالش می کشند. البته از یک نگاه باید گفت که این چالش می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز و ذهن شما باشد. بر همین اساس هر کدام از ما برای سلامت مغز و همچنین بالا بردن سطح مهارت های فردی نیازمند ورزش مغز هستند. شما با کمک این آزمون ها از یک سو می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. از سوی دیگر می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را اندازه گیری کنید. در چنین حالتی می توانید در صورت ضعف توانائیهای فردی خود می توانید با انجام منظم بازی های فکری، در رشد و توسعه مهارت های خود تاثیر بگذارید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی انسان مسخ شده

همان طور که اشاره کردیم یک فرد جزیی نگر و نکته سنج به راحتی متوجه می شود کدام حیوان در واقع یک انسان می باشد،برای یافتن انسان مسخ شده کافی بود به چشمان حیوانات نگاه کنید،شیر و ببر دارای چشمانی به رنگ زرد می باشند که مختص گربه سانان می باشد، ولی گربه وحشی دارای صلبیه سفید با مردمک مشکی می باشد که فقط انسان ها دارای چنین مشخصاتی هستند و فقط در رنگ مردمک چشم با هم فرق می کنند.

آزمون شناسایی انسان مسخ شده 2

آیا آزمون شناسایی انسان مسخ شده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا