;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی ابراهیم رئیسی و معرفی همسر و فرزندانش+ عکس

بیوگرافی ابراهیم رئیسی: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در خانواده‌‌ای روحانی در شهر مشهد و در محله نوغان دیده به جهان گشود.

والدین ابراهیم رئیسی

پدر ایشان حجت الاسلام سیدحاجی رئیس الساداتی و همچنین مادر وی سیده عصمت خدادادحسینی از سلاله سادات حسینی و نسبت اش از هر دو طرف به حضرت زید بن علی بن الحسین (ع) می‌رسد. دکتر رئیسی در ۵ سالگی پدر خود را از دست داد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ابراهیم رئیسی و تصاویرخانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: افشای راز جدایی نازنین بیاتی از شوهر مولتی میاردرش + ویدئو

بیوگرافی ابراهیم رئیسی

ابراهیم رئیسی2

او تحصیلات ابتدایی را در مدرسه جوادیه گذرانده و تحصیل در علوم حوزوی را در مدرسه نواب و سپس در مدرسه آیت الله موسوی‌نژاد شروع کرد. در سال ۱۳۵۴ جهت ادامه تحصیل به حوزة علمیة قم و مدرسه آیت الله بروجردی رفت و مدتی نیز در مدرسه‌ای که با مدیریت آیت الله پسندیده تحت نظر امام خمینی اداره می‌شد، تحصیل نمود.

ازدواج ابراهیم رئیسی

بیوگرافی ابراهیم رئیسی1
ابراهیم رئیسی و همسرش جمیله سادات علم الهدی

بیوگرافی ابراهیم رئیسی: دکتر رئیسی در سال ۱۳۶۲ در سن ۲۳ سالگی با دکتر جمیله سادات علم الهدی دختر ارشد آیت الله سید احمد علم الهدی ازدواج کرد. خانم دکتر علم الهدی دانشیار رشته فلسفه علوم تربیت دانشگاه شهید بهشتی تهران، رییس سابق پژوهشگاه علوم انسانی است.

آیت الله رئیسی و خانم دکتر علم الهدی دارای دو فرزند دختر هستند. دکتر رئیسی که اهتمام ویژه ای به تحصیل خود و اعضای خانواده اش دارد، دختر اول ایشان متاهل و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد است.

یکی در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه الزهرا (سلام الله علیها) و دیگری در رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علوم حدیث شهر ری و دختر دوم وی نیز متاهل و دانشجوی کارشناسی رشته فیزیک دانشگاه شریف است.

این هم جالبه: مهسا پورغلامی بازیگر خداحافظ رفیق بعد از 20 سال در 30 سالگی!+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی ابراهیم رئیسی2
فرزند ابراهیم رئیسی

آیت الله رئیسی در سال ۱۳۶۴ به عنوان جانشین دادستان انقلاب تهران منصوب شد و به این ترتیب، دوره مدیریت قضایی ایشان در تهران آغاز شد.

تولیت آستان قدس رضوی

بیوگرافی ابراهیم رئیسی: در اسفند ۱۳۹۴، آیت االله رئیسی با حکم آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

ریاست جمهوری

بیوگرافی ابراهیم رئیسی: آیت الله رئیسی درسال ۱۴۰۰ با شرکت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با كسب بیش از ۱۸میلیون رای مردم درانتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حالا رئيس جمهور ايران است.

 

این مطالب هم جالبن:

پرند زاهدی بازیگر خوشگل فیلم پاکباخته بعد از 29 سال در آلمان جذابتر هم شده!+ عکس خانوادگی

حمله بریتنی اسپیرز به سام اصغری با تبر!

زندگی شخصی محمود احمدی نژاد: عکس عاشقانه محمود احمدی نژاد و همسرش + فرزندانش

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. سید ابراهیم رئیسی به ملکوت اعلی پیوست رفتن او از دنیا و اتفاقات و حوادثی که بعد از درگذشت او بوجود آمد و صحبت‌هایی که پیرامون ایشان مطرح گردید نشان داد که انسان باید کاری کند که پس از مرگ از وی به نیکی یاد کنند درگذشت حجهة الاسلام و المسلمین رئیسی با رفتن خود نشان داد که بر عمر تکیه کردن کار بیهوده‌ای است و هر لحظه ممکن است فرمان رحیل به گوش برسد و باید آنسان خودش را برای سفری بی بازگشت آماده کند

  2. خداوند رحمتت کند مرد دلیر و مومن ،❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥😭😭😭😭😭😭

  3. همیشه در قلب ما هستی دیدارمان به قیامت ،🙏🙏🙏🙏❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  4. خدا رحمتت کنه مرد خدا که عمری با تلاش بی وقفه سعی در برطرف کردن مشکلات مردم بودی و مملکت را از باتلاقی که افراد طلبها بوجود آورده بودند نجات دادی و چقدر تهمت زدند و مسخرت کردند و دم نزدی
    با شهادتت جواب همه بدگویان را دادی و معلوم شد که انسان بی نظیری بودی

  5. خدا رحمتت کنه مرد خدا که عمری با تلاش بی وقفه سعی در برطرف کردن مشکلات مردم بودی و مملکت را از باتلاقی که افراد طلبها بوجود آورده بودند نجات دادی و چقدر تهمت زدند و مسخرت کردند و دم نزدی
    با شهادتت جواب همه بدگویان را دادی و معلوم شد که انسان بی نظیری بودی

  6. خدا دشمنان دکتر رییسی شهید خدمت ما ایرانیان را خوار و رسوا کنه و مسببین شهادت ایشان را نابود و ذلیل دو عالم کنه و به مجازات عظیم برساند.

  7. سیدجان فقدانت باورمان نمیشود، چگونه این غم بزرگ را تحمل کنیم
    ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و شما وارد آن هلیکوپتر نمیشدی هر چند مقدر الهی را چه کنیم.بخواب،آرام بگیردر جوار رحمت و آغوش امام رئوف ولی نعمت همه مان و شما.سلام ما را به امام و حاج قاسم و یاران باوفایشان برسان.شهید خدمت

  8. خدا بیامرزدشون و رحمت کنه که چقدر مورد توهین وتمسخر قرار گرفتند و اینگونه عروج کردند .
    شاید مسخره کنندگان آگاه بشن ولی افسوس مسخ شدگان و کسانی که خدا بر قلب هایشان مهر زده هرگز با دیدن نشانه ها هم آگاه نمی شوند .
    در جنگ قدرت در زمان انتخابات جناح های مختلف چنان کردند و ضربه هایی زدند که اپوزسیون ها نزدند وای بر دروغ گویان و تهمت زنان و مسخره کنندگان

  9. ببینیم انتخابات الان هم جو زده میشوند
    مثل سال ۹۶ که مردم با جو زدگی اورا انتخاب نکردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا