;
سرگرمی

ویژگی های پنهان شخصیت + اول چی دیدی ؟

ویژگی های پنهان شخصیت: به گفته هرمان رورشاخ ، خالق یک آزمایش معروف با لکه های جوهر، چیزهایی که یک فرد در تصویر می بیند با شخصیت او ارتباط دارد.

تصاویر انتزاعی می توانند به چیزهایی که در ذهن افراد می گذرد اشاره کنند و همچنین برخی از ویژگی های پنهان شخصیت آنها را آشکار کنند. با این آزمون ما چیزهای جدید و جالبی در مورد خود یاد خواهید گرفت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا به تصاویر نگاه کنید و آنچه را که دیدید بگویید.

خیلی جالبه این تست: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

وب سایت گفتنی با تست شخصیت در این بخش از سرگرمی قرار است وجوهی از زوایای پنهان شما را فاش کند!

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این یک بازی است، به این معنی که نباید نتایج را خیلی جدی بگیرید. به هر حال امیدواریم که شما را درباره‌ی ویژگی‌های پنهان شخصیت شگفت زده کند. پس با دقت به هر تصویر نگاه کن و بگو در هر تصویر چه چیزی می بینی؟ دانستن ویژگی های پنهان شخصیت حتی برای خودمان هم مهم است چرا که باعث می شود به نوعی از خودآگاهی برسیم. پس بزن بریم!

چالش فوق العاده سخت: آزمون روانشناسی انتخاب سخت: کدام یک از این دو را نجات می دهید؟

تصاویر ویژگی های پنهان شخصیت:

(تصویر1)

ویژگی‌های پنهان شخصیت-

 

(تصویر2)

 

ویژگی‌های پنهان شخصیت-تصویر2

(تصویر3)

ویژگی‌های پنهان شخصیت-تصویر3

 

(تصویر4)

ویژگی‌های پنهان شخصیت-تصویر4

 

(تصویر5)

ویژگی‌های پنهان شخصیت-تصویر5

لطفا پاسخ های خود را درباره‌ی ویژگی های پنهان شخصیت بخوانید: 

1.ویژگی های پنهان شخصیت:

  • لب ها: شما همیشه چیزها را همانطور که هستند می گیرید و آنها را بر اساس ارزش واقعی شان قضاوت می کنید. شما سعی نمی کنید چیزهای اطراف خود را تغییر دهید یا رمزگشایی کنید یا معنای پنهان آنها را درک کنید.
  • درختان: شما فردی جاه طلب هستید که همیشه از دیگران دورتر نگاه می کنید. علاوه بر این، شما یک کمال گرا هستید و در هر موقعیتی به دنبال بهترین چیزها هستید.
  • ریشه ها: شما فردی فوق العاده پیشرو هستید که همیشه در تلاش برای بهبود یا تغییر یک موقعیت هستید.

این مطلب رو حتما ببین: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

2. ویژگی های پنهان شخصیت:

  • کروکودیل: شما می توانید ذاتاً کمی بی توجه به جزئیات باشید. علاوه بر این، شما فردی عمل گرا هستید که دوست ندارید ریسک کند.
  • قایق: شما تفاوت های ظریف و جزئیات کمی قابل مشاهده را دوست دارید. شما ترجیح می‌دهید در میان جمع باشید و همچنین فردی خلاق و منحصربه‌فرد باشید. به هر حال، سعی کنید دنیا را یک چیز کل نگر تصور کنید و وقت خود را با جزئیات بی معنی تلف نکنید.

3. ویژگی های پنهان شخصیت:

  • 2 پروفایل: دوست دارید به جزئیات نگاه کنید. شما ترجیح می دهید زمانی که با مشکلات روبرو می شوید از آنها فرار کنید.
  • شمعدان: شما کسی هستید که ترجیح می دهید چند قدم به عقب برگردید تا کل تصویر را ببینید. شما همیشه قبل از نزدیک شدن به یک مشکل و شروع به حل آن، اطلاعات جمع آوری می کنید و یک موقعیت را به طور کامل مطالعه می کنید.

4. ویژگی های پنهان شخصیت:

  • صخره : شما فردی خوش بین هستید که به راحتی با تغییرات محیط اطراف خود سازگار می شوید. شما می توانید به سرعت با مردم زمینه های مشترک پیدا کنید و این واقعیت باعث می شود از تنهایی متنفر شوید. شما فردی پرشور هستید که هزاران ایده جدید در سر دارید.
  • گربه: شما فردی هستید که ثبات را دوست دارید. شما تعادل روانی و عاطفی را مترادف با رشد شخصی می دانید. علاوه بر این، شما فردی مسئولیت پذیر هستید که همیشه به قول خود عمل می کنید.
  • چهره: شما فردی فوق العاده خلاق هستید که دنیا را مکانی پر از گشایش ها و دستاوردهای جدید می بینید. شهود، خرد، شادی و رضایت از کنجکاوی خستگی ناپذیر شما مهمترین چیز در زندگی برای شما هستند. شما ذوق کامل و درک حساسی از هنر، شعر، موسیقی و ادبیات دارید.

5. ویژگی های پنهان شخصیت:

  • زوج: وقتی صحبت از روابط به میان می آید، بسیار جدی می شوید. شما مدام به عزیزانتان فکر می کنید که بزرگ ترین بخش زندگی شما را تشکیل می دهند.
  • انفجار: شما کسی هستید که به راحتی می ترسید. کمی غافل هستید و دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که نمی دانید نتیجه چه خواهد بود. گاهی اوقات حتی ممکن است با خودتان درگیری داشته باشید.

آیا چیز جالبی در مورد خودتان یاد گرفتید؟ چی بود؟ لطفاً در نظرات به ما بگویید و این تست را با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز چیزهای جالبی در مورد خود بیاموزند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

ویژگی های پنهان شخصیت به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خیلی قشنگ بود من تصویر پنج رو زوج دیدم و واقعا راست بود عزیزانم خوانوادهم مهم تریم بخش زندگیم هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا