;
سبک زندگیمهارت های زندگی

اشتباهات رایج در چیدمان سفره هفت سین که باعث فقر میشه!

سفره هفت سین در زمره‌ی مشهورترین رسم‌های نوروزی است. سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق از اجزای اصلی سفره هفت سین هستند، رازی نهفته در چیدمان سفره‌ هفت سین وجود دارد که با دانستن آن می توان انرژی های مثبت فراوانی را جذب نمود و سالی خوب و پربرکت را آغاز کرد. اگر می خواهید سال 1403 یکی از بهترین سال های زندگیتان باشد و ثروت، انرژی های مثبت و… را جذب کنید، در چیدن سفره عید این اشتباهات را که در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی می گوییم، تکرار نکنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت می خوره: از بین بردن بوی بد کفش + روش قطعی و فوری

استفاده از سکه غیرواقعی

سکه نماد دارایی و ثروت است، سکه را بر سر سفره قرار می دهیم که سالی پر از ثروت و مکنت داشته باشیم. بهتر است برای جاری شدن برکت و ثروت بیشتر به زندگیتان از سکه واقعی استفاده نمایید و سکه های فیک را داخل هفت سین قرار ندهید چون نشان از این دارد که موضوع مربوط به آن نماد برای شما حقیقت ندارد.

سفره هفت سین2

سبزه ارزن در سفره هفت سین

سبزه یادآور سبزی و رویش طبیعت، نماد نوزایی و تولد مجدد است که ما ایرانیان بر سر سفره عیدمان می گذاریم که سال جدید برایمان شاداب سرسبز و خرم باشد. هیچ وقت ارزن سبز نکنید زیرا ارزن سمبل فقر می باشد، بهترین سبزه برای عید گندم است.

سفره هفت سین1

 

پهن کردن سفره در جای تنگ

پهن کردن سفره اهمیت زیادی دارد، سفره هفت سین را در گوشه‌ها و جایی تنگ که جریان انرژی کم است، پهن نکنید و همیشه سعی کنید سفره هفت سین را در مرکز خانه یا قسمت‌های غرب یا شمال‌غربی خانه پهن نمایید زیرا در این بخش ها انرژی مثبت بیشتری جریان دارد.

بسیاری از افراد خوراکی‌های سفره هفت سین را برای سفره سال بعد نگه داشته و از آن استفاده می کنند اما خوراکی‌هایی مثل سماق، سرکه و… که از سال قبل نگه داشته اید را در سفره هفت سین قرار ندهید زیرا این خوراکی‌ها انرژی‌های منفی یکسال گذشته را به خود جذب می کنند.

این هم مفیده: آموزش بستن کراوات | با این روش بستن کروات برات آسونه!

قراردادن سیر با پوست

سیر نماد سلامتی و گندزدایی و دوری از آلودگی است. سیر نگهبان سفره و نگهبان انرژی های خانه می باشد و از ورود انرژی های منفی به خانه جلوگیری می کند پس همه سیر‌ها را با پوست سر سفره نگذارید بلکه برای جذب انرژی های منفی باقی مانده سال قبل و پاکسازی فضای خانه تعدادی سیر بدون پوست در سفره هفت سین قرار دهید.

سیر

قرار دادن ساعت

برخی از افراد بر سر سفره هفت سین خود ساعت قرار می دهند اما ساعت جزو سین های اصلی هفت سین نیست و سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق از اجزای اصلی سفره هفت سین هستند. هرگز ساعت سر سفره هفت سین نگذارید، چون نماد گذر زمان و عمر می باشد.

استفاده از ظروف گوشه‌ تیز یا دهانه تنگ

امروزه ظرف های مخصوص هفت سین از جنس های مختلفی چون چوب، پلاستیک، فلز، آلومینیوم، شیشه، سفال، سرامیک و…ساخته شده اند، می توانید از این ظروف برای چیدن هفت سین استفاده نمایید اما از ظرف‌هایی که گوشه‌های تیز یا دهانه تنگ دارند (مثل لیوان‌های باریک و بلند) استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا