;
سرگرمی

ممانعت ماموران امنیتی از ورود یک تمساح به همراه صاحبش به داخل ورزشگاه!

جلوگیری از ورود تمساح به ورزشگاه: در حالی که بیشتر مردم آرامش را در حیوانات خانگی مانند سگ، گربه یا خرگوش می یابند، انتخاب یکی از طرفداران بیسبال برای حیوان حمایت عاطفی کاملاً عجیب است، چون این شخص تمساحی به نام والی دارد.

با جوی هنی آشنا شوید که ادعا می کند حیوان خانگی منحصر به فردش به او کمک می کند تا با افسردگی و سرطان مبارزه کند. با این حال، برنامه‌های آن‌ها برای حضور در بازی تیم فیلیز و رقیبش تیم دزدان دریایی در  ورزشگاه پارک سیتیزنز بانک در فیلادلفیا، زمانی که از ورود آنها ممنوع شد، با مشکل مواجه شد.

وب سایت فیلیز صراحتاً اعلام می کند که فقط سگ های راهنما، حیوانات خدماتی یا حیوانات خدماتی در تمرین مجاز هستند و سایر حیوانات ممنوع هستند.

والی تمساح ، توجه قابل توجهی را در رسانه های اجتماعی به خود جلب کرده و ده ها هزار دنبال کننده جمع کرده است. عکس‌هایی که از او در حال بوسیدن و در آغوش گرفتن از طرفداران عاشقش است، باعث محبوبیت وی شده است.

جوی به اسکای نیوز توضیح داد که قصد آنها صرفا تماشای بازی نبوده است. آنها مشتاق دیدار با بازیکنان بودند. متأسفانه در بدو ورود، تیم غرق در فعالیت های گرم کردن شد.

 تست قدرت بینایی: معمای شناسایی سگ در طبیعت را اگر تیزبینی انجام بده!

جلوگیری از ورود تمساح به ورزشگاه بیسبال

جوی در حالی که آنها به سادگی برگشتند و به سمت خانه رفتند، گفت: “این چیز مهمی نبود.” او افزود: «قرار بود به پایین [استادیوم] برویم، اما آنها برای بازی تمرین می کردند و نمی توانستند مهمان داشته باشند. آنها قبل از اینکه به بازی بعدی خود بروند حمایت ما را دارند. به زودی بازیکنان با او ملاقات خواهند کرد.”

رابطه جوی با والی در سال 2015 در فلوریدا آغاز شد و او بیش از سه دهه است که با تمساح ها کار می کند. در سال 2019، او با موفقیت مجوز حیوان خانگی را برای والی، که منبع فوق‌العاده‌ای برای آرامش وی بود، به‌ویژه در طول پرتودرمانی‌هایش به دست آورد.

جوی در توصیف حالت منحصر به فرد والی با سی ان ان گفت: «او خشم نشان نمی دهد. او پرخاشگری نشان نمی دهد. از روزی که گرفتار شد این کار را نکرده است. ما هرگز نتوانستیم دلیل آن را بفهمیم. او فقط دوست داشتنی است. با من می‌خوابد، بالش‌هایم را می‌دزدد، پتوهایم را می‌دزدد. او  عالی است.»

از دست ندهید: موزیک ویدئوی بی تی اس در سازمان ملل که دخترها را دیوانه کرد+ ویدیو

جلوگیری از ورود تمساح به ورزشگاه 1

جوی نگران احتمال گاز گرفتن کسی توسط والی نیست و تاکید می کند که تمساح ها راحت تر از سگ ها تربیت می شوند. با چند استثنا، والی تقریباً در همه جا جوی را همراهی می کند، به جز برخی از رستوران ها که از آلودگی احتمالی سالمونلا می ترسند.

جوی امیدوار است که داستان والی الهام بخش مهربانی نسبت به دیگران باشد و لبخند را به چهره مردم بیاورد، و تشخیص دهد که جهان می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد.

مطالب جالب پیشنهادی:

تصاویر جالب و دیدنی: شاهزاده خانم های واقعی دیزنی چه شکلی بودند؟

حتما بخوانید: داستان زن بدکاره و امام موسی کاظم(ع) که باید بخوانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا