;
آشپزیسبک زندگی

رژیم غذایی بازیگران کره ای: اگه میخوای لاغر شی حتما امتحان کن!

رژیم غذایی بازیگران کره ای: کره ای ها به اندام لاغر و پوست صاف و تمیز معروف هستند. اگر مدتی است که می خواهید لاغر شوید و نمی دانید از کجا شروع کنید بد نیست بدانید که این مسیر نیاز به پیوستگی ورزش و رژیم غذایی دارد. این راه آسان نیست اما ممکن است.

بازیگران و خواننده های کره ای به داشتن اندام و چهره زیبا معروف هستند، کره ای ها برای زیبایی خود فرمول هایی خاصی دارند. همان طور که می دانید مردم کره خیلی به ظاهر و اندام خود اهمیت می دهند و در نتیجه به شدت به خودشان سخت می گیرند که چاق نشوند. در این قسمت از سبک زندگی قصد داریم رژیم های غذایی چند سلبریتی را به شما معرفی کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

حتما بخوانید: چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

رژیم غذایی بازیگران کره ای:

رژیم لاغری

بائه سوزی

رژیم غذایی بازیگران کره ای: این سلبریتی علاوه بر اندام زیبا؛ صورت بسیار جذابی هم دارد و توانست در مدت زمان کوتاه وزن زیادی کم کند. البته باز هم چربی به بدنش دارد اما رژیمی که در پیش گرفته، توانسته است او را به موفقیت برساند. برای صبحانه شیر کم چرب همراه با سینه مرغ و سیب زمینی شیرین؛ برای ناهار، برنج قهوه ای و برای شام دو عدد سیب زمینی شیرین استفاده می کند.

این هم خیلی جالبه: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

سویو

رژیم غذایی بازیگران کره ای: او جزء سلبریتی هایی است که مقداری چربی در بدنش دارد اما با ورزش کردن آن ها را می سوزاند. همچنین رژیم سفت و سختی را در پیش گرفته و توانسته است در عرض یک ماه هشت کیلو کم کند. برای صبحانه یک عدد سیب زمینی شیرین، برای ناهار 3 عدد تخم مرغ پخته با یک تکه نان و برای شام یک وعده کوچک غذای کره ای استفاده می کند.

حتما امتحان کنید: غذاهای رژیمی برای لاغری شکم که خوشمزه هستند!

کانگ سورا

رژیم غذایی بازیگران کره ای: این خانم بازیگر وزن زیادی کم کرده است. او بیش از 72 کیلوگرم وزن دارد اما با رژیم غذایی توانست به 48 کیلو برسد و همه را متعجب کند. صبحانه او یک عدد سیب و یک فنجان ماست، ناهار برنج قهوه ای با سبزیجات یا پوره کدو حلوایی با یک وعده غذایی کره ای و برای شام کاهو، یک تکه نان و یک سیب زمینی شیرین است.

کانگ مینگ کیونگ

رژیم غذایی بازیگران کره ای: این سلبریتی محبوب هنگامی که اولین بار خودش را در قاب تلویزیون دید، کاملاً متعجب شد که چرا انقدر چاق است و از آن به بعد سعی کرد رژیم غذایی خود را تغییر دهد. او برای صبحانه یک عدد سیب زمینی شیرین، یک فنجان شیر کم چرب و سالادِ سینه مرغ، برای ناهار؛ دو عدد سیب زمینی شیرین و یک عدد سیب و برای شام 3 عدد گوجه گیلاسی، یک فنجان شیر کم چرب و یک سیب زمینی شیرین مصرف می کند.

خیلی جالبه برای طرفداران کی پاپ: اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید+ بیوگرافی اعضای بی تی اس BTS

راه حل اصولی برای کاهش وزن و لاغری:

صدها رژیم غذایی مد روز، برنامه های کاهش وزن و کلاهبرداری های آشکار وعده کاهش وزن سریع و آسان را می دهند. با این حال، اساس کاهش وزن موفق، یک رژیم غذایی سالم و کنترل شده با کالری همراه با افزایش فعالیت بدنی است. برای کاهش وزن موفق و طولانی مدت، باید تغییرات دائمی در سبک زندگی و عادات سلامتی خود ایجاد کنید.

کاهش وزن پاسخی برای همه مشکلات سلامتی نیست، اما اگر پزشک شما آن را توصیه کند، نکاتی وجود دارد که به کاهش وزن ایمن کمک می کند. کاهش وزن ثابت ۱ تا ۲ پوند (نیم تا حداکثر ۱ کیلوگرم) در هفته برای مدیریت طولانی مدت وزن توصیه می شود. با این حال، بسیاری از برنامه‌های غذایی که برای کمک به کاهش وزن طراحی شده‌اند، احساس گرسنگی یا عدم سیری در شما ایجاد می‌کنند، یا گروه‌های اصلی غذایی را حذف می‌کنند و پایدار نیستند. اینها دلایل اصلی هستند که ممکن است برای شما سخت باشد که به یک برنامه غذایی سالم پایبند باشید.

این مطلب رو از دست نده: آزمون بینایی ساعت را در آشپزخانه شلوغ پیدا کنید!

هر شخص متفاوت است

هرکسی نیازهای منحصر به فردی دارد و سبک ها و نکات مختلف غذایی ممکن است برای شما متفاوت از دیگران باشد. ممکن است متوجه شوید که می‌توانید با پیروی از یک رژیم کم کربوهیدرات یا رژیمی که بر روی غذاهای کامل تمرکز دارد، وزن کم کنید، اما برخی از اصول کلی وجود دارد که هنگام تلاش برای کاهش وزن اعمال می‌شوند.

در اینجا چند نکته با پشتوانه علمی برای کمک به کاهش وزن آورده شده است که شامل تغذیه سالم، انتخاب دقیق کربوهیدرات‌ها می‌شود و هدف آنها این است:

سطح اشتها و گرسنگی خود را کاهش دهید و در عین حال شما را سیر نگه دارد
کاهش وزن ثابت در طول زمان ایجاد کند
به بهبود سلامت متابولیک شما در همان زمان کمک کند
اگر می خواهید به سرعت وزن کم کنید، برخی از این نکات ممکن است به شما کمک کند، اما کاهش وزن سریع به ندرت پایدار است. تمرکز بر سلامتی درازمدت و عاداتی که می‌توانید در طول زمان به آن‌ها پایبند باشید، به بهبود سلامتی شما کمک می‌کند و احتمالاً منجر به کاهش وزن پایدار می‌شود.

انگیزه درونی خود را پیدا کنید

هیچ کس دیگری نمی تواند باعث کاهش وزن شما شود. شما باید رژیم غذایی و عادات ورزش را تغییر دهید تا خود را راضی نگه دارید. چه چیزی به شما انگیزه می دهد تا به برنامه کاهش وزن خود پایبند باشید؟

فهرستی از آنچه برای شما مهم است تهیه کنید تا به شما در حفظ انگیزه و تمرکز کمک کند، خواه تعطیلات آینده باشد یا سلامت کلی بهتر. سپس راهی پیدا کنید تا مطمئن شوید که می توانید در لحظات وسوسه انگیزه خود را مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک یادداشت دلگرم کننده برای خود در درب یا یخچال نصب کنید.

در حالی که برای کاهش وزن موفق باید مسئولیت رفتار خود را بپذیرید، داشتن حمایت از نوع مناسب کمک می کند. افرادی را برای حمایت از شما انتخاب کنید که به روش های مثبت، بدون شرم، خجالت یا خرابکاری، شما را تشویق کنند. در حالت ایده‌آل، افرادی را بیابید که به نگرانی‌ها و احساسات شما گوش می‌دهند، زمانی را صرف ورزش کردن با شما یا ایجاد منوهای سالم می‌کنند و اولویت‌هایی را که برای ایجاد یک سبک زندگی سالم‌تر قائل شده‌اید به اشتراک می‌گذارند. گروه پشتیبانی شما همچنین می تواند برنامه ای برای شما ارائه دهد، که می تواند انگیزه ای قوی برای پایبندی به اهداف کاهش وزن شما باشد.

اگر ترجیح می دهید برنامه های کاهش وزن خود را خصوصی نگه دارید، با وزن کشی های منظم، ثبت رژیم غذایی و پیشرفت ورزش خود در یک یادداشت، یا پیگیری پیشرفت خود با استفاده از ابزارهای دیجیتال، در قبال خودتان پاسخگو باشید.

مطالب جالب دیگر:

جذب مردان با صحبت کردن چطور امکان دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا