;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

مردان مجرد و زنان مجرد چه تفاوتی دارند؟

تفاوت مردان مجرد و زنان مجرد این است که این مرحله از زندگی خود را متفاوت زندگی می کنند. این چیزی است که ما امروز در بخش سبک زندگی خواهیم دید، زیرا ممکن است واقعاً این اتفاق بیفتد.

مجرد بودن زمان فوق العاده ای است که روی خود تمرکز می کنید و شروع به لذت بردن از زمان بیشتری برای انجام آن چه می خواهید می کنید. با این حال، آیا بین مردان مجرد و زنان مجرد تفاوت هایی وجود دارد؟ به نظر می رسد که بله یا، حداقل، این چیزی است که ما به لطف برخی متخصصان کشف کرده ایم. بیایید ببینیم این در مورد چیست! با مجله گفتنی همراه باشید.

پیش از این لازم به ذکر است که در روزگاری زندگی می کنیم که مجرد بودن دیگر یک تابو نیست. فشارها برای یافتن شریک زندگی، به ویژه در سنین خاص، سال هاست که پشت سر گذاشته شده است. مردان و زنان زیادی هستند که مجردی را انتخاب می‌کنند یا از رها کردن نمی‌ترسند، همیشه به یاد داشته باشید که: «اگر به رابطه خود شک دارید، آن را قطع کنید».

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

تفاوت بین مردان مجرد و زنان مجرد

در ادامه قصد داریم برخی از تفاوت های مردان مجرد و زنان مجرد را ببینیم که جالب است. بسیاری ممکن است تعجب آور باشند و برخی دیگر اصلاً عجیب نباشند. اگرچه هر فرد منحصر به فرد است و ما هرگز نمی توانیم  تعمیم عمومی دهیم.

از مجردی بدون فکر کردن به شریک آینده لذت ببرید

امروزه مردان و زنان بیشتری از مجرد بودن بدون تابو لذت می برند.
اولین تفاوت بین مردان مجرد و زنان مجرد توسط کیت بولیک در کتاب Spinster: Making a Life of One’s Own بیان شده است.

فشار روی زنان مجرد بیشتر است، مخصوصاً زمانی که آن ها در سن خاصی هستند. با شروع دهه 30 یا اوایل دهه 40 زندگی، درد و رنج تداوم مجرد بودن می تواند طاقت فرسا باشد.

ممکن است این عقاید قرن‌ها باقی مانده باشد یا ارتباطی به مقوله فیزیولوژیک و باروری زنان داشته باشد. علی رغم همه گزینه هایی که ما برای زنان برای بچه دار شدن در صورت تمایل داریم، ازدواج یا داشتن شریک زندگی برای انجام این کار هنوز ایده ای است که در سر همه است. به همین دلیل زنان مجرد می توانند از مجرد بودن لذت ببرند، اما در سنین خاصی از این موضوع ناراحت می شوند.

همچنین جالبه: با افزایش سن، عاشق شدن سخت‌تر می‌شود و این خوب است!

آیا این اتفاق برای مردان مجرد می افتد؟

به نظر نمی رسد زیرا آن ها در این زمینه بسیار آرام تر هستند، آن ها عجله ای برای ازدواج یا یافتن شخصی ندارند که زندگی خود را با او تقسیم کنند. مردان مجرد از مجرد بودن لذت می برند بدون این که لحظه ای برای آن ها مانند زنان اتفاق بیفتد (چیزی که نیازی به تعمیم ندارد).

انگ مجرد بودن

انگ مجرد بودن چیزی است که باید در نظر داشت زیرا نمی توان فراموش کرد که وقتی مردان برای مدتی مجرد بوده بدون این که شریکی پیدا کنند، معمولاً تصور می شود که از تعهد می ترسند. چیزی که ممکن است درست باشد، اما لزوماً یک قانون ضمنی برای یک مرد نیست که تصمیم بگیرد برای مدت طولانی شریک زندگی نداشته باشد.

در رابطه با زنان، ننگی که در هنگام لذت بردن از زندگی مجردی آن ها را احاطه می کند این است که می توانند شخصیت دشواری داشته باشند یا می توانند بیش از حد خواستار باشند. اینها باورهایی هستند که باید از بین بروند: یک فرد می تواند مجرد باشد زیرا می خواهد باشد. دلیلی برای داشتن شریک زندگی وجود ندارد، دلیلی برای بودن با کسی وجود ندارد. اگر بخواهید می توانید در تمام زندگی مجرد باشید و خوشحال باشید.

از دست ندهید: رابطه لانگ دیستنس چیست و آیا فایده ای دارد؟

زنان بیشتر از تنهایی لذت می برند، اگرچه این یک هنجار نیست.

زنان از زمانی که مجرد هستند بیشتر لذت می‌برند (بدون نگرانی در مورد سن، یافتن شریک زندگی، دانستن این که آیا قبل از اینکه دیگر بچه دار نشوند با هم قرار می‌گیرند یا نه) شاید به این دلیل که، آن ها دوست دارند تنها زندگی کنند . از فضای خود لذت می برند، سرگرمی های جدید را امتحان می کنند، کارهای خود مراقبتی بیشتری انجام می دهند. اما این در مردان چندان دیده نمی شود.

این بدان معنا نیست که مردان مجرد از گذراندن وقت با خودشان لذت نمی برند. اما در مورد زنان این امر بارزتر است. بنابراین، نکته جالب توجه است، زیرا مجردی واقعاً مرحله ای برای لذت بردن است. تجربه های جدید، مسافرت تنهایی،کسب مهارت های جدید و تقویت روابط دوستانه ویژگی بارز این دوره از زندگی است.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

مجردی، یک مرحله فوق العاده

مجرد بودن مرحله فوق العاده ای است. گاهی اوقات به بستن زخم ها، غلبه بر وابستگی عاطفی و دانستن آن چه می خواهیم کمک می کند. گاهی اوقات، پس از یک رابطه بسیار طولانی یا چندین رابطه زنجیره ای، مجردی ممکن است در نهایت به ما اجازه دهد که دوباره با خودمان ارتباط برقرار کنیم و دوباره خودمان را کشف کنیم، زیرا حتی می توانیم آن چه را که خیلی دوست داشتیم فراموش کنیم.

بودن در یک رابطه نیز فوق العاده است، اما اضطرابی که گاهی اوقات این امر باعث می شود می تواند مضر باشد. گاهی اوقات تنهایی بهترین است اگرچه اشتراک گذاری زندگی با شخص دیگر عالی است. داشتن عزت نفس، دوست داشتن خود و این که روابط آینده بر اساس نیاز نیست در این دوران ضروری به نظر می رسد.

لینک های مرتبط:

علل سردمزاجی زنان: شایع ترین دلایل میل جنسی کم در زنان چیست؟

برگرداندن عشق اول: چه کار کنم عشق سابقم دلتنگم بشه و برگرده؟؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا