;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

پودر بچه برای زیبایی بعد از اپیلاسیون و از بین بردن موی چربی موی سر

پودر بچه برای زیبایی یکی از مشهورترین محصولاتی است که همه ما از کودکی با آن آشنا هستیم. می‌توان گفت بسیاری از ما در منزل پودر بچه داریم؛ حتی اگر کودکی نداشته باشیم که از آن استفاده کند.

از پودر بچه معمولا برای کودکان نوپا استفاده می‌شود که آن را برای جلوگیری از عرق سوختگی در ناحیه تناسلی یا زیر بغل و گردن کودک می‌ریزید. جالب است بدانید که پودر بچه کاربردهای زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند!

در این مطلب می‌خواهیم شما را با چند نمونه از کاربردهای طلایی پودر بچه برای زیبایی در منزل آشنا کنیم؛ پس با این بخش از مد و زیبایی در مجله گفتنی همراه باشید.

1ـ باز کردن گره گردن‌بند و دستبند

پودر بچه برای زیبایی: برای همه شما بسیار پیش آمده است که وقتی گردنبند و دستبندتان را همراه با سایر زیورآلات داخل جعبه جواهرات می‌گذارید، زنجیر آنها ممکن است به هم بپیچد یا گره بخورد. برای اینکه گره ایجاد شده روی دستبند و گردن‌بندتان خیلی راحت باز شود، کافی است کمی پودر بچه روی آن بریزید تا گره‌ها خیلی راحت باز شوند.

2ـ از بین بردن مورچه‌ها

پودر بچه برای زیبایی: یکی از مشکلاتی که در خانه‌های آپارتمانی وجود دارد، حضور مورچه‌ها در نقاط مختلف خانه است که معمولا مشکل‌ساز هستند. برای افرادی که در منزل کودک نوپا دارند، استفاده از سم خطرناک است. بهترین راه برای دفع مورچه‌ها ریختن کمی پودر بچه در نقاطی است که مورچه‌ها تجمع دارند. مورچه‌ها از بوی پودر بچه متنفر هستند و این کار موجب فراری دادن آنها می‌شود.

3ـ از بین بردن چسبندگی دستکش ظرفشویی

پودر بچه برای زیبایی: بسیاری از افرادی که برای شستن ظرف‌ها از دستکش استفاده می‌کنند، بعد از مدتی برای بیرون آوردن دستکش از دستشان دچار مشکل می‌شوند. معمولا دستکش‌ها بعد از مدتی استفاده از داخل حالت چسبندگی پیدا می‌کنند یا وقتی چند قطره آب داخل دستکش برود، دستکش به دست می‌چسبد. برای حل این مشکل کافی است کمی پودر بچه داخل لنگه‌های دستکش بریزید. با این کار هرگز دستکش به دستتان نمی‌چسبد.

4ـ جلوگیری از پوسیدگی ریشه گیاه

پودر بچه برای زیبایی: اگر اهل گل و گیاه هستید و به گل‌کاری علاقه دارید، بهتر است با معجزه پودر بچه برای گیاهان آشنا شوید. کافی است هنگامی که می‌خواهید گیاه را داخل گلدان بکارید یا خاک گلدان را تعویض کنید، کمی پودر بچه روی ریشه یا پیاز گیاه بریزید. این کار موجب می‌شود ریشه گیاه در برابر پوسیدگی، قارچ‌های خاک و کپک ناشی از رطوبت ایمن شود.

5ـ از بین بردن تورم و قرمزی ناشی از اپیلاسیون

پودر بچه برای زیبایی عکس1

پودر بچه برای زیبایی: بسیاری از خانم‌ها برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن از وکس و یا موم استفاده می‌کنند. پوست بدن بعد از اپیلاسیون و یا استفاده از وکس کمی متورم و قرمز می‌شود که کاملا طبیعی است. برای از بین بردن این تورم و قرمزی کافی است روی پوستتان کمی پودر بچه بریزید و خیلی آرام آن را ماساژ بدهید. این کار موجب از بین رفتن تورم و قرمزی پوست می‌شود.

6ـ از بین بردن لکه چربی روی لباس

پودر بچه برای زیبایی: لکه‌های چربی که روی لباس و ملحفه ایجاد می‌شوند، معمولا خیلی سخت از بین می‌روند و حتی بعد از شستشو با پودر و مایع‌های مخصوص لباس باز هم این لکه‌ها روی لباس باقی می‌مانند. اگر روی لباس شما لکه چربی افتاد، کافی است ابتدا مقداری پودر بچه روی محل لکه بریزید و لباس را کنار بگذارید تا ده الی پانزده دقیقه بماند. بعد از گذشت این زمان خواهید دید که لکه چربی از بین رفته است. حالا می‌توانید لباس را با آب بشویید.

7ـ عرق‌گیر و بوگیر پوست

پودر بچه برای زیبایی عکس2

پودر بچه برای زیبایی: جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.

8ـ از بین بردن چربی موی سر

پودر بچه برای زیبایی: برخی از افراد که دارای موهای چرب هستند؛ یعنی جنس موها به گونه‌ای است که تنها یک روز بعد از حمام کردن دوباره چرب می‌شود. برای حل این مشکل کافی است کمی پودر بچه را کف دستتان بریزید و خیلی آرام روی پوست سر و ریشه موها ماساژ بدهید. این کار موجب می‌شود که موی شما دیرتر چرب شود و یا چربی مو دیده نشود.

این مطالب هم جالب هستند:

بهترین کرم پودر با کاور بالا برای پوستتان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ترفندهای بازسازی ریمل خشک شده، دیگر آنها را دور نیندازید!

8 کشور که بهشت زنان چاق هستند!

کدوم لوازم آرایشی در یخچال باید نگهداری بشه؟ اگه می خوای عمریه استفاده شون کنی یاد بگیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا