;
سرگرمی

اگه کودک ربا را شناسایی کنی، قابلیت این رو داری که تو FBI استخدام بشی!

آزمون شناسایی آدم کودک ربا: در تصویر آزمون شناسایی آدم کودک ربا، شما دو کودک و دو بزرگسال را در دو قاب متفاوت می بینید. در نگاه اول موضوع غیرطبیعی در تصویر مشاهده نمی شود، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید در یکی از تصاویر فرد بزرگسال کودک راربوده است. سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد.

به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش می دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید،فقط یادان باشد برای سختی این آزمون شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی آدم کودک ربا

آزمون شناسایی آدم کودک ربا 1

.

.

.

سوال هوش تصویری امروز از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردار باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که آزمون شناسایی آدم کودک ربا فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید. در این آزمون توانائیهایی شناختی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم کودک ربا

فرد سمت چپی پدر و فرزند می باشند به چشمان سبز هر دو نفر دقت کنید تا متوجه شوید کودک رنگ چشمانش را از پدرش به ارث برده است،همچنین وجود خالکوبی هایی با نقش آتش بر روی مچ مرد و کامیونی که پسر بچه در دست دارد ،نشان می دهد که فرزند وی به خاطر علاقه ای که به نقش خالکوبی پدرش دارد بر روی کامیونش چنین نقشی زده است،همچنین نوع گرفتن دست مرد نشان از حمایت کامل وی از فرزندش دارد،بر عکس مرد سمت راستی که دختر را ربوده است و ترس در چشمان دختر به وضوح دیده می شود.

آزمون شناسایی آدم کودک ربا 2

آیا آزمون شناسایی آدم کودک ربا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا