;
سرگرمی

تست بینایی شمع های رنگی؛ اگه در 7 ثانیه تونستی شمع های متفاوت با بقیه رو پیدا کنی چشمات خیلی تیزه.

تست بینایی شمع های رنگی؛ اگر می خواهید میزان قدرت بینایی خود را اندازه گیری کنید و چشمان خود را به چالش بکشید تست بینایی شمع های رنگی امروز را از دست ندهید.

امروز شما تعداد زیادی شمع روشن می بینید. تا اینجا همه چیز درست است. اما اگر دقت کنید در بین آن ها تعدادی از شمع ها خاموش هستند و حالا از شما می خواهیم که این شمع ها را شناسایی کنید.

همچنین ببینید: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تصویر تست بینایی شمع های رنگی

تست بینایی شمع های رنگی 1

ببینید: تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

.

.

.

یکی از معضلاتی که دنیای مدرن با آن روبروست کم تحرکی است. کم تحرکی جسمی و ذهنی سبب می شود که کم کم سلامت جسم و مغز از میان برود. سلامت جسم با ورزش منظم روزانه و یک رژیم غذایی مناسب قابل حل است. در کنار آن سلامت مغز نیز با انجام فعالیت ذهنی امکان پذیر است. بر همین اساس انجام منظم بازی های فکری می تواند سلامت مغز را تضمین کند.

.

.

.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

پاسخ تست بینایی شمع های رنگی

تست بینایی شمع های رنگی 2

آیا تست بینایی شمع های رنگی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین ببینید: با حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع در 15 ثانیه می توانید هوش خود را بسنجید؟چنین چیزی اصلا مکان دارد؟

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

حکایت من و تو نداریم، فقط تو ! وحدت در عشق

در این تست شناسایی شناخت شوهر،شما فرصت دارید فقط در مدت 5 ثانیه جواب را بدین؟

فقط کسانی که چشمانی به تیزبینی شاهین دارند می تونن تست شناسایی گربه در بین راکون ها را در مدت 10ثانیه انجام بدن!

فقط چشمان دقیق و ریز بین می تونه در مدت 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری دو دوست صمیمی را پیدا کنه؟

راز خال قرمز پیشانی در زنان هندی چیست؟ آیا آنها خدا هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا