;
سرگرمی

سوال هوش عروس: چه کسی او را به قتل رسانده است؟

سوال هوش عروس: هوش تصویری امروز مراسم عروسی سارا و بن را نشان می دهد. اما به یکباره همه چیز به هم می ریزد. درست زمانی که آن ها قرار است وارد سالن اصلی که مهمانان در آن حضور دارند بشوند. سارا نقش بر زمین می شود. آیا شما می توانید سوال هوش عروس را پاسخ دهید؟

به نظر شما چه کسی سارا را به قتل رسانده است؟ چنین چیزی چطور ممکن است؟

 

اگر از چالش های تصویری لذت می برید و در حل معماها خبره هستید، سوال هوش عروس برای شماست. پس به جزئیات توجه کنید و تست امروز را از دست ندهید.

 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

تصویر سوال هوش عروس

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

سوال هوش عروس

برای دیدن پاسخ سوال هوش عروس باید دقت بالایی داشته باشید. بسیاری از سوالات هوش تصویری ممکن است راه حل ساده ای داشته باشند اما در بلند مدت توانایی حل مسئله در شما را بالا می برند. علاوه بر این معماها دید خوبی به شما می دهند و باعث می شوند شما به اطرافتان توجه بیشتری نشان دهید.

حتما ببینید: سوال هوش بندبازی: کدام مرد خواهد افتاد؟

سوال هوش عروس

بسیاری از ما در حین حادثه دستپاچه می شویم و کنترل خود را از دست می دهیم و بعد از آن تمام نشانه ها از خاطرمان می رود. بنابراین بایستی با انجام یک سری تمرین ها آرامش خود را تا حدی حفظ کنیم. تا می توانید با انواعی از تست های بینایی و چالش های تصویری خودتان را آزمایش کنید.

آیا توانستید پاسخ سوال هوش عروس را حدس بزنید؟ اگر نه نگران نباشید ما پاسخ سوال هوش عروس را با ذکر دلیل در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش عروس

پاسخ سوال هوش عروس

همان طور که می بینید بن یعنی داماد سارا را به قتل رسانده است. دختر بچه ها چون ذوق زیادی داشته اند متوجه نشده اند و مبهوت و گیج در صحنه به سارای زیبا نگاه می کنند. اما متاسفانه بن قاتل است. اگر خوب دقت کنید او در حال پنهان کردن اسلحه اش است. به نظر می رسد او همه چیز را از قبل برنامه ریزی کرده بوده زیرا این کار را قبل از ورود به تالار اصلی که جمعیت در آنجا حضور دارند به انجام رسانده است! او به احتمال زیاد از یک اسلحه با قابلیت صدا خفه کن استفاده کرده است.

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

معمای چالشی: کدام شخص نادان است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا