;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

انواع فرم ناخن و نحوه دستیابی به آنها

انواع فرم ناخن: ناخن های زیبا و آراسته جذاب هستند و شما را زیبا جلوه می دهند. اگر شما فردی هستید که می‌خواهید ناخن‌هایتان را به رخ بکشید اما با فرم ایده‌آلی که ناخن‌هایتان را جذاب می‌کند نمی دانید، به انواع شکل‌های ناخنی که می‌توانید انتخاب کنید در این مقاله مد و زیبایی در مجله گفتنی نگاه کنید.

شما می توانید به هر شکلی دست پیدا کنید، خواه بیضی، گرد، مربعی، بادامی و…

 

انواع فرم ناخن

 

پرطرفدار و خواندنی: اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

1. ناخن های گرد
انواع فرم ناخن_ناخن های گرد

این احتمالا ساده ترین شکل برای نگهداری است. اگر می خواهید چیزی کم نگهداری شود اما همچنان می خواهید ناخن هایتان خوب به نظر برسد، این احتمالاً برای شما مناسب است. انجام کار نیز بسیار آسان است.

کافی است ابتدا آنها را مربع شکل دهید و سپس منحنی طبیعی نوک انگشتان خود را دنبال کنید. این بهترین ظاهر برای کسانی است که رشد ناخن برایشان مشکل است.

مناسب برای: همه انواع انگشتان

همچنین بخوانید: 10 تا از بهترین طرح های ناخن شیک که هیچ وقت از مد نمی روند

2. ناخن های بیضی شکل
انواع فرم ناخن_ناخن های بیضی شکل

این شکل سنتی تر در نظر گرفته می شود. در اواخر دهه 1900 و اوایل دهه 2000 بسیار محبوب بود. این فرم ناخن ظاهر بسیار زیبایی به ناخن های شما می دهد. برای رسیدن به این شکل ناخن، دور طرفین را سوهان بزنید تا شکلی شبیه به تخم مرغ داشته باشید. برای کسانی که انگشتان کوتاه دارند عالی است زیرا انگشتان را بلندتر نشان می دهد.

مناسب برای: انگشتان کوتاه

3. ناخن های مربعی شکل
انواع فرم ناخن_ ناخن های مربعی شکل

این ناخن ها در نوک آن مربع شکل هستند. این احتمالا یکی از محبوب ترین شکل های ناخن است. تا آنجایی که شکل ناخن ها وجود دارد، انتخاب خوبی است زیرا خطر شکستن آن کمتر است زیرا از عرض طبیعی ناخن های شما پیروی می کند. برای به دست آوردن این ناخن ها، آنها را کوتاه کنید و با استفاده از فیلر ناخن، آنها را مستقیماً شکل دهید. در صورت وجود هرگونه ناهمواری، لبه ها را تمیز کنید.

مناسب برای: انگشتان بلند با ناخن های پهن

4. ناخن های مربعی شکل
انواع فرم ناخن_ ناخن های مربعی شکل

تنوع مربع و بیضی، اسکووال یا مربع نرم، یکی دیگر از انتخاب های محبوب در دنیای شکل های ناخن است. در حالی که مدیریت آن به دلیل لبه‌های گرد آن آسان‌تر است، کلاس‌بندی شکل مربع همچنان به همان شکلی که هست باقی می‌ماند. برای این ناخن ها، ناخن های خود را به شکل معمولی بیضی در آورید و سپس آن را در نوک آن شکل دهید تا کمی مربع شکل شود.

مناسب برای: انواع فرم های  انگشت

5. ناخن های بادامی شکل
انواع فرم ناخن_ناخن های بادامی شکل

این یکی بسیار شبیه به شکل بیضی است، با این تفاوت که در قسمت بالا کمی نوک تیزتر است. در پایه پهن و در کناره ها باریک است. اگر فکرش را بکنید، ظاهر یک بادام واقعی است. برای رسیدن به این هدف، نقطه مرکزی را در نوک ناخن پیدا کنید و هر دو طرف را طوری شکل دهید که در نقطه مرکزی به اوج برسد. سپس آن را صاف کنید تا لبه های تیز نداشته باشد.

مناسب برای: انگشتان کوتاه

6. ناخن های استیلتو شکل
ناخن های استیلتو شکل

برای انجام این کار نیاز به جرات دارید. این خیلی رایج نیست، اما افراد مشهوری مانند ریحانا همیشه به دنبال این ظاهر هستند. این فرم ناخن به ناخن های شما ظاهری بلند و باریک می دهد. همانطور که در مورد ناخن بادام، یک نقطه مرکزی پیدا کنید و از هر طرف شروع به سوهان زدن کنید تا به نقطه برسد. این شکل ناخن ممکن است باعث شود که ناخن ها به راحتی شکسته شوند، بنابراین بهتر است از ناخن های اکریلیک یا ژل برای این ناخن استفاده کنید.

مناسب برای: همه انواع انگشتان

7. ناخن های بالرین شکل
ناخن های بالرین شکل

این یک نسخه ظریف تر از شکل ناخن استیلتو است. از همان تکنیک شکل دهی پیروی می کند. یک نقطه مرکزی پیدا کنید و ناخن ها را در امتداد طرفین تا آن نقطه سوهان کنید. پس از آن، نکات را مربع کنید. شبیه دمپایی بالرین نیست؟ اگر می خواهید به دنبال چیزی جسورانه باشید، اما همچنان آن را راحت نگه دارید، این یکی انتخاب خوبی است. با توجه به اینکه طول ناخن برای این نوع فرم ناخن چقدر باید باشد، توصیه می شود از ناخن های اکریلیک یا ژل استفاده کنید. این مورد علاقه کایلی جنر است.

مناسب برای: همه انواع انگشتان

وقتی نوبت به فرم دادن به ناخن های شما می رسد، گزینه ها بی پایان هستند. از شکل‌های گرد، بیضی و مربعی گرفته تا اسکووال، بادامی، استیلتو و بالرین – می‌توانید به روش‌های مختلف به ناخن‌های خود فرم دهید. اما قبل از مدل دادن به آنها، مطمئن شوید که مراقب سلامت آنها هستید. سالم غذا بخورید، هیدراته بمانید، بخوابید و استفاده از روغن کوتیکول ناخن را برای جلوگیری از شکستگی فراموش نکنید. یک سبک زندگی ایده آل به حفظ سلامت ناخن های شما کمک می کند و آنها را زیبا و شیک نشان می دهد. ادامه دهید و اشکالی را که دوست دارید امتحان کنید.

سوالات متداول

قوی ترین شکل ناخن چیست؟

شکل ناخن بیضی قوی ترین است زیرا بستر پهن ناخن کمتر مستعد شکستن آن است.

کدام فرم ناخن ضعیف ترین و شکننده ترین است؟

شکل ناخن استایلتو ضعیف ترین است زیرا ناخن های بلند و باریک را مستعد شکستن می کند.

طبیعی ترین شکل ناخن چیست؟

Squoval یکی از طبیعی ترین شکل های ناخن است.

کدام فرم ناخن زنانه تر است؟

ناخن های بیضی به عنوان زنانه ترین شناخته شده اند.

لینک های مرتبط:

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

چگونه براش های آرایش را تمیز کنیم؟

تست شخصیت: شکل انگشتان پایتان با شخصیت شما ارتباط دارد

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا