;
سرگرمی

می تونید در مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش را پیدا کنید؟!

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش: آیا می توانید 3 تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش را ببینید؟ یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با به کار بردن منطق یا با فکر کردن خارج از چارچوب حل کرد. یافتن راه حلی برای بازی فکری اغلب مستلزم نگاه کردن به مشکل از زوایای مختلف است. با این بازی فکری خود را به چالش بکشید و سعی کنید آن را حل کنید.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

اینم جالبه: بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش میزان دقت و توجه شما را ارزیابی می کنید. تست امروز قرار است میزان قدرت بینایی شما را به چالش بکشد. بنابراین سرگرمی امروز را از دست ندهید.

در این تصویر 3 اختلاف تصویری وجود دارد و شما 7 ثانیه فرصت دارید تا بینایی خود را به چالش بکشید.پس آماده اید؟

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش-1

شاید جالب باشد: در تست تفاوت تصویری عروس و داماد باید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

.

.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

پاسخ تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش

 

تست تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش-2

بینایی ما تحت عوامل مختلفی می تواند تحت تاثیر منفی قرار گیرد. استفاده مداوم از گوشی و زل زدن به صفحه مانیتور، ازدحام و شلوغی شهر و خستگی و خواب ناکافی به مرور دقت بینایی ما را کم می کنند. اگر چه پزشکان معتقدند که گوشی و تماشای تلویزیون چشم ها را ضعیف نمی کند اما آن ها نیز قبول دارند که تمرکز ما به دلیل پرش های ذهنی مان در اینترنت افزایش می یابد.

گفته می شود معما و تست های بینایی می توانند تمرکز و تعادل ذهنی ما را بهبود دهند. آیا قدرت ذهنی و مغزی بالایی دارید؟ این یک موهبت عالیست چون بسیاری از مردم مانند شما باتمرکز نیستند!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

مطالب پیشنهادی ما:

عجیب ترین شخصیت شناسی: جادوگر تیک تاک می گوید نوع چت تان همه چیز را لو می دهد!

چیستان: سازنده آن را نمی خواهد، خریدار به آن نیاز ندارد و کاربر هرگز آن را نمی بیند؛ آن چیست؟

تست هوش جنجالی ریاضی؛ این تست باعث جنجال بسیاری در بین کاربران شده است،میتونی جوابشو بدون جنجال بدی؟

تست شخصیت تخم مرغ نحوه برخورد شما با موقعیت های مختلف زندگی را نشان می دهد.

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها؛کدام یک از افراد موجود در تصویر انسان است و زامبی نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا