;
سرگرمی

آیا می توانید 4 تفاوت تصویری ماهی های رنگی را تشخیص دهید؟ شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا موفق شوید!

تفاوت تصویری ماهی های رنگی: در تفاوت تصویری ماهی های رنگی شما به چالش خواهید کشید تا در مدت زمان محدودی تفاوت بین دو عکس ماهی ها را ببینید. هدف شما این است که هر 4 تفاوت را در اسرع وقت پیدا کنید.

این بازی نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز مناسب است! این یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و تفکر سریع شما است. بنابراین چشمان خود را باز نگه دارید و آماده باشید تا از اینکه چقدر سریع می توانید تفاوت بین این دو عکس را تشخیص دهید شگفت زده شوید.

آیا شما عاشق حیوانات هستید ؟ مهارت های خود را امتحان کنید و این چالش مشاهده را بپذیرید ! به این دو عکس از دسته ماهی ها نگاه کنید .آیا می توانید چهار تفاوت ظریف را شناسایی کنید ؟ به تمام جزئیات باله ها ، دم ها ، فلس ها و موارد دیگر ماهی نگاهی بیندازید. مهارت های مشاهده خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید چهار تفاوت را تشخیص دهید !

 

تصویر تفاوت تصویری ماهی های رنگی

تفاوت تصویری ماهی های رنگی 1

.

.

.

به چالش کشیدن خود برای تشخیص هر چهار تفاوت تنها در 10 ثانیه می تواند دلهره آور باشد اما مطمئناً به شما کمک می کند تا مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید . نکته اصلی برای موفقیت در این بازی این است که چشمان خود را در حرکت نگه دارید و به دنبال جزئیات کوچک باشید . زیاد غرق تصویر بزرگ نشوید ، بلکه روی چیزهای کوچک تمرکز کنید و وقت خود را صرف کنید! علاوه بر این، سعی کنید هر بار روی یک منطقه تمرکز کنید تا هیچ یک از تفاوت ها را از دست ندهید .

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری ماهی های رنگی

امتحان کنید: پرشور یا خونسرد؟ با تست شخصیت چشم نواز ما ویژگی غالب خود را کشف کنید!

تفاوت تصویری ماهی های رنگی 2

آیا تفاوت تصویری ماهی های رنگی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جذاب هستند:

آیا میتونید در 7 ثانیه فرد خون آشام را در جشن هالووین شناسایی کنید؟

تست چالشی: آیا می توانید 4 تفاوت تصویری لانه گربه ها را تشخیص دهید؟ فقط نوابغ موفق خواهند شد!

داستان معروف نصوح؛ مردی که کیسه کش حمام زنانه بود!

آزمون پیش بینی عشق؛ آینده عشقی شما چطوری میشه؟

4 انسان عجیب دنیا که یکی از آن ها ایرانی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا