;
سرگرمی

با توجه به نشانه ها بگویید خون آشام چه کسی می باشد؟

آزمون شناسایی خون آشام در عروسی: در تصویر آزمون شناسایی خون آشام در عروسی ما شاهد برگزاری یک مراسم عروسی هستیم،که عروس و داماد در کنار مهمانان مشغول شادی و پایکوبی می باشند،ولی با کمی دقت میتوان فهمید در این مراسم عروس یک خون آشام نیز حضور دارد که ممکن است برای سایر مهمانان خطری بزرگ محسوب شود،وظیفه شما در آزمون شناسایی خون آشام در عروسی شناختن و شناسایی خون آشام موجود در تصویر می باشد.

برای شناسایی خون آشام در این مراسم عروسی شما با محدودیت زمانی 5 ثانیه ای مواجه هستید،به همین دلیل این یک آزمون نسبتا سخت به شمار می رود،شما برای شناخت فرد خون آشام به مانند سایر سوالات هوش تصویری نییازمند چشمانی تیز و دقت و تمرکز در جزییات می باشید.

جالب و پیشنهادی: چیستان: آن چیست که در فرانسه، کره جنوبی، کره شمالی، عربستان، عراق و ترکمنستان دوم شده است اما در روسیه اول؟

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در عروسی

آزمون شناسایی خون آشام در عروسی 1

.

.

.

آیا جرأت دارید یکی از پیچیده ترین معماهای هوش تصویری ذهنی را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی حل کنید. آیا آمادگی کامل دارید؟ بهتر است روز خود را با مرور یکی از پیچیده ترین معماهای تصویری شروع کنید و ذهن و مغز خود را ورزش دهید. باید از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید تا در اولین تلاش آن را شناسایی کنید.شما باید معماهای بیشتری را مرور کنید تا توانایی خود را برای حل تعارضات در زمان مشخص شده برای حل آزمون شناسایی خون آشام در عروسی، بهبود بخشید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در عروسی

در نگاه اول خیلی از کاربران زن مو زرد را به عنوان خون آشام معرفی کره بودند و دلیلشان هم داشتن دندان های تیز به مانند خون آشام ها بود ولی باید گفت که وی هیچگونه شباهتی به خون آشام ها ندارد،متاسفانه خون آشام واقعی عروس می باشد،به ناحیه گردن وی که دقت کنید جای نیش یک خون آشام را در ناحیه گردن وی مشاهده می نمایید.

آزمون شناسایی خون آشام در عروسی 2

آیا آزمون شناسایی خون آشام در عروسی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا