;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مرجانه گلچین در 55 سالگی مادر شد! + عکس شک برانگیز

مادر شدن مرجانه گلچین: بازیگر سینما و تلویزیون که بارها سوالات راجع به فرزند را با گفتن فرزندی ندارم پاسخ داده است با انتشار عکسی از فرزندش طرفدارانش را شوکه کرد. با فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

مادر شدن مرجانه گلچین: دختری که او را مامان خطاب کرد!

مرجانه گلچین و دخترش
مادر شدن مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر طناز سینما که با نقش آفرینی در سریال بزنگاه کاری از رضا عطاران به شهرت رسید، به مناسبت روز عشق(ولنتاین) عکس دونفره ای را منتشر نمود و بسیاری از مخاطبان را سردرگم ساخت. در ادامه استوری بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ را در روز ولنتاین مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: افسردگی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

مادر شدن مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر نقش ناهید اولنگی در سریال چشم بندی با شات کردن استوری دختری به نام شقایق که خانم بازیگر را عشق ترین مامان دنیا نامیده بود، در روز عشق برای او نوشت:

ممنونم گل شقایقم، ولنتاین مبارک عزیز دل

این هم جالبه: عکس های جدید از خوشگل شدن سارا و نیکا فرقانی در سوئد!

مرجانه گلچین درکنار فرزندش در روز ولنتاین

این استوری مرجانه گلچین گمانه زنی هایی را در فضای مجازی به راه انداخت و کلمه عشق ترین مامان دنیا مخاطبان را شوک زده کرد اما مرجانه گلچین یک بارازدواج کرده و در دوران زندگی با همسر سابق خود صاحب فرزندی نشدند.

مرجانه گلچین در پاسخ به اینکه چرا مادر نشده می گوید:دلیل این تصمیم این بود که من عاشق کارم بودم و این با مسئولیت مادری در تضاد است. بچه رسیدگی و پرستاری می خواهد و من نمی توانم به بهانه کار فرزندم را رها کنم.

همسر سابق مرجانه گلچین کیست؟

همسر سابق مرجانه گلچین، کریم آتشی، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینما بود. خانم بازیگر در سال 1375– 1374 با کریم آتشی ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد اما با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه شد و این رابطه به جدایی و طلاق رسید.

این هم جالبه: پسرهای واقعی سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ چقدر بزرگن بهش نمیاد+ عکس

مختصر بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین1

مرجانه گلچین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد2 اسفند 1347 است، فرزند آخر خانواده بوده و سه برادر و دو خواهر بزرگتر از خود دارد. پدر خانم گلچین افسر نظامی ارتش و اصالتا تورک زنجانی و مادرش گیلانی است. مرجانه گلچین خواهرمنیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) می باشد که با تشویق خواهرش به بازیگری روی آورد و با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت.

فیلم های مرجانه گلچین

او در آثاری چون پدر گواردیولا، آنتن، بوتیمار، دارا و ندار، بزنگاه، سه دونگ سه دونگ، دزد و پلیس، نقطه سرخط، خوش نشین ها، راه در رو، شب عید، شاباش، شب بیست و نهم، چشم هایم برای تو، پرنده کوچک خوشبختی، شمس العماره، شیرین و… ایفای نقش نموده است.

 

برایتان جالب خواهد بود

ازدواج مرجانه گلچین و مهاجرت به انگلیس!+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

عکس های خصوصی بانو سوسانو و سولان در بیرون سریال جومونگ+ آقایان نبینند!

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه در 44 سالگی+ بیوگرافی و عکس زن جذابش!

جدیدترین تصاویر علی شادمان و خواهر جذابش

شوهر خفن رویا میر علمی که باور نمی کنی | عکس و بیوگرافی

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر سریال دلدادگان+ عکس های جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا