;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

ازدواج با این افراد شما را پولدار می کند! خانم ها لطفا زیرک باشید

برای ازدواج افراد به خصوصیات زیادی در طرف مقابل دقت میکنند اما مهم ترین نکته که به آن بی توجه هستند و بسیار حائز اهمیت است، توانایی فرد برای پولدار شدن است.

ازدواج با مرد پولدار یا ازدواج با فردی که میتواند شما را پولدار کند؟

ازدواج با مرد پولدار: وقتی که صحبت از یک ازدواج ایده آل می شود، احتمالاً به صورت ناخودآگاه چندین الزام قابل ‌پیش‌بینی در ذهن شما ترسیم خواهد شد که می خواهید آن ها را در همسرتان ببینید؛ مثلاً ممکن است داشتن علایق مشترک، سطح یکسانی از بلند پروازی و جذابیت ظاهری و تعدادی دیگر از ویژگی‌ ها جزو اولویت شما باشد؛ اما آیا می دانستید از نظر علمی ثابت شده است که ازدواج با فردی با یک سری ویژگی شخصیتی بسیار خاص می تواند به شما کمک کند تا درآمد خود را افزایش دهید.

بله! درست متوجه شدید. تحقیقات بین المللی در دانشگاه واشنگتن به این نتیجه رسیده اند که ازدواج کردن با یک فرد وظیفه شناس، ۵۰ درصد احتمال ارتقاء شغلی را نسبت به یک فرد بی توجه و تنبل در شما بالا می برد.

ویژگی همسری که توانایی پولدار شدن را دارد

ازدواج با مرد پولدار:  نتایج مطالعات سال ۲۰۱۴ نشان می‌ دهد که چند ویژگی رفتاری دیگر هم درهمسرتان هستند که می توانند در بهبود وضعیت مالی شما بعد از ازدواج موثر باشند؛ اما از بین همه اینها که در ادامه خواهیم گفت؛ یک مورد تاثیر بیشتری دارد.

  • استقبال از تجربیات جدید
  • وجدان و وظیفه شناسی
  • برونگرایی
  • سازگاری

کدام ویژگی برای پولدار شدن، برتر است؟

ازدواج با مرد پولدار: در یک نظرسنجی که از ۴۵۰۰ فرد متاهل انجام شد، تیم تحقیقاتی متوجه شدند که فقط یکی از این ویژگی های رفتاری که نام بردیم تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت مالی همسر دارد و می تواند باعث ارتقای شغلی، افزایش درآمد و افزایش سطح رضایت شغلی بشود.

وظیفه شناسی و وجدان یک ویژگی رفتاری است که باعث می شود فرد تمایل داشته باشد تا کارش را درست انجام دهد و وظیفه اش را جدی بگیرد. افرادی که این ویژگی را دارند، منظم و مسئولیت پذیر هستند و اهل برنامه ریزی می باشند. در واقع این افراد به صورت زیر رفتار می کنند:

به برنامه ریزی و انجام وظایف اهمیت می دهند و در نتیجه ناخودآگاه طرف مقابلشان هم وقت بیشتری برای شغل و وظایفش می گذارد. این افراد معمولاً از ازدواج و زندگی زناشویی خود رضایت بیشتری دارند؛ پس سطح کشمکش و درگیری آن ها هم کمتر بوده و باعث می‌ شود که هر دو بیشتر روی شغل خود تمرکز داشته باشند.

از طرفی این ویژگی رفتاری باعث می شود که این افراد در انجام وظایف خانه هم بهتر عمل کنند و به طور کل سطح رضایت از زندگی هم بالا برود که در افزایش انگیزه افراد در بهبود شغل شان موثر خواهد بود.

این مطالب هم جالب هستند:

ماجرای طلاق جنجالی: شوهرم را تعقیب کردم او به رستوران و کافه ها می رفت تا…

ترسناک ترین حقایق درباره فال تاروت که خیلی ها نمی دانند!

خیانت شوهر: چون بچه دار نمیشم بهم خیانت کرد اما من هنوز دوستش دارم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا