;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

اصول چت با پسران: بهترین جمله ها برای شروع و اتمام چت با پسران که هر دختری باید بداند!

اصول چت با پسران قوانین خاص خودش را دارد. همانطور که می دانید این شروع می تواند طرف مقابل را شیفته یا از شما دلزده کند. بهترین جمله برای شروع چت با پسر چیست؟ بانوان نیز همانند آقایان ممکن است به شخصی علاقه مند شوند و یا به برقراری رابطه با او علاقه مند باشند. این امر یک مسئله طبیعی است که ممکن است در بستر مجازی نیز رخ دهد.

بسیاری از بانوان دوست دارند خود گاهی سر صحبت و یا چت در فضای مجازی را باز کنند تا با فرد مورد علاقه خود بیش تر اشنا شوند. البته ممکن است اغلب به دلایل شخصی و یا اجتماعی از این امر خجالت بکشند. در موارد دیگر نیز ممکن است ندانند که چگونه باید چت را شروع کنند و از چه واژگانی برای رسیدن به هدف خود استفاده کنند. بنابراین رابطه و ازدواج امروز را از دست ندهید و با سبک زندگی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آنقدر گفتید «خوبی مامانم؟ چیپس می‌خوری؟» که طلاق گرفت! چرا مردم بی شخصیت شده اند؟!

 

اصول چت با پسران:

گاهی برای شروع یک مکالمه، چه مجازی و چه حقیقی، نیازی به فرمول های سخت نیست؛ در واقع تنها می توان با استفاده از روش هایی مناسب یک مکالمه جذاب را با پسران به دور از هر چیز ازار دهنده ای شروع کرد. واژگان همیشه می توانند یکی از بهترین راه ها برای شروع یک چت جذاب با پسران باشد تا در نهایت به ارتباطی عمیق مبدل شود.
البته بهتر است در فضای مجازی چت، انتخاب واژگان با دقت بالایی انجام گیرد؛ چراکه افراد در این وضعیت از دیدن چهره و حالات یکدیگر در حین صحبت محروم هستند و عدم انتخاب واژگان مناسب می تواند سبب ناراحتی پسران شود. جملات بهتر است به گونه ای باشند که اغلب ذهن پسران را درگیر کرده و آن ها را به ادامه گفتگو ترغیب کنند.

اصول چت با پسران1

نمونه ای از جملات برای اصول چت با پسران:

_چیزی که من رو جذب یه پسر میکنه خوشگلی و جذابیت صرف نیست بلکه مردونگی اون پسره است. تو هم مردونگی جذابی از خودت نشون دادی که حاضر شدم بهت پیام بدم.

_من با اینکه دخترم ولی توی دنیا و قوانین من دموکراسی وجود داره. من کسی رو که دوست داشته باشم و بخوام، بهش پیام میدم و برای همین هم الآن تو داری پیام من رو می خونی.

_با همه پسرا یه تفاوت هایی داری که همون تفاوت ها باعث شده که من بهت پیام بدم و بخوام باهات صحبت کنم. یه پسر منحصر به فردی برا منی.

_تو دنیا آدمایی هستن که واسه یه سری از آدمای دیگه خیلی خیلی عجیب خاصن. میخوام بدونی که تو هم جزو همون آدمایی هستی که واسه آدمایی مثل من فوق العاده خاصن. خاص بودنت شیشه غرورم رو شکونده و همین شکستن باعث شده بهت پیام بدم.

_من یه دخترم که نمی تونم احساسم رو به تو فراموش و سرکوب کنم، برا همینم بهت پیام دادم تا بدونی که این احساس خاص اونقدر تو من قوی شده که براش غرور دخترونه رو کنار گذاشتم.

اصول چت با پسران

_عجیبه ولی دوست دارم که باهات صحبت کنم. پس لطفا بیا تا با هم حرف بزنیم چون تو این زمان ها بهت نیاز دارم تا حرف هام رو از ته دلت، نه فقط گوشت، گوش کنی.

_بعضی پسرا هستن که من حتی دلم نمیخواد نگاشون کنم ولی بعضی ها هم مثل تو هستن که نه تنها دوست دارم نگاشون کنم بلکه می خوام باهاشون حرف هم بزنم. واسه همینه که داری الان پیامم رو می خونی.

_چت کردن با تو حتی بدون موضوع هم باحال و قشنگه. فقط بدون که حالم رو بدجور خوب می کنی، همین.

_پیام دادنام به تو به جای اینکه غرورم رو بشکونه، بیش ترش کرده چون به خودم میگم که اونقدر شهامت دارم که حرف راست بزنم حتی حرف دلم رو. اونقدر شهامت دارم که بیام تو پی وی تو و بهت بگ ازت خوشم می یاد و میخوام باهات حرف بزنم.

_بهت پیام دادم چون بهترین چیزیه که الان میتونم بهش فکر کنم و انجامش بدم. هر چی فکر کردم دیدم اینکه بهت پیام ندم و هیچ کاری نکنم فقط منو ازت دور تر میکنه و این هم بد تر از مرگه برام.

بیشتر بخوانید: ماجرای شوهر سواستفاده گر: مجبورم می کرد دوستان مجردم را با او آشنا کنم و بعد…

اصول چت با پسران

اصول چت با پسران2

2-شگرد متقاعد کردن با یکسری جملات برای اصول چت با پسران

اصول چت با پسران: الان یهو به کله من زد که به تو پیام بدم برای همین هم این کار رو کردم. خوب راستش ترسیدم هی بذارم کنار و در موردش فکر کنم تا آخرش باز نتونم بهت بگم دوست دارم و باهات حال می کنم. راستش الان این کار رو کردم و میدونم چه پشیمون بشم چه نشم دیگه زیاد برام مهم نیست چون بالاخره حرف دلم رو گفتم.

خیلی خیلی دلم میخواد باهات سر صحبتو باز کنم ولی حتی نمیدونم از کجا یا در مورد چی باهات حرف بزنم. نمیدونم شاید به خاطر عشقیه که بهت دارم؛ حتی تو پی ویت هم دست از سرم بر نمی داره. خب دیگه من تا همین جا بلد بودم از این جا به بعد نوبت تو هستش.

من نمی خوام درگیر دنیا های بچگونه دختر پسرای امروزی بشم که میگن رو اون و این کراش دارم و بعد بهش پیام نمیدن یا ازش دوری می کنن. من خیلی عجیب و جذاب ازت خوشم میاد واسه همینم گفتم بهت راست و حسینی بگم که دوست دارم. من یا از کسی خوشم نمیاد یا اگه بیاد هر کاری برای به دست آوردنش می کنم. خوب بهتره بدونی که تو الآن تو همین نقطه خوش اومدن من افتادی واسه همینم داری پیاممو می خونی.

3- استفاده از ایموجی ها

اصول چت با پسران: شکلک های مجازی و یا هوان ایموجی ها در کنار گیف ها می توانند یک راه جذاب و البته خلاقانه برای شروع یک چت جالب با پسران باشد. گاهی کلمات نمی توانند به جذابیی ایموجی و گیف بیان کننده احساسات و افکار دختران برای پسران باشد. البته گاهب دختران شاید راحت ناشند که با کلمات خود را بیان کنند بنابراین استفاده مناسب از ایموجی ها و گیف ها می تواند سبب انتقال بهتر مفاهیم به پسران شود.

گیف های جذاب و یا کلیپ های بانمک همیشه می توانند گزینه خوبی برای یک شروع خوب با پسران در چت باشند و آن ها را به ادامه چت ترغیب کند. البته در استفاده از این گزینه ها بهتر است به هیچ وجه افراط به خرج نداد و تنها در مواقع مناسب از آن ها به جای واژگان استفاده کرد تا نتایج موثر خود را بگذارند.

مرحله اصول ادامه دادن چت با پسران

اصول چت با پسران: برای داشتن یک چت لذت بخش با پسران تنها شروع مهم نیست؛ ادامه مسیر و اتمام آن نیز در حد خود مهم هستند و می توانند بر لذت بخش بودن یک تجربه مجازی تاثیر بسزایی داشته باشند.

1-اشاره به کارها و خاطرات مشترک

اصول چت با پسران: خاطره بازی در هر نوع رابطه ای می تواند یک شروع را به ادامه تبدیل کند؛ این روش به خصوص درباره خاطرات مشترک می تواند سبب جذاب تر شدن روند چت با پسران گردد. اشاره به فعالیت ها و خاطرات مشترک می تواند پسران را نیز درگیر و وارد چت کند تا آن ها نیز به صورت فعالانه در چت شرکت کنند. تازه بودن خاطات و قدیمی بودن آن ها زیاد در کیفیت چت تاثیر نمی گذارد ولی خاطرات تازه تر از جزئیات بیش تری برخوردار است که می تواند ادامه چت را برای هر دو نفر، شیرین تر کند. همچنین خاطاتی دسته جمعی دوستانه یا گروهی نیز می توانند همان قدر با ارزش باشند و سبب تحریک حس برتری جویی پسران گردد.

2-تعریف غیر مستقیم و شیطنت آمیز

اصول چت با پسران: هر انسانی از اینکه از او تعریف گردد بسیار خوشحال می شود ولی وقتی این تعاریف در غالب گفتار هایی دو پهلو و غیر مستقیم باشند، انسان ها را بیش تر خوشحال می کند. پسران نیز انسان هستند و زمانکیه از طرفی شخصی تعاریف بدون اغراق بشنوند بسیار خوشحال می شوند که همین می تواند آن ها را به سمت ادامه چت سوق دهد. از طرف دیگر اضاقه کردن چاشنی شیطنت و طنز به این تعاریف می تواند آن ها را در نزد پسران خوشمزه تر کند. البته در اینجا بهتر است دقت کرد که تعاریف خیلی شور و افراطی نباشند؛ چراکه پسران ممکن است حوصله خود را از دست بدهند و یا نسبت به دختران تصور نادرستی پیدا کنند. بنابراین بهتر است با تعاریف دو پهلو و شیطنت‌آمیز به آن ها نشان داد که ویژگی های آن ها به طرز ویژه ای تاثیر گذار هستند.

طرح سوالات جذاب برای ادامه دوباره چت

اصول چت با پسران3

اصول چت با پسران: سوالات تنها در بخش شروع کارساز نمی باشند بلکه سوالمناسب می تواند ادامه چت با پسران را نیز همراه با لذت کند. اگر دختران بکوشند تا مسیر گفتگو را به سمت هایی جذاب برای پسران بکشانند، آن ها نیز از این مسیر استقبال می کنند و همراه با دختران می شوند. در این بین سوالات و اجازه دادن به توصیف خود در بسران انگیزه ای مناسب برای ادامه چت در غالب گفتگو می کند و در نتیجه پسران نیز فرصتی برای ارائه احساسات واقعی خود تا حدی پیدا می کنند. این نوع گفتگوی دو طرفه می تواند سبب عمیق تر شدن سطح چت گردد.

پسران نیز مانند دختران از دنبال کردن موضوعات محبوب خود لذت زیادی می برند؛ در نتیجه دختران می توانند به دستی و با تحریک روحیه اثباتی آن ها در مسیر ادامه دادن چت پیش بروند. مهم ترین اصل در این حالت حفظ وضعیت اوج و عدم کاهش آن از سمت دختران است. دختران می توانند با توجه به روحیه پسران این وضعیت را نه تنها حفظ بلکه آن را ارتقا نیز دهند.
بدین منظور می توان توانایی‌ های پسران را درگفتگو مورد ارزیابی قرار داد تا پسران برای اثبات خود د رچت فعالانه تر شرکت کنند. در این حالت وضعیت اوج در مسیر چت ادامه می یابد و پسران فعالانه تر از قبل در چت شرکت می کنند. البته بهتر است در گفتگ به هیچ عنوان با مسائلی مهم برای طرفین چت، مانند اعتقادات، سیاست، خانواده، ویژگی های ملی و شخصی، مسائل جسمی و…، شوخی نکرد و مسیر گفتگو از درستی خود خارج نشود.

بهترین روش ها برای اتمام چت با پسران

دختران برای انکه بتوانند یک رابطه سالم، عمیق و لذت بخش را تجربه کنند، باید برای کار های خود در این مسیر چارچوب داشته بشند. چت ها نیز چارچوب خود را دارند که یکی از آن ها، پایان بندی مناسب برای اتمام چت با پسران است.

1-اتمام مکالمه و خداحافظی در حالت اوج گیری مکالمه

اصول چت با پسران: هر چیزی اصول دارد و خداحافظی چه در فضا مجازی و چه حقیقی، از این قائده مستسنی نیست. اتمام گفتگو به صورت ناگهانی سبب از بین رفتن میل دوباره به چت در هر دو طرف می شود. پس بهتر است زمانی را برای خداحافظی انتخاب کنید که هر دو نفر از محتوا گفتگو لذت می ‌برید.شاید در این وضعیت خداحافظی کردن، سخت به نظر آید ولی اگر زمانی که گفتگو در اوج است خداحافظی صورت بگیرد، می ‌توان مطمئن شد که پسران پس از اتمام چت در فکر دختران و چت هستند که همین خود یک گام مهم برای یک رابطه سالم است.

2- حفظ خونسردی

اصول چت با پسران: ممکن است هیچ بهانه ای برای خداحافظی کردن از سمت دختران وجود نداشته باشد ولی باز هم بهتر است که دختران با بکار گیری ابتکار عمل، یه پایان خوب در چت را رقم بزنند. دختران می توانند خیلی راحت و غیر مستقیم یک چت را در وضعیت اوج پایان بدهند تا لذتی برای ادامه آن در پسران ریشه بزند. دختران بهتر است ارمش خود را سعی کنند حفظ کنند و از توضیح بیش از حد یا معذرت خواهی برهیزند؛ چراکه گاهی در انتظار گذاشتن پسران می تواند سبب بهتر شدن چت های بعدی شود.

بیشتر بخوانید: عشق در فضای مجازی: فکر نمی کردم دختر بدی باشد اما…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا