;
فرهنگ و هنرهنرمندان

فرهاد مجیدی خوشتیپ دو ازدواج و دو فرزند+ عکس

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد. جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

اصالت خانوادگی اش مازندرانی است، بدلیل علاقه به فوتبال درس را رها کرد دو خواهر دارد تنها برادرش فرزاد نیز فوتبالیست شناخته شده ای بود، او تا به حال دو بار ازادواج کرده و دو فرزند دارد. پدرش نظامی ارتشی بود.

خیلی جالبه ببینید: عکس های جدید و لاکچری مرجانه گلچین در 59 سالگی که با تیپ سریال هاش خیلی فرق داره!

ازدواج های فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید. او برای بار دوم بعد از پیوستن به الغرافه قطر در سال 90 ازدواج کرد.

شاید برایتان جالب باشد: نقد و بررسی سریال بازی مرگ ساخته کره ای جدید نت فلیکس + ارزش دیدن دارد؟

همسران فرهاد مجیدی فرزندان فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی و پسرش فرهاد مجیدی و فرزندان

این مطلب رو هم ببین: شراره رخام زیباتر از جنیفر لوپز: چهره اش کامل تغییر کرده

فرهاد مجیدی و اهمیت فرزندان

زندگی شخصی او مملو از علاقه به تیام و امیربردیاست فرهاد به خاطر عشق به فرزندانش، گاهی تمرینات را زودتر تمام می کرد و پس از بازی ها نیز زودتر از دیگران، کمپ را ترک می کرد تا وقت زیادی برای تربیت فرزندان خود داشته باشد. دختر فرهاد مجیدی به زبان فارسی آشنا نیست و به مدرسه انگلیسی رفته است.

عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی

فرهاد مجیدی نخستین بار توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی ایران دعوت شد. او در بازی دوستانه با کویت در سال ۱۳۷۶ نخستین بازی ملی خود را انجام داد.

فرهاد مجیدی در تیم ملی

او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت. با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کرد. او در این نامه، دلیل خداحافظی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.

این را هم ببینید: بیوگرافی سانیا سالاری با چهره شیرین و عسلی+ عکسهای دلبر

درآمد های میلیاردی

مجیدی اقامات دوبی را دارد او پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن زمان آنرا به مبلغ سالیانه 350 میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست آورد.

فرهاد مجیدی2

سوار یکی از 5 ماشین دنیا

مجیدی بهترین ماشین ها را می خرد کاپیتان سابق استقلالی ها در امارات با ماشین دست ساز انگلیسی بنتلی که در دنیا پنج نفر بیشتر ندارند رانندگی می کرد. مجیدی برای آنکه اتومبیل BMW سری 7 خود را وارد ایران کند باید پول زیادی به گمرک می داد. به همین علت از این کار پشیمان شد.

برایتان جالب خواهد بود

صالح میرزا آقایی بازیگر سریال بانوی عمارت در کنار همسر و فرزندانش

امیرحسین رستمی بازیگر و اعجوبه بیزینس در کنار همسر و پسر بزرگش

تغییر شبنم قلی‌خانی بازیگر سرزمین مادری بعد 10 سال در کنار همسر و دختر

عکس های شیوا بلوریان بعد از مهاجرت: انگار یکی دیگه شده

کوتوله گیم آف ترونز و زن قد بلندش بیرون سریال+ دختر خوشگلش

تصاویر جدید مینا مختاری همسر بهرام رادان در کاخ

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا