;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

جذابترین ویژگی های فیزیکی زنان که دل مردان را می برد!

جذابترین ویژگی های فیزیکی زنان استانداردهای خاص خودش را دارد و با توجه به فرهنگ هر کشور متفاوت است. هرفردی سلیقه خاص خودش را دارد و از بعضی چیزها خوشش می آید یا رفتار و ویژگی هایی را دوست ندارد. اما به طور کلی برخی ویژگی ها و خصوصیت هستند که برای عده و گروهی جذاب ترند. تابحال به این فکر کرده اید که چه ویژگی های فیزیکی زنان برای مردان جذاب تر هستند؟ در رابطه و ازدواج مجله گفتنی به بررسی این ویژگی های فیزیکی زنان پرداخته می شود.

جذابترین ویژگی های فیزیکی زنان

جذابترین ویژگی های فیزیکی زنان

در عصر مدرن تکنولوژی و فناوری، رسانه‌های اجتماعی و برنامه های دوستیابی آنلاین یکی از بهترین و بدترین راه‌ها برای پیدا کردن دوست است. بزرگترین شبکه دوستیابی جهان، Badoo، عادات دوستیابی ۳٫۱۸ میلیارد کاربر خود را از سراسر جهان بررسی کرد و نتایج را بر اساس جنسیت و ویژگی های فیزیکی مانند نوع بدن، وزن، قد، رنگ چشم و رنگ مو مقایسه کرد. آنها با بررسی اینکه کدام زنان پیام‌های بیشتری از مردان دریافت می‌کنند، به نتایج جالبی رسیدند. آنها ۴ ویژگی بدنی که مردان به آنها علاقه دارند را مشخص کردند.

جالبه: ۵ علامت که نشون میده اختلال اضطراب داری!

جذابترین ویژگی های فیزیکی زنان که مردان دوست دارند

نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه

مردان این ویژگی فیزیکی زنان را دوست دارند، چهل و شش درصد از مردان، زنانی را ترجیح می‌دهند که قد آنها بین ۱/۵۰ تا ۱/۷۰ سانتیمتر باشد. فقط افراد شجاع می توانند زنان قد کوتاه و زنان قد بلند را انتخاب کنند.

 چشم قهوه ای

به گفته ۶۰ درصد از مردان، چشم های آبی به اندازه چشم های قهوه ای پرطرفدار نیستند. زنانی که چشمان قهوه‌ای دارند، بیشتر از زنانی که چشم‌هایی با رنگ های دیگر دارند، از مردان پیام دریافت کردند.

موهای قهوه ای

مردان این ویژگی فیزیکی زنان را دوست دارند، بر اساس این مطالعه، زنانی که موهای قهوه ای داشتند (۴۰ درصد) بیشتر از بلوندها پیام دریافت کردند.

 بدن متوسط با وزن ایده آل

مردان این ویژگی فیزیکی زنان را دوست دارند، زنان ورزشکار فقط شش درصد از پیام ها را دریافت کردند. آیا این به این معناست که مردان از زنان قوی و خوش اندام می ترسند؟

برایتان جالب خواهدبود

جذابیت زنانه و جذب مردان؛ مردان چه چیزهایی در زنان را دوست دارند؟

زیباترین و خوش هیکلترین زنان دنیا در این ۱۲ کشور زندگی می کنند!

زیباترین اندام زنانه؛ علم می گوید این زنان زیباترین اندام را دارند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا