;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

اشتباهات رایج در رژلب زدن که آرایش تان را غیر حرفه ای و خراب می کند

نحوه درست رژلب زدن: چه برای لب های پر یا نازک، آرایش برای این ناحیه ترفندهای خود را دارد. در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه آنها را به درستی آراش کنید. پس با این بخش از مد و زیبایی در مجله گفتنی همراه کنید.

لب ها یکی از قسمت هایی از صورت هستند که در هنگام آرایش می توانند در مرکز توجه قرار گیرند. با این حال، استفاده از رژ لب تنها مرحله ای نیست که باید دنبال کنید، بنابراین باید تشخیص دهید که چه اشتباهاتی هنگام آرایش لب های خود مرتکب می شوید.

پرطرفدار و خواندنی: اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

 

برای برجسته کردن صحیح آنها، یکی از جنبه های اصلی که باید در نظر گرفته شود، شکل لب است. همچنین هیدراتاسیون را در نظر بگیرید، زیرا این عامل باعث می شود آرایش به خوبی بخوابد.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

از طرفی انتخاب تناژهای مناسب برای هر سنی یکی دیگر از اقدامات لازم برای آرایش خوب لب ها است. محیط دهان ناحیه ای است که اولین چین و چروک در آن ظاهر می شود.

نحوه درست رژلب زدن

اشتباهات رایج در رژلب زدن:

نحوه درست رژلب زدن- اشتباهات رایج در رژلب زدن

1. بگذارید خشک شوند

روتین مراقبت از پوست بدون اسکراب لب که برای از بین بردن پوست مرده این ناحیه از صورت ضروری است کامل نمی شود. توصیه می شود آنها را با یک محصول مرطوب کننده که از خشک شدن آنها جلوگیری می کند، هیدراته کنید.

همچنین بخوانید: 11 راه برای داشتن لب های صورتی و برجسته بدون استفاده از بالم لب

2. رژ لب مات بزنید

اگرچه روکش مات برای استفاده روزمره عالی است، اما می‌تواند منجر به چین‌های بیشتر روی لب شود.

3. رعایت نکردن راه طبیعی

فرقی نمی‌کند لب‌های شما به شکل قلب ختم شود یا بالا بزرگ‌تر از پایین باشد. تلاش برای تغییر ظاهر لب ها با آرایش می تواند تاثیری برعکس آنچه انتظار می رفت بدهد.

4. فونداسیون را فراموش کنید

این پایه که به عنوان پرایمر رژ لب نیز شناخته می شود ، یک محصول کلیدی برای چسبندگی بیشتر رژ لب و همچنین جلوگیری از ترک ها است. همچنین لازم به ذکر است که این محصول ست رژ لب را بهتر و بدون نقص می کند.

5. استفاده از رنگ های نامتناسب با پوست

اگرچه ممکن است لب های قرمز بسیار زیبا به نظر برسند، اما این رنگی نیست که برای همه افراد، زیبا صدق کند. فرم صورت و رنگ پوست هنگام انتخاب ضروری است. به عنوان مثال، رنگ‌های سرد روی پوست‌های روشن بهتر عمل می‌کنند، در حالی که اگر رنگ‌های متوسط ​​یا تیره دارید، رنگ‌های صورتی تیره، نارنجی و قرمز بهتر عمل می‌کنند.

6. از براش برای پخش رژلب استفاده نکنید

این ابزار فقط برای استفاده حرفه ای نیست، زیرا برس به شما امکان می دهد لب ها را با دقت بیشتری پر کنید ، بدون اینکه محصولی بیش از حد لازم خرج کنید. عملکرد آن ارائه یک نتیجه یکنواخت است.

7. بیش از آنچه لازم است اعمال کنید

استفاده از رژ لب یا برق لب بیش از حد لازم فقط می تواند باعث پخش شدن محصول و لک شدن سایر قسمت های صورت شود. از طرف دیگر، براق‌کننده به چسبناکی تمایل دارد، به همین دلیل است که فقط یک قطره کوچک لازم است.

نحوه درست رژلب زدن

آرایش لب با توجه به فرم آنها

لب ها از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. به همین دلیل، اگرچه ترفندهای کلی برای آرایش آنها وجود دارد، اما فرم لب یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

لب های پر

نحوه آرایش لب های پر و حجیمدر این نوع لب ها باید از افراط و تفریط پرهیز کرد. شما باید داخل را ترسیم کنید و با یک قلم مو پر کنید. علاوه بر این، باید از سایه های با زرق و برق یا براق اجتناب شود ، زیرا این کار فقط باعث بزرگتر به نظر رسیدن آنها می شود. به یاد داشته باشید که این یکی از اشتباهات رایجی است که در صورت داشتن این پیکربندی آناتومیک هنگام آرایش مرتکب می شوید.

با لب های ضخیم باید مراقب باشید که در آرایش زیاده روی نکنید، زیرا اثر می تواند معکوس باشد.

لب های نازک

نحوه رژلب زدن لب های نازکهمه چیز در اینجا مربوط به حجم دادن به آن است. از این نظر باید خارج از خط طبیعی لب خط کشیده شود و سپس با رژ لب همرنگ مداد خط چشم پر شود. برای تکمیل، باید از خط چشم تیره خودداری کنید.

به طور کلی، آرایش لب نیاز به رعایت مراحل خاصی دارد:
  • یک مرطوب کننده لب را روی کل لب بمالید.
  • بعد از چند دقیقه جهت یکدست شدن رژلب، پرایمر لب بزنید.
  • آرایش را از گوشه لب ها شروع کنید، سپس یک لایه را به کل لب بزنید.
  • لبه های گوشه را با قلم مو پر کنید.
  • محصول اضافی را با دستمال پاک کنید.

لینک های مرتبط: 

خواندنی و مفید: آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

مزایا و معایب آرایش دائم: انجام بدهیم یا نه؟

میکروپیگمنتیشن لب: مزایا و عوارض احتمالی

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا