;
سرگرمی

تست روانشناسی حافظه قوی: متولدین کدام ماه ها حافظه قوی تری دارند؟

تست روانشناسی حافظه قوی: برخی افراد باور دارند که حافظه امری ذاتی است و کودکانی که در ماه های تولد خاصی به دنیا آمده اند، جزء بچه های نابغه به شمار می آیند. در ادامه به معرفی حافظه متولدین ماه های سال پرداخته ایم، با مجله گفتنی همراه باشید.

حافظه قوی در متولدین ماه های مختلف سال

ماه های مختلف روی ویژگی های فردی افراد تاثیرات زیادی دارد. به خاطر همین بسیار مهم است که قبل از هر چیز مسئله طالع بینی را بررسی کنیم. در این قسمت به شما می گوییم که حافظه متولدین کدام ماه قوی تر از بقیه است، پس با ما همراه باشید. البته که تمامی این موارد به نوعی جنبه سرگرمی دارند و نمیتوان به شکل کامل به آنها تکیه کرد.

شاید جالب باشد: اکتشاف جدید و شگفت انگیز: مشاهده اثرات کیهانی بر اختلالات اینترنت و فضای مجازی!

تست-روانشناسی-حافظه-قوی-1

فروردین

تست روانشناسی حافظه قوی: فروردین ماهی ها افرادی هستند که اگر به آنها بدی کنید؛ یادشان می‌ ماند اما اگر هم عذرخواهی کنید مسئله را خیلی راحت فراموش می کنند. گاهی اوقات واکنش منفی آن ها نسبت به چیزهای مختلف زیاد است. در مورد چیزهای مثبت هم ممکن است خیلی اغراق آمیز عمل کنند. حافظه آن ها معمولی است.

اردیبهشت

تست روانشناسی حافظه قوی: اردیبهشت ماهی ها افراد قدرتمندی هستند و خیلی شبیه به آبان ماهی ها در این زمینه عمل می کنند. حافظه آن ها بی نظیر است و همه چیز را به خوبی تجزیه تحلیل می کنند و اگر هم کار بدی برای آن ها انجام دهید؛ هرگز آن را فراموش نمی کنند.

خرداد

تست روانشناسی حافظه قوی: خرداد ماهی ها افراد کاملاً چند بعدی هستند. می‌ توانند در موارد مختلف حافظه خوبی داشته باشند اما جزء آن دسته از افرادی می باشند که باید خودشان اراده کنند و تصمیم به به یاد سپردن چیزی بگیرند.

تیر

تست روانشناسی حافظه قوی: تیر ماهی ها افرادی هستند که حافظه بسیار قوی دارند و خیلی خوب از خودشان محافظت می کنند. مراقب هستند که کسی به آنها آسیب و صدمه نزند اما اگر هم آسیب ببیند با وجود اینکه حساسیت زیادی دارند خودشان را کنترل می کنند و همه چیز در ذهن شان باقی می ‌ماند و هرگز چیزی از ذهن آن ها فراموش نخواهد شد.

مرداد

تست روانشناسی حافظه قوی: مرداد ماهی ها تمرکز خود را روی موضوعات حاشیه ای اختصاص نمی دهند. سعی می کنند که بیشتر به خودشان رسیدگی کنند و نسبت به چیزهایی که دیگران می‌ گویند یا حواشی زندگی بقیه؛ علاقه‌ای ندارند.

شهریور

تست روانشناسی حافظه قوی: شهریور ماهی ها افرادی هستند که خیلی راحت از دیگران انتقاد می کنند اما خیلی تحمل شنیدن انتقاد را ندارند. ذهن و حافظه شان شبیه یک کتابخانه است و می‌‌ توانند هر زمان که خواستند در ذهنشان موضوعی را سرچ کنند و دقیقاً به آنجا که می‌خواهند؛ برسند. آن ها به داشتنِ حافظه بسیار قوی معروف هستند.

مهر

تست روانشناسی حافظه قوی: مهر ماهی ها گاهی اوقات در بعضی از مسائل حافظه بسیار قوی دارند و گاهی اوقات هم کاملاً فراموشکار می شوند. بستگی به سطح علاقه آن ها نسبت به این مسئله خاص دارد اما در هر صورت در هیچ موضوعی عمیق نمی‌ شوند و به خاطر همین معمولاً جزئیات را به خاطر ندارند.

آبان

تست روانشناسی حافظه قوی: آبان ماهی ها حافظه بسیار قوی دارند و افرادی هستند که خیلی خوب همه چیز را تجزیه تحلیل می کنند. از توانایی هایِ خود؛ خیلی عالی استفاده می‌ کنند. کاملاً بصری هستند و جزئیات را به خاطر می سپارند. شخصیت بسیار قوی دارند و هر چقدر هم که از درون احساس ضعف کنند، باز هم می‌ توانند خودشان را جمع و جور کنند تا به آنچه که می خواهند برسند.

آذر

تست روانشناسی حافظه قوی: آذر ماهی ها به دنبال آزادی هستند و دوست ندارند که کسی دست و پایشان را بگیرد. می خواهند همیشه طبق قوانین زندگی خودشان شرایط را پیش ببرند. اگر بخواهند چیز های مختلف را به ذهن می سپارند اما معمولاً تمایلی به انجام این کار ندارند.

دی

تست روانشناسی حافظه قوی: دی ماهی ها اخلاق را رعایت می‌ کنند. می‌دانند که چه زمانی چه حرفی را به زبان بیاورند. به خاطر اینکه حافظه بسیار قوی دارند، هرگز یک اشتباه را دو بار تکرار نمی کند. در واقع حافظه آن ها شبیه به فلش کارت عمل می کند. کافی است که به آن رجوع کنند تا همه جزئیات را به خاطر بیاورند.

بهمن

تست روانشناسی حافظه قوی: بهمن ماهی ها خیلی خوب انرژی محیطی که در آن هستند را دریافت می کنند. افراد شهودی هستند. حافظه آنها ضعیف نیست اما به اندازه ماه هایی که نام بردیم حافظه قوی ندارند اما اگر اراده کنند، می‌ توانند چیزهای زیادی را تا سال های سال به ذهن بسپارند‌.

اسفند

تست روانشناسی حافظه قوی: اسفندی ها مدام در حال خیال پردازی هستند. طبع هنری دارند که باید آن را کشف کنند. شاید درک آن ها برای بقیه کمی سخت باشد. اگر بخواهند داستانی را تعریف کنند، خیلی خوب این کار را انجام می‌ دهند و در غیر این صورت در بقیه مواردِ زندگی واقعی خیلی حافظه قوی ندارند.

شاید برایتان جالب باشد:

داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی؛ میتونی در 7 ثانیه فردی که خودشو شبیه میلیونرها درآورده رو شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من با افتخار یه دی ماهی هستم و همش هم حقیقت داشت ماه تولد دوستامم خوندم اونا هم اونجوری هستند که نوشته شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا