;
سرگرمی

سوال هوش دزد کلیه: آیا می توانید بگویید چه کسی کلیه را دزدیده است؟

سوال هوش دزد کلیه: آیا می توانید بگویید چه کسی کلیه را دزدیده است؟ یک گروه پزشکی که آماده برای پیوند کلیه یک بیمار بودند ناگهان متوجه شدند که کلیه ها ناپدید شده اند. چه کسی کلیه ها را دزدیده است؟

اگر به معماها علاقه دارید سوال هوش دزد کلیه را از دست ندهید!

تصویر سوال هوش دزد کلیه

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

سوال هوش دزد کلیه

برای دیدن پاسخ سوال هوش دزد کلیه به پایین صفحه بروید:

حتما ببینید: اگر عاشق شدی می تونی عشق مرد رو پیدا کنی!

.

.

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

.

پاسخ سوال هوش دزد کلیه

حتما ببینید: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

پاسخ سوال هوش دزد کلیه

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز شما را آماده و فعال نگه می دارد.

جالبه ببین: اگه متخصص عشق و عاشقی هستی بگو عشق استاد کدومه؟

امیدوارم از آزمون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

تست بینایی چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آن ها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری،پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

قدرت بینایی در مردان و زنان متفاوت است!

مردان و زنان به طور متفاوتی به اشیا نگاه می‌کنند. وقتی هردوی آن‌ها یک فیلم را می‌بینند مردان به جزئیات و حرکات کوچک و زنان به تفاوت رنگ‌ها و چگونگی تغییر آن‌ها دقت می‌کنند.
هم چنین در یک مکالمه آن‌ها به طور متفاوتی تمرکز می‌کنند. مردان در حال صحبت به لب‌های شخص مقابل نگاه می‌کنند و حرکات پشت سر گوینده راحت‌تر حواس آن‌ها را پرت می‌کند. درحالی که زنان به گفته‌های شخص گوش می‌کنند و نگاهشان متناوبا بین چشم‌ها و بدن گوینده جابجا می‌شود. برخی افراد هم توجه بصری خود را تقسیم می‌کنند.

لینک های مرتبط:

این تست رو از دست نده: اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

این تست را از دست نده: مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

آیا می توانید به تست بینایی ابر قهرمان پاسخ دهید؟ به نظر شما کدام شخص یک ابر قهرمان است؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سمت چپی نمی‌تونه باشه،چون دلیل نیست لباس خونی چون دکتر،بی خیاله که دلیل نمیشه سمت راستی هم بی خیال ه ولی وسطی کیفی همراه ش داره که می تونن مخفی کنه توش و استرس زیادی هم داره

    1. فرد سمت راستی دزد
      چون کلیه رو دزدیده و حالا خیالش راحت شده و داره عرق استرس زمان دزدیدنش رو پاک می‌کنه

  2. متوجه نمیشم دلیل جوابو ، نظر من اینه :
    مرد اول و اخرو نگاه کنید ،کارت شناسایی جفتشون در یک جهته ، اما وسطی اینطور نیست ، اون خیلی ترسیده و ی کیفم دستشه ، بنظرم دزد اونه ، برای خون های مرد چپی هم میتونم بگم خونه بودن لباس یک دکتر خیلی عجیب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا