;
سبک زندگیمهارت های زندگی

ذکر جادویی حل مشکلات: برکت و گشایش در زندگی!

ذکر جادویی حل مشکلات: همه ما در زندگی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم، برای رفع مشکلات زندگی نه تنها چاره اندیشی و به دست آوردن مهارت بلکه برخی از ذکرها نیز چاره ساز هستند. ذکرهایی که در سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی آورده ایم، جزو بهترین اذکار الهی بوده و همگی از خواص خارق العاده ای برخوردارند.

برای نزدیکی به خداوند، کاهش عصبانیت، گشایش در کارها و رفع اختلافات در زندگی و…این ذکرها را زیر لب بیان کنید تا زندگیتان نجات یافته و مشکلاتتان به مدد الهی رفع شود. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: معنی نقاشی و خط خطی کودکان را یاد بگیرید+ عکس

ذکر جادویی حل مشکلات

ذکر جادویی حل مشکلات 4

این هم جالبه: اگر این 6 دردسر را دارید پس قطعا باهوش هستید!

صلوات: برای کاهش عصبانیت

ذکر جادویی حل مشکلات؛ در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد.

اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.(مکارم الاخلاق؛ ص 350)

استغفار: برای گشایش درکارها

ذکر جادویی حل مشکلات؛ محمد(ص) می فرمایند:هر کس بسیار استغفار کند، خدا برای او از هر غمی گشایش، از هر تنگنایی رهایی و از جایی که انتظار ندارد روزی می دهد.(نهج الفصاحه، ح2941.)

یا ودود: رفع اختلافات در زندگی

ذکر جادویی حل مشکلات؛ از امام رضا علیه السلام روایت شده برای رفع اختلافات در زندگی و ایجاد همدلی و مهربانی میان همسران هزار و یک مرتبه این اسم‏ را بر مویز یا خوراکی دیگر با نیّت خالص و توجّه به خدا و معنای آن بخواند و مرد و زن هر دو از آن بخورند.( خواصّ آیات قرآن کریم:77)

لاحول و لا قوه الا بالله: دفع بلا

ذکر جادویی حل مشکلات؛ امام رضا (ع) می فرمایند:هرکس بگوید «لاحول و لا قوة الا بالله» خداوند 99 بلا را از وی دفع می کند که آسان ترین آن خفگی و نفس تنگی است. ( مکارم الاخلاق ص360)

 

این مطالب هم جالبه:

خوشمزه شدن کباب تابه ای با این ترفند ساده!

بد شانسی: 7 چیز که وجودشان در خانه باعث بدشانسی می شود!

چطور پتوی سنگین را در ماشین لباسشویی بشوییم و خشک کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا