;
سبک زندگیمهارت های زندگی

شام فوری اگه نون لواش تو خونه داری حتما درست کن!

شام فوری: این غذا را اگر یک بار درست کنید مطمئنا منتظرید تا دومین و سومین و بارهای بعدی آن هم برسد و طبخش کنید و میلش بفرمایید!

عده‌ای هستند که اصلا به هیچ‌وجه حاضر نیستند طعم‌های نو را تجربه کنند اما به همان نسبت هم غذاهای جدید طرفداران خاص خود را دارند. اینکه بتوانید غذاهای جدید را به منوی هفتگی یا ماهانه‌ی منزلتان وارد کنید هم برای روحیه‌ی خودتان خوب هست و هم اهالی منزل! باور نمی‌کنید؟! خب امتحان کنید!

برای شام فوری چی لازم داریم؟

شام فوری1

سیب زمینی متوسط: ۴ عدد

نان لواش: یک عدد

سوسیس کوکتل یا هر مدلی که داشتید :دو عدد

پنیر پیتزا: یک و نیم لیوان            

تخم مرغ:  دو عدد

فلفل دلمه ای: نصف یک عدد

نمک و فلفل سیاه و پاپریکا و پودر سیر: هر کدام نصف قاشق چایخوری 

پودر سوخاری پولکی یا ساده: یک لیوان

طرز تهیه شام فوری:

سیب زمینی‌ها را خوب بشویید و آب‌پز کنید. وقتی خنک شد رنده کنید. سوسیس‌ها را هم رنده کرده و به همراه فلفل دلمه‌ای خرد شده و پنیر پیتزا و ادویه‌ها به سیب زمینی اضافه کنید و خوب هم بزنید. نان لواش را پهن کرده و از موادی که تهیه کردید یکدست روی نان پهن کنید.

شام فوری2

بعد نان را به صورت رولت لوله کنید. یا به صورت مستطیلی این کار را انجام بدهید. بعد با قیچی برش بزنید. برش‌های لقمه‌ای مانند آنچه که در عکس مشاهده می‌کنید.

شام فوری3

در یک ظرف جداگانه تخم مرغ‌ها را با نمک و فلفل خوب هم بزنید. هر رول را در تخم مرغ بغلتانید و بعد در پودرسوخاری پولکی بزنید و در این مرحله اگر وقت دارید آن را سلفون بکشید و اجازه بدهید نیم ساعت در یخچال بمانند.

اگر هم وقت ندارید در روغن داغ سرخ کنید. بسیار خوشمزه و لذیذ است و می‌توانید برای تولدها و دورهمی‌ها هم از آن استفاده کنید. ضمن اینکه از آن دسته غذاهایی است که سریع آماده می‌شود و بچه‌ها هم خیلی به آن علاقمند می‌شوند.

شاید براتون جالب باشه:

بالاترین ضریب هوشی جهان متعلق به چه کسی است؟ +عکس

علائم بارداری از روی چهره: این علامت ها می گوید شما باردارید!

با نمک ترین نمادهای خوش شانسی از کشورهای مختلف (عکس)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا