;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

مخ مردان را بزنید: 18 نکته استایل زنانه برای جذب مردان

مخ زدن مردان: بعضی مواقع آن چیزی که در ذهن زنان است و تصور میکنند که باعث جذابیت و محبوبیت در نظر مردان میشود با آن چیزی که واقعا مردان دوست دارند زمین تا آسمان متفاوت است. برای مثال: بعضی از زنان فکر می کنند لباس تنگ یا نیمه برهنه باعث جذابیت آنها می شود در حالی که مردان با دیدن این نوع لباس، فقط دچار تحریک جنسی می شوند و هیچ گونه عشقی در قلب و مغز آنها شکل نمی گیرد. در واقع مردان نسبت به زنان نیمه برهنه یا دارای پوشش محرک در دید اول نگاه ابزاری دارند.

البته خود زنان نیز مقصر هستند که خود را در دید اول این گونه معرفی می کنند و از اندام خود برای جلب توجه مردان استفاده ابزاری می کنند.

مخ زدن مردان2

1- دامن میدی و راسته: لباس زنانه ای که باعث جذب مردان می شود

اگر فکر می‌ کنید مردها دامن‌ های خیلی تنگ و کوتاه را دوست دارند، اشتباه می‌ کنید. در میان لباس‌ های زنانه ای که مردها به آن علاقمند هستند دامن ‌های میدی و راسته در رتبه بالایی قرار دارند. می‌ توانید با پوشیدن ست بلوز و دامن در رنگ‌ های شاد مرد زندگی تان را مجذوب خود کنید.

2- رنگ لباسی که مردان دوست دارند

مردها دوست دارند بتوانند به راحتی بر زیبایی ظاهری و صحبت های همسر خود و همچنین بر چهره او تمرکز کنند و از شلوغی ظاهر زن خوششان نمی آید زیرا تمرکز آنها را به هم میریزد. تک رنگی و ساده بودن لباس های زن به مردان کمک میکند که زیبایی های دیگر او را نیز ببینند.

ببینید: ۳ ترفند طلایی برای نگهداری انار با پوست؛ به مدت طولانی در خانه

3- جواهر آلاتی که شما را در نظر مردان زیبا می کند

همانطور که گفته شد مردان ظاهر شلوغ زنانه را دوست ندارند پس لطفا بدن خود را ویترین انواع و اقسام جواهرات نکنید و با یک گردنبند ساده ولی جذاب مرد مورد نظر خود را جذب کنید.

4- اندام مورد نظر مردان

بر خلاف تصورات برخی؛ مردان زنان خیلی چاق را نمی پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خمها و قوسهای ظریف اندام زنان می باشند.

5- آرایش زنانه مورد علاقه مردان

مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می کنند . پس توجه داشته باشد که در آراستگی ظاهر زیاده روی نکنید و آرایش های زیاد و تند و زننده نداشته باشید.

پیشنهادی: طرز تهیه شربت انار خانگی به صورت طبیعی؛ ترش و ملس

23

6- چهره های ساده و بدون چربی

جذاب ترین ویژگی زنان از نظر مردان سادگی صورت آنهاست . این معیار تقریبا در همه جای جهان یکسان است و مردان تمایل بیشتری به زنان ساده دارند. پژوهشگران برای درک بهتر این موضوع 169 مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و چهره ی زنان را به طور تصادفی در صفحه ی نمایش نشان دادندو از مردان خواستند به این چهره ها نمره دهند.

این تحقیقات ثابت نمود مردان به چهره های بدون چربی تمایل بیشتری دارند زیرا صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، بافت صاف و چین و چروک کم دارند و همراه با خطوط کانتوری نرم هستند. مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد و پردازش چنین صورتی در مغز آسان است. بی چربی بودن چهره می تواند بین 10 تا 15 درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند و عرصه را برای دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که از نظر مردان مهم است باز کند.

7- آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

8- آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند. اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

9- کدام قسمت بدن باید دیده شود

مردها در شرایط مختلف خواسته های مختلفی دارند و در هر زمان یک قسمت از بدن زن برای آنها جذاب است. مثلا وقتی در حال صحبت جدی هستند دوست دارند صورت زن کاملا رو به آنها باشد و قسمت جلویی بدن زن را کامل ببینند. این حالت به آنها حس توجه و اعتماد به نفس میدهد.

وقتی مردها مشغول کار هستند و درگیری ذهنی زیادی دارند به هیچ وجه نمیخواهند رفتارهای زنانه از همسر خود ببینند زیرا باعث عدم تمرکز آنها میشود. هنگام رابطه جنسی نیز توجه مردان به نقاطی که درگیر رابطه نیست جلب نمیشود و دوست ندارند حواسشان به قسمت های بی ربط جلب شود و تمرکز به هم بریزد.

10- یکی از سیاست های زنانه برای جذب مردان این است که : خانم باشید

مردها دوست ندارند که زنان از ظاهر مردانه استفاده کنند. دوست دارند که زن واقعا زن باشد و از هیچ نقابی برای پوشاندن زنانگی خود استفاده نکند و از هیچ رفتار دیگری تقلید نکند. مردان اصلا دوست ندارند که زن مورد نظرشان مثل مانکن مجلات باشد و خود واقعی اش را در هفت لایه پنهان کند.

مخ زدن مردان3

11- چهره های جذاب از نظر مردان

نتایج مطالعه در مجله ((علم جامعه شناسی)) نشان داد که مردان آن دسته از چهره هایی را جذاب دانستندکه برای نگاه به آن عصب های کمتری را در مغز خود درگیر می کردند و مراحل کدگذاری آن ها در مغز آسان تر انجام می شد. در واقع هر چه چهره بازتر و ساده تر و عاری از آرایش و رنگ های متفاوت بود، مردها راحت تر آن را بازشناسی می کردند.

نتیجه این مطالعه نشان داد که صورت های متقارن، گشاده و جوان به این علت که نشان از زایایی و تازگی دارند، جذاب تر محسوب می شوند و همانطور که افراد منظره هایی همچون دریا و جنگل را که ساده و آرامش بخش هستند را بیشتر ترجیح می دهند، چهره های ساده را نیز بیشتر دوست دارند.

12- عاملی که زیباترتان می کند

مردان عاشق زن باحیا هستند، دخترانی که مثل فیلم ها صورتشان سرخ می شود و رویشان نمی شود که حتی حرفشان را بزنند، چه برسد به این که مستقیم در چشم طرف مقابل نگاه کنند. اما بالعکس بعضی از زنان، به اصطلاح آرایش از صورتشان می ریزد، بلند بلند در کوچه و خیابان می خندد، از حرف زدن و حتی بگو مگو و دعوا با راننده تاکسی و فروشنده و پارکبان باکی ندارد، جلب توجه می کند. اگر این زن ملکه زیبایی در جهان هم باشد، در نظر مردها منفور و زشت است و به درد زندگی نمی خورد.

13- اندازه و رنگ موی مورد علاقه مردان

بر اساس تحقیقات گسترده، مردان به طور عمومی زنانی با موهای بلند،ضخیم و براق را ترجیح می دهند. مطالعات نشان می دهد که مردان این ویژگی های ظاهری زنانه را به صورت ناخودآگاه نشانه ای از سلامت جسمانی، انرژی کافی حیاتی و حتی نشانه ای از قابلیت باروری بالای زن می دانند.

زنان سالم همواره موهایی درخشان دارند در حالی که زنان دارای وضعیت جسمانی نامناسب معمولاً با موهای بی رنگ و مات دیده می شوند. از این رو داشتن موی بلند و البته درخشان و سالم یکی از ویژگی های یک زن جذاب است که چشم مردان را به خود جلب خواهد کرد.

14- رنگ دندان

وقتی که محققان می خواستند تاثیر لبخند شخص بر جذابیت او را مشخص کنند، با تغییر محل و فاصله دندان ها از طریق فتوشاپ و نشان دادن آن ها به افراد به نتایج جالبی دست یافتند: با نشان دادن عکس مردان به زنان و برعکس، مشخص شد که دندان زنان اهمیت زیادی برای مردان دارد و حتی بدون توجه به بحث سنی، این موضوع نشان دهنده توان باروری باقیمانده در وی است.

بدین ترتیب زنانی که می خواهند جذابیت زنانه بیشتری داشته باشند بهتر است به سلامت دهان و دندان خود اهمیت بیشتری دهند زیرا از نظر مردان، زن جذاب زنی است که دندان های زیبا و سفیدی داشته باشد.

15- انحنای ستون فقرات

همه می دانند که زنان از زنان دارای انحنا و پیچ و خم بدن خوششان می آید و از نظر آن ها یک زن جذاب باید دارای انحناها و پستی بلندی هایی در بدن خود باشد. اما صرفاً داشتن برآمدگی و برجستگی برای مردان جذاب نیست زیرا ممکن است این برآمدگی ها و انحناها نتیجه اضافه وزن باشد. از این رو مردان، زنانی را دارای جذابیت زنانه می دانند که در ناحیه کمر و ستون فقرات و به صورت طبیعی دارای انحنا باشند. یک روانشناس به نام دیوید لوییس از دانگشاه بیلکنت در این زمینه ۲ آزمایش انجام داد.

در ابتدا از تعدادی مرد خواسته شد که عکس زنانی را نگاه کنند که به کمک تکنولوژی دیجیتال، تغییراتی در ناحیه کمر آن ها ایجاد شده و این تغییرات در زوایای مختلف به نمایش در می آمد. مردان انحناهای ۴۵ درجه ای در کمر را بسیار جذاب می دیدند. در آزمایش دوم، محققان تصمیم گرفتند به این نکته برسند که آیا مردان این زاویه را به دلیل برجسته تر کردن باسن زنان دوست دارند یا زیبایی و جذابیت زنانه این حالت در خود انحنا نهفته است.

نتیجه آزمایش نشان داد که خود انحنا باعث جلب توجه مردان می شود و در این مورد، اندازه باسن اهمیت چندانی برای مردان ندارد.

16- تاثیر مانیکور و لاک ناخن زنان بر مردان

نظرات در اینجا متفاوت است. نیمی از مردان به ناخن ها توجه نمی کنند. و نیمه دوم اذعان داشتند که لاک ناخن غیر طبیعی را دوست ندارند و تقریبا همه مردان ذکر کرده اند که ناخن های بلند را هم دوست ندارند. بنابراین بهتر است زنان با ظاهری ساده تر و بدون لاک در حضور مردان ظاهر شوند. زیبایی طبیعی دست از هر لاکی جذاب تر است.

17- رنگ چشم مورد علاقه مردان

تقریبا میتوان گفت مهم ترین قسمت زیبایی هر انسانی چشم است. اصلی ترین راه انتقال پیام های مختلف مخصوصا پیام های عاشقانه از راه اشارات چشم است. در زبان بدن نیز یکی از بهترین راه های شناسایی احساسات افراد که آنها را لو میدهد حالت چشم های آنهاست. شما میتوانید از طریق چشم یک نفر بفهمید او در مورد خود راست میگوید یا نه.

جالب است بدانید که مردهای چشم آبی تمایل زیادی برای ازدواج با زن های چشم آبی دارند. طبق قانون ژنتیک یک زوج چشم آبی بدون شک دارای یک فرزند با چشمان آبی خواهند شد. از آنجا که مردان تمایل زیادی برای بقای ژنتیک خود دارند، زنانی را بهتر میدانند که شبیه خودشان باشد مخصوصا از نظر رنگ چشم بسیار نزدیک به هم باشند.

18- نقاب نزنید

گاهی چهره هایی را در جامعه مشاهده میکنیم که اکثر فاکتورهای زیبایی یک زن را ندارند ولی با این حال بعضی مردان به آنها میل نشان داده اند و حتی خواستگارهای زیادی هم داشته اند.

این موضوع یا به خاطر معیارهای غلط ازدواج دو طرف مانند ثروت و تحریک جنسی و موارد مشابه است و یا به دلیل خود حقیقی آنهاست به این معنی که مرد مورد نظری که جذب زنی بدون جذابیت ظاهری میشود به احتمال زیاد از پاکی و سادگی و صداقت ظاهری و باطنی او خوشش آمده است که این معیار بیشترین اثر را بر انسان های دیگر دارد. یک انسان بدون نقاب و صادق همیشه محبوب است و اکثریت جامعه او را فردی جذاب میداند.

شاید برایتان جالب باشد

9 ترفند که تشخیص بدم خواستگارم خوبه یا بد؟

۱۰ تکنیک طلایی برای حل اختلافات زن و شوهر

۵ چیزی که در مورد پریود به دخترتان نباید بگویید!

علاقه به مرد متاهل: ۸ نشانه که زن دیگر به دنبال شوهر شما است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا