;
سبک زندگیمهارت های زندگی

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم؛ کدومو تو خونه داری؟

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم: این روزا داشتن گل و گیاه در خونه میتونه بسیار کار هوشمندانه ای باشه چون شما میتونید با این این زیبارویان سبز با کمترین هزینه دکور خونه ی خودتون رو سرسبز و زیبا کنید و حتی نقطه ی کانونی هم ایجاد کنید و با انتخاب گلدون های رنگانگ برای اون ها به دیزاین خونتون روح و طراوت ببخشید ولی خب در خیلی از مواقع پیش میاد که بعضی ها کوچک بودن خونشون رو بهونه میکنن و از نگهداری گل و گیاه خوددداری میکنن.

البته که باید در نظر داشته باشید هر گل و گیاهی شرایط خاص خودش رو برای نگهداری میطلبه یعنی بعضی از اون ها نور زیاد میخوان، بعضی ها محیط مرطوب میخوان، بعضی ها آبیاری زود به زود و یا دیر به دیر میخوان که خب باید با در نظر گرفتن شرایط اون ها و شرایط خودتون اقدام به نگهداری کنید که البته در این بین یه سری از گل هایی که حساسیت زا هستند هم وجود دارن که خب این نشون میده هیچ گلی بی عیب نیست و شما باید در صورت مستعد آلرژی بودن از اون ها دوری کنید. ولی حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص زیباترین گیاهان آپارتمانی براتون صحبت کنیم که واجبه اون ها رو داشته باشید تا بتونید از زیبایی اون ها در محیطتون بهره مند بشید.

حتمن ببینید: 6 دعای رفع دلشوره+ ذکر جادویی برای از بین بردن اضطراب

رشته مروارید از زیباترین گیاهان آپارتمانی

زیباترین گیاهان آپارتمانی

شاید این گیاه رو از نزدیک ببینید خودتون پی به زیبایی حد و حصر اون ببرید و با خودتون بگید که تا به الان چرا به فکر نگهداری از اون نیفتادید و البته که در صورتی هم که این گیاه رو در منزل دارید حتما قدر اون رو بدونید چون همینطور که از اسمش پیداست این گیاه رشته ای از مروارید بهم وصل شده هست و کاش میشد گردنبندی ازش ساخت و آویزون کرد تا همیشه همراهمون باشه.

زیبایی این گیاه موقعی بیشتر میشه که به حالت آویز رشد میکنه و پیچک های ظریف اون با مهره های گرد از نقطه ای که این گیاه کاشته میشه سرریز میشن و به همین علت میشه این گیاه رو از سقف هم حتی آویزون کرد تا یه آبشار براتون توی خونه بسازه و یا روی اپن و پایه قرار داد و اینجوری از دیدنش لذت برد. در خصوص شرایط نگهداری اون هم بهتره که در مکانی دور از نور خورشید نگهش دارید و بهتره که توی خاک شل کاکتوس کاشته بشه و زیاد هم آبیاری نشه.

برگ انجیری از زیباترین گیاهان آپارتمانی

مطمئنا دیگه با وجود اینستاگرام خیلی هاتون این گیاه زیبا رو بشناسید چرا که یه زمانی برگ انجیری بسیار بولد شد و تبدیل به یکی از گیاهان مورد علاقه ی خیلی ها شد و شما میتونستید این گیاه زیبا رو توی خونه ی هر بلاگری مشاهده کنید شاید براتون جالب باشه که این گیاه حتی میوه هم میده که خوراکیه و شبیه آناناسه. این گیاه زیبارو بیشتر به برگ های درشتی که داره معروفه و میشه از دسته ی گیاهان برگ پهن بشمارش اوورد که در صورت علاقمندی به نگهداری از این مدل از گیاهان میتونه گزینه ی بسیار مناسبی باشه براتون.

این گیاه میتونه به شما حس و حال جنگل های گرمسیری رو منتقل کنه و با دیدنش حس کنید که در طبیعت هستید و غرق در لذت بشید. جالبه که این رو هم اضافه کنیم که این گیاه دارای گونه های متنوعی هست که هر کدومشون زیبایی خودشون رو دارن.

اگزالیس از زیباترین گیاهان آپارتمانی

زیباترین گیاهان آپارتمانی1

در صورتی که به دنبال یه گیاه زیبا هستید که گل بده و از قضا رنگی هم باشه میتونید به سراغ اگزالیس برید که از زیباترین گیاهان آپارتمانیه که گفته میشه بومی برزیله و شاید براتون جالب باشه که رنگ های پر جنب و جوش و تند این گیاه میتونه از زرشکی تا بنفش متغیر باشه و هر فردی رو با دیدنش به وجد بیاره و در صورتی که اقدام به نگهداری از اون کردید میتونید به عنوان مثال در یه دکور زرد از رنگ بنفش این گیاه استفاده کنید و یه هارمونی خارق العاده خلق کنید همچنین بهتره گلدونش رو هم به همین رنگ انتخاب کنید.

این گیاه فوق العاده زیبا نیاز داره که هر روز چند ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار بگیره با این حساب بهتره که این نیاز اون رو برآوورده کنید تا شاهد رشد روز افزونش باشید. یه نکته ای هم که در خصوص اگزالیس باید بدونید اینه که این گیاه برای حیوانات خونگی سمی هس و در صورت جویده شدن توسط اون ها میتونه براشون دردسر ساز باشه بنابراین باید دور از دسترس اون ها قرارش بدید.

برایتان جالب خواهد بود

برده داری در ایران و استفاده از آن‌ها به عنوان خدمتکاران خانگی+ عکس

خانواده های باکلاس شب یلدا برای عروس و داماد چی می برند؟

معنی انداختن انگشتر در هر انگشت چیه؟ خیلی جالبه!

ماجرای رابطه پدل و رضا گلزار چیه؟

دکور شب یلدا برای عکس خانوادگی در منزل+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نه =

دکمه بازگشت به بالا