;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

میل جنسی زنان در این ساعات بالا می رود!

میل جنسی زنان: ساعاتی خاص از روز میل جنسی مردان و زنان به اوج خود می رسد و تمایل و آمادگی بیشتری برای رابطه جنسی در این ساعات از خود نشان می دهند. میل جنسی یکی از موضوعات بسیار پیچیده در زندگی انسان است چرا که افراد از نظر میل جنسی سیستم های متفاوتی باهم دارند و عوامل درونی از جمله ترشح هورمون ها و عوامل بیرونی مانند تغییر فصل یا شب و روز می تواند بر میران میل جنسی زنان و مردان تاثیر گذار باشد.

میل جنسی زنان در این ساعات بالا می رود!

میل جنسی زنان: یکی از عواملی که باعث می شود تصور کنید مردان در ساعات اولیه صبح میل جنسی بیشتری دارند، نعوظ صبحگاه است ، ولی این تصور کاملا اشتباه است. در ابتدای صبح بین ساعت 7-9 میزان هورمون تستوسترون و کورتیزول در بدن افزایش پیدا می کند که ترشح همزمان این دو هورمون در بدن مردان باعث ایجاد نعوظ صبحگاهی می شود که هیچ ارتباطی به تمایلات جنسی ندارد مگر این که خود فرد بخواهد از این موقعیت استفاده کند.

از نظر بیولوژیک بهترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی در مردان ساعت 5 – 7 بعد از ظهر است چرا که سطح انرژی مردان در حداکثر حالت ممکن قرار گرفته و تمام حواسش بیدارند. اوج میل جنسی در زنان به ساعت خاصی ارتباط ندارد و اغلب وابسته به سیکل ماهانه آنها است ، اوج میل جنسی زنان نزدیک به زمان تخمک گذاری در بالاترین حد ممکن خواهد بود ، درست همان روزهایی که تمایل بیشتری به برقراری ارتباط جنسی دارید یعنی نزدیک به زمان تخمک گذاری هستید.

میل جنسی مردان و زنان در چه ساعاتی به اوج می رسد

میل جنسی زنان: میل جنسی مردان و زنان در ساعات صبح : صبح قبل از این که مردان از خواب بیدار شوند سطح هورمون تستوسترون در خونشان در اوج قرار دارد ، این هورمون به عنوان هورمون جنسی مردانه شناخته می شود که ارتباط مستقیمی با میل جنسی مردان دارد. تولید این هورمون در طول شب در بدن مردان رو به افزایش است ، این هورمون در بدن زنان هم تولید می شود ولی میزان تولید آن در طول شب تغییر زیادی نمی کند.

سطح تستوسترون در مردان هنگام صبح به این بستگی دارد که چقدر خواب عمیقی داشته باشند. بر اساس پژوهشی که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا انجام شده ، بیش از 5 ساعت خوابیدن می تواند سط هورمون تستوسترون را تا 15 درصد در بدن مردان افزایش دهد. مردان 2 – 3 بار در هفته با افزایش سطح هورمون تستوسترون برای ایجاد نعوظ صبحگاهی روبرو می شوند و معمولا بیشترین میل جنسی را در صبح ها احساس می کنند.

تولید هورمون تستوسترون در بدن مردان هر 90 دقیقه افزایش و افت دارد. دیدن یک زن جذاب میتواند سیستم عصبی مرد را تحریک ند و انتقال دهنده عصبی اندورفین که باعث ایجاد احساس خوب می شود در مغز آزاد شده و خون را به سمت آلت تناسلی سرازیر کند ، به همین دلیل است که مردان به سمت کسی که درباره اش خیال بافی می کنند جذب می شوند ولی سطح تستوسترون زنان فقط زمانی که انتظار نزدیکی با شریک عاطفیشان دارند ، افزایش پیدا می کند.

سطح تستوسترون مردان نزدیک به عصر کاهش پیدا می کند ولی هورمون جنسی در زنان در عصر به تدریج افزایش پیدا می کند. زنان در عصر سعی میکند با گوش دادن به موسیقی یا دوش گرفتن و استراحت به خودشان از شر تنش های روز خلاص شوند، این تمدد اعصاب با غلبه بر استرس روزانه به نوبه خود باعث افزایش هورمون تستوسترون در بدن زنان می شود و باعث می شود میل جنسی بیشتری در ساعات عصر داشته باشند و در اوج قرار بگیرند. با نزدیک شدن به زمان خواب هورمون تستوسترون در مردان در کمترین حالت ممکن و در زنان به بالاترین میزان خود می رسد.

ساعت مورد علاقه زنان و مردان برای رابطه جنسی

میل جنسی زنان: خانم ها میل بیشتری برای رابطه جنسی در شب ها دارند در حالی که مردان نیمه شب و صبح ها تمایل بیشتری به برقراری رابطه جنسی نشان می دهند. اغلب خانم ها ، صبح احساس خواب الودگی دارند در حالی که مردان فعال تر و سرحال‌تر هستند و زمانی که شب فرا میرسد خانم ها سرحال و روی مورد برقراری رابطه جنسی هستند ولی مردان خسته اند.

بالا بودن سطح هورمون های جنسی برابر است با انرژی بیشتر و داشتن خلق و خوی عالی ، این اتفاق در مردان صبح ها و نیمه شب پیش می آید و برای زنان عصرها و نزدیک به زمان خواب به همین دلیل است که اغلب مردان و زنان در ایجاد هماهنگی برای داشتن رابطه جنسی به مشکل می خورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا