;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

حقایق ترسناک درباره همسر رهبر کره شمالی بودن که ایرانیان را شوکه می کند!

همسر رهبر کره شمالی: کره شمالی کشوری بسیار جالب برای کشف است. جدا از حقایق جالب در مورد زندگی در آنجا که توسط دولت تنظیم می‌شود،  همسر رهبر کره شمالی بودن آسان نیست. مشکلات زیادی وجود دارد، تا جایی که اجازه ملاقات آزادانه با خانواده خود را ندارند.

آیا کنجکاو هستید که زندگی بانوی اول کره شمالی چگونه است؟ در اینجا 10 واقعیت افراطی درباره  همسر رهبر کره شمالی آورده شده است.

حقایق ترسناک درباره  همسر رهبر کره شمالی:

1. گزارش شده که همسر رهبر کره شمالی به ازدواج اجباری وادار شده است.

همسر رهبر کره شمالی عکس1
او و خانواده اش جرئت نکردند به رهبر کره شمالی نه بگویند

همسر رهبر کره شمالی: زنان در سراسر جهان این آزادی را دارند که شریک زندگی خود را انتخاب کنند. با این حال، این با Ri Sol Ju متفاوت است. طبق گزارش ها او مجبور به ازدواج با کیم جونگ اون شد.

کیم جونگ ایل، رهبر وقت کره شمالی، پس از سکته قلبی در سال 2008، به کیم جونگ اون، پسرش دستور داد تا با ری سول جو ازدواج کند. این دستوری از یک دیکتاتور است، ری سول جو و خانواده اش جرأت نخواهند کرد آن را رد کنند.

2. تغییر نام پس از ازدواج

همسر رهبر کره شمالی عکس2
کسی درباره اسم و سن واقعی او چیزی نمی داند

 

همسر رهبر کره شمالی: زمانی که زنی ازدواج می کند، گاه نام شوهرش را صدا می زنند یا برایش می گذارند. این امری عادی و طبیعی است. با این حال، در مورد ری سول جو، همه چیز کمی پیچیده تر است.

ری سول جو پس از اینکه همسر کیم جونگ اون شد، مجبور شد نام تولد خود را ترک کند و نام جدیدی برای خود انتخاب کند. نه تنها این، کل گذشته او به عمد پنهان شده است. در واقع، نام واقعی و سال تولد او هنوز یک راز است.

3. اجازه ملاقات آزادانه با خانواده را ندارد

همسر رهبر کره شمالی عکس3

ری سول جو قبل از ازدواج با کیم جونگ اون یک شهروند عادی نبود. او در خانواده ای ثروتمند و محترم به دنیا آمد. مادرش رئیس بخش زنان بیمارستان و پدرش پروفسور بود.

ری سول جو از طریق عمویش که در واقع یکی از مشاوران نظامی کیم جونگ اون بود، با کیم جونگ اون آشنا شد. با این حال، از زمانی که ری سول جو بانوی اول کره شمالی شد، زمان یا فرصت زیادی برای دیدن خانواده خود نداشته است.

4. مدل مو و لباس او کاملاً تنظیم شده است

همسر رهبر کره شمالی عکس4
ری سول جو بادقت توسط خانواده رهبر کره شمالی کنترل می شود

ری سول جو در ابتدای ازدواج ظاهری منحصر به فرد و برجسته داشت. او زمانی که برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت به دلیل ظاهر به سبک وسترن خود مورد توجه عموم قرار گرفت. اما به آرامی مجموعه لباس های او که در مقایسه با فرهنگ کشورش کاملاً عجیب و غریب بود شروع به از بین رفتن کرد.

همه چیز به یک لباس محافظه کارانه تر تغییر می کند و باید تأیید شوهرش را جلب کند. به همین ترتیب، مدل موهای او از زمان تولد اولین دخترش هرگز تغییر نکرده است.

5. حضور وی در انظار عمومی محدود شده

همسر رهبر کره شمالی عکس5
او به ندرت بدون رهبر کره شمالی جایی حاضر می شود

بر خلاف بسیاری از بانوان اول در سراسر جهان، ری سول جو نمی تواند به تنهایی در انظار عمومی ظاهر شود. تقریبا غیرممکن است که  همسر رهبر کره شمالی را به تنهایی ببینید، زیرا او همیشه با همسرش دیده می شود.

در واقع فرزندان او اجازه نداشتند در مراسم عمومی دیده شوند. به همین دلیل است که در عصر شبکه های اجتماعی و اینترنت حتی یک تصویر از فرزندان رئیس جمهور کره شمالی دیده نشده است. اولین فرزند فقط در نوامبر 2022 به نمایش عموم گذاشته شد.

ری سول جو به ندرت در رویدادهای عمومی دیده می شود. همسر رهبر کره شمالی را نمی توان در رویدادهای عمومی یا کارهای بشردوستانه چه در داخل و چه در خارج از کشور دید.

6. تحت پوشش مطبوعات نیست

همسر رهبر کره شمالی عکس6

در کشورهای دیگر، ما اغلب فعالیت‌های بانوی اول را می بینیم، چه در برخی رویدادهای عمومی رسمی یا شاید حتی در فعالیت‌های غیررسمی او. پاپارازی نیز همیشه دنبال خواهد کرد که همسر رهبر کجا می رود.

این برای Ri Sol Ju صدق نمی کند. بدون اجازه مستقیم کیم جونگ اون، هیچکس جرات عکس گرفتن از بانوی اول یا خانواده اش را ندارد. گارد ری سول جو خیلی محکم است. کسانی که بدون مجوز گزارش می دهند با مجازات اعدام روبرو می شوند.

7. نمی تواند کره شمالی را ترک کند

همسر رهبر کره شمالی عکس7
رهبر کره شمالی در حال تفریح با همسرش

ری سول جو مجاز به سفر یا تور خارج از کشورش نیست. او تنها پس از مرگ یکی از رهبران یکی دیگر از کشورهای متحد کره شمالی و البته همراه با همسرش می تواند در بازدیدهای مربوط به مراسم خاکسپاری شرکت کند.

طبق منابع مختلف در سراسر جهان، ری سول جو در واقع چندین بار قبل از ازدواج با دیکتاتور کشور را ترک کرد. گفته می شود که او مدتی در خارج از کشور، یعنی در چین، تحصیل کرده است و حتی یک بار به عنوان یک تشویق کننده به کره جنوبی همسایه سفر کرده است.

8. مجبور به دوباره بچه دار شدن برای داشتن پسر

همسر رهبر کره شمالی عکس8
رهبر کره شمالی به همراه دخترش

کیم جونگ اون و ری سول جو در سال 2009 با هم ازدواج کردند. یک سال بعد، آنها اولین فرزند خود را به دنیا آوردند. از آن زمان به بعد، ری سول جو دو فرزند دیگر داشته است. با این حال، گزارش ها می گویند که دو فرزند اول او دیکتاتور را راضی نکردند زیرا هر دو دختر بودند. طبق برخی منابع، ری سول جو بلافاصله پس از ازدواج مجبور به زایمان شد. حتی برای به دنیا آوردن پسر هم تحت فشار زیادی بود.

جزئیات زندگی و خانواده رهبری کره شمالی کاملا و شدیدا کنترل شده است و اطلاعات کمی درباره فرزندان او وجود دارد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال و طبق اطلاعات به دست آمده از رسانه‌های کره جنوبی و ماموران اطلاعاتی، درباره دو فرزند دیگر کیم جونگ اون اطلاعاتی در دسترس نیست با این حال، گفته می‌شود که یک پسر در ۲۰۱۰ متولد شده و سومین فرزند هم فوریه ۲۰۱۷.

9. مجبور بود بارداری خود را پنهان کند

همسر رهبر کره شمالی عکس9
همسر رهبر کره شمالی در دوران بارداری مجبور بود لباس های آزاد و باوقار بپوشد

ری سول جو از زمانی که عضوی از خانواده حاکم کره شمالی شد، تحت حفاظت شدید زندگی می کرد. سطح امنیت و انزوای او در دوران بارداری تشدید شد. به نظر می رسید که ری سول جو برای چندین ماه از انظار عمومی ناپدید شده است.

این موضوع افکار عمومی را نسبت به سرنوشت بانوی اول نگران کرده بود. با این حال، مشخص شد که او در آن زمان باردار بوده است. چندین عکس و گزارش نشان می دهد که او باردار است و به عمد سعی می کند از توجه عمومی جلوگیری کند.

بله قوانین همسر رهبر کره شمالی خیلی سخت است! اگر در جایگاه ری سول جو بودید، چه فکر می کردید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا