;
سبک زندگیمهارت های زندگی

گیاهان پولساز آپارتمانی که برکت و فراوانی را به زندگی شما می آورند!

گیاهان پولساز آپارتمانی: گیاهان نه‌ تنها فضای منزل و محل کار را زیبا می‌کنند؛ بلکه انرژی طبیعت را به خانه دعوت کرده و انرژی های منفی را دفع می نمایند. تمام گیاهان برای کاربردهای فنگ شویی مناسب نیستند؛ بلکه استفاده از برخی گیاهان می‌تواند انرژی موردنظر را با خود به ارمغان بیاورند.

گیاهان پولساز آپارتمانی

رخی از گیاهان نماد ثروت و خوش شانسی بوده و نگهداری از آنها در منازل و محیط های کاری خاصیت های زیادی از قبیل افزایش انرژی مثبت، شانس و برکت و.. دارد. در این بخش از نمناک به تعدادی از این گیاهان اشاره شده است که می توانید آن ها را خریداری و لذت ببرید. در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی با گیاهان پولساز آپارتمانی آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

گیاه ارکیده

یکی دیگر از گیاهان محبوب در فنگ شویی که در جذب ثروت موثر است، گیاه ارکیده می باشد، گل ارکیده با زیبایی منحصربه‌فرد خود در حوزه‌های مختلف مانند سلامتی، انرژی مثبت، عشق، ثروت و باروری نقش دارد.

این هم جالبه: دفعات دستشویی رفتن: دستشویی رفتن در روز باید چند بار باشه؟

گیاهان پولساز آپارتمانی2

درخت پول

گیاهان پولساز آپارتمانی، درخت پول که با نام هایی چون پاچیرا و پاتیرا نیز شناخته می شوند، نماد خوشبختی شانس و پول است. این گیاه در زمره گیاهان خاص فنگ‌ شویی گل و گیاه قرار دارد.

گیاه بامبو

این گیاه به آهنربای ثروت معروف است. برای جذب برکت و ثروت 9 عدد بامبو را داخل ظرف استوانه ای قرار دهید. طبق اصول فنگ‌شویی کلاسیک گل‌وگیاه بهترین نقطه برای بامبو جنوب شرق و شرق منزل است تا شانس و عشق برای صاحبش به ارمغان آورد.

گیاهان پولساز آپارتمانی3

گیاه پتوس

گیاهان پولساز آپارتمانی، گیاه پتوس نماد رشد و پیشرفت و فراوانی است. در فنگ شویی، از پتوس اغلب برای بهبود جریان انرژی استفاده می شود زیرا انرژی مثبت را جذب و منفی را دفع می کند.

گیاه لی لی صلح

لی لی صلح (Spathiphyllum) از نظر فنگ شویی چینی نماد خوش شانسی است و نماد پاکی، زیبایی و توانگری بوده و به عنوان گل ثروت ساز شناخته شده است.

گیاه سانسوریا

گیاهان پولساز آپارتمانی، گیاه سانسوریا نقش مهمی در فنگ‌ شویی گل و گیاه دارد که بر مبنای محل قرارگیری در خانه انرژی‌های مختلفی از خود ساطع می‌کند. این گیاه به جذب ثروت کمک می کند.

گیاه سانسوریا

این هم جالبه: ترفند فوری براق کردن سینک آشپزخانه + تهیه یک تمیز کننده طبیعی در منزل

گیاه یشم

گیاهان پولساز آپارتمانی، گیاه یشم از گذشته تا کنون نماد پول و رفاه شناخته می شود. یک گیاه یشم می تواند انرژی مثبت شانس را افزایش دهد. گیاه یشم خود را در گوشه جنوب شرقی خانه یا محل کار خود قرار دهید.

شبدر زینتی

گیاهان پولساز آپارتمانی، این گیاه بسیار زیبا بوده و دارای محبوبیت فراوانی است و به عنوان یک گیاه شانس آور شناخته می شود. داشتن این گیاه در خانه موجب جذب ثروت نیز خواهد شد.

گیاهان پولساز آپارتمانی1

گیاه کوردلین

گیاهان پولساز آپارتمانی، گیاه کوردیلین، یک گیاه قدرتمند، منحصر به فرد است که می‌تواند به شما در بهبود ثروت کمک کند و انرژی مثبت را به اطرافیانتان منتقل نمایدو منجر به افزایش قدرت محبت و ثروت در میان آن‌ها ‌شود.

گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا یک گیاه شانس آور به شمار می رود و سبب دفع و دور کردن انرژی منفی و جذب انرژی مثبت در محیط می شود.

گیاه نعناع

گیاهان پولساز آپارتمانی، گیاه نعناع طرفداران زیادی دارد و یک گیاه شانس آور برای موقعیت های مالی و افزایش ثروت شناخته شده و موجب افزایش روابط در میان مردم می شود.

گیاه اسطو خودوس

گیاه اسطوخودوس یکی از بهترین گیاهان در زمینه جذب عشق و ثروت در فنگ شویی است که می‌تواند به کاهش استرس و ایجاد آرامش کمک بسیار زیادی نماید.

گیاه اسطو خودوس

گل یاس

گل یاس یکی از گل های زیبا و خوش بو است که در جذب شانس و ثروت بی نظیر بوده و انرژی مثبت را در اطراف خود افزایش می دهد.

گل صد تومانی

گیاهان پولساز آپارتمانی، گل صد تومانی که آن را “پادشاه همه گل ها” می دانند، نماد ثروت، ظرافت و سلطنت است و به عنوان نماد احساس عشق، وفاداری و پاکی نیز به شمار می رود.

گل داوودی

گل های داوودی دارای شکوفه‌های طلایی تیره‌ نماد ثروت و فراوانی هستند.گل های داوودی با گلبرگ های چند لایه و رنگ های درخشان، انرژی مثبت زیادی به خانه شما جذب می کنند.

گل همیشه بهار

گیاهان پولساز آپارتمانی، گل همیشه بهار ثروت و فراوانی به ارمغان می آورد، سطح انرژی را افزایش می دهد و اشتیاق بیشتری را در روابط ایجاد می کند و تأثیر قدرتمندی بر انرژی های موفقیت دارد.

گل آفتابگردان

گل آفتابگردان نماد نور و امید و ثروت و فراوانی است. این گل شانس و ثروت وانرژی مثبت را به همراه دارد و به عنوان گل های “شاد” شناخته می شود.

فیکوس

گیاه فیکوس برای افزایش ثروت مفید بوده و با برگ های بزرگ و گرد خود به جریان انرژی مثبت در یک فضا کمک می کند.

پنجه شیری

گیاهان پولساز آپارتمانی، در فنگ شویی، گیاهان مانسترا، پنجه شیری و یا پنیر سوئیسی نشان دهنده رشد، انرژی رو به بالا و فراوانی هستند. آنها اغلب در داخل یا اطراف مرکز ثروت خانه قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا