;
سرگرمی

بازی فکری برای بچه مهندس ها! چطوری با حرکت فقط دو کبریت، دو تا مربع میشه ساخت؟!

بازی هوش ساخت مربع: آیا برای یک چالش فکری جدید آماده هستید؟ بازی های این چنینی که نیازمند هوش ریاضیاتی و هندسی هستند برای بچه ها و برزگسالان زبل طراحی شده اند.

بعضی از آن ها ساده و بعضی سخت ترند. با این حال برای نوابغ همه شان راحت و مثل آب خوردن است!

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

این هم جالبه: آیا تو فیلسوف زمانه ای؟ فقط نوابغ هوشمندانه ترین جوابو می دن! کیو نجات میدی

جالب است: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

در بازی هوش ساخت مربع، شما 12 ثانیه زمان دارید که دو مربع بسازید؛ به طوریکه تنها با حرکت دو چوب کبریت بتوانید مربع ها را ایجاد کنید. آیا می توانید؟

بازی هوش ساخت مربع

شاید جالب باشذ: دوست بدطینت دختر بیچاره را پیدا کنید! کدام یکی چنین شوخی زننده ای کرده است؟!

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست بینایی اسب دریایی کوچولو کجا قایم شده؟ اگر چشمان تیزی دارید در همان نگاه اول پیدایش می کنید!

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

.

.

.

.

جالب است: تست بینایی پلاتی‌پوس: افرادی که تیزبینی شون کل همه رو می خوابونه نوک اردکی متفاوت و می بینن!

جواب بازی هوش ساخت مربع

آیا توانستید در 12 ثانیه معما را حل کنید؟ پس به خودتان افرین بگویید! چون شما جزو 10 درصد افراد نخبه جامعه هستید!

شاید جالب باشد: بازی فکری سگ خوش شانس: کدام سگ ابتدا شیر را می خورد؟

جواب بازی هوش ساخت مربع

سؤالات رایج درباره افراد باهوش

 

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

بازی هوش ساخت مربع: مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

همچنین ببینید: معمای هوش قاتل معلم: اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی بگو کدوم دانش آموز معلم رو کشته؟

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

بازی هوش ساخت مربع: گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

شاید بپسندید: بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

بازی هوش ساخت مربع: افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

از دست ندهید: ضرب المثل ماست ها را کیسه کردند: داستان ماست مختار السلطنه و مرد ماست فروش، روزی که ماست تهرانی ها کیسه شد!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

بازی هوش ساخت مربع: زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

شاید جالب باشد: داستان حکیم دانا و دختر لجباز که تا مرز مردن پیش رفت!

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

بازی هوش ساخت مربع: افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

پیشنهاد می شود: آزمون هوش گل و برگ: آیا شما فردی باهوش هستید؟ پاسخ معادله چند می شود؟

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

شاید جالب باشد: روانشناسی ترتیب تولد: بگو تک فرزندی یا بچه چندم خانواده هستی؟ نتایج واقعا جالبه!

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

همچنین ببینید: معمای تصویری عجیب ترین موجود تو این تصویر کدومشونه؟! نکته انحرافی این معما رو هرکسی نمیفهمه!

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

شاید جالب باشد: فقط چشمان عقابی می توانند تفاوت بین این دو تصویر را در عرض 12 ثانیه تشخیص دهند!

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

جالب است: فقط 16 درصد می توانند بفهمند کدام مخزن آب در عرض 25 ثانیه اول پر می شود! آیا شما می توانید؟

6. شب‌زنده‌دارند

بازی هوش ساخت مربع: تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

بازی هوش ساخت مربع: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

از هر 5 نفر تنها یک نفر نبوغ حل این معما را دارد: کدام یکی آقاست؟!

تست بینایی میمون تنبل: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن مادر و بچه تنبل ثابت کن!

تست شخصیت کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق جهان بین بگوید چه شخصیتی دارید!

زنان و مردان خوش چهره متولد کدام ماههای سال هستند؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا