;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

آخرین قیمت نات کوین: نات کوین خود را ارزان نفروشید!

آخرین قیمت نات کوین: به گزارش گفتنی، به تاریخ 17 خرداد، هر واحد از نات کوین در این لحظه با قیمت 0.02127 دلار، با احتساب نرخ تتر 58,580 تومان معادل 1245 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 1,366 میلیارد دلار است. با بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

هر هزار نات کوین چقدر ارزش دارد؟

آخرین قیمت نات کوین، بر طبق ارزش هر نات کوین 1245 تومن هر هزار نات کوین معادل 1.245.000 تومان ارزش گذاری می شود.(به دلیل نوسان قیمت دلار و نات کوین دقیق نیست)

اگر از نات کوین جا موندی حتما بخون: درآمدزایی با بازی همستر تلگرام + آموزش کامل تصویری و خرید و فروش

نات کوین خود را بفروشم؟

در ابتدا باید گفت این یک تصمیم شخصی است و ممکن است درست باشد و شاید هم نباشد!

بر طبق روند بازار و همینطور حجم خرید و فروش روزانه می توان گفت فعلا روند نات کوین مثبت است و با کمی فراز و نشیب احتمال رشد مجدد برای آن وجود دارد، ولی بر طبق تجربه در مورد بازار رمز ارزها نمی توان با قطعیت نظر حتمی داد.

آخرین قیمت نات کوین 1
آخرین قیمت نات کوین

نات کوین چیست؟

نات کوین (Notcoin با نام اختصاری NOT) پروژه مجموعه اوپن بیلدرز (Open Builders)، وابسته به بنیاد تون است که اواسط نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) نسخه بتا یا اولیه آن راه‌اندازی شد. نات کوین یک مینی اپلیکیشن یا نوعی ربات تلگرامی است که ابتدا به کاربران اجازه می‌داد با لمس یا کلیک روی یک آیکون سکه، ارز دیجیتالی با عنوان Notcoin یا NOT را استخراج (ماین) کنند. نات کوین ابتدا به‌عنوان یک دارایی درون بازی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود نداشت. با این حال، توسعه‌دهندگان این بازی اخیراً توکن NOT را روی بلاکچین تون عرضه کرده‌اند و خرید و فروش ارز نات کوین از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صرافی‌ها آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا