;
تازه ها

انکونکو می تواند زودتر از موعد مقرر به میادین بازگردد

بازگشت زودتر از موعد انکونکو به میادین: کریستوفر انکونکو که به دلیل مشکل لگن دچار مصدومیت شده بود می تواند زودتر از حد انتظار به تمرینات چلسی بازگردد. این بازیکن فرانسوی که عملاً نیم فصل اول را به دلیل آسیب دیدگی شدید زانو در پیش فصل از دست داد، در تمرینات اوایل ژانویه به لگن خود آسیب رساند و پیش بینی می شد که او حداقل تا 10 روز دیگر دور از تمرینات تیم غایب باشد. با این حال، طبق گزارش دیلی میل، او در حال حاضر در آستانه بازگشت به تمرینات تیم چلسی است. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

خرید تابستانی 52 میلیون پوندی شیرهای لندن هنوز نتوانسته به مدت 10 روز مداوم تمرین کند و در سال 2024 به دلیل مصدومیت بازی مقابل پرستون، میدلزبورو و فولام را از دست داده است ، اما نشانه های مثبتی در بهبودی او وجود دارد. بازیکنان قرار است اواخر این هفته به کوبهام بازگردند و انکونکو ممکن است جزو نفرات اصلی در زمین تمرین باشد.

این را هم ببینید: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

بازگشت زودتر از موعد انکونکو به میادین 1

این بازیکن 26 ساله در این فصل بین دو مصدومیتش فقط 152 دقیقه بازی داشته است. با وجود این زمان محدود بازی، او در حال حاضر یک گل به نام خود در برابر ولوز به ثبت رسانده است و همچنین یک گل را در ضربات پنالتی جام کارابائو مقابل نیوکاسل به ثمر رسانده است.

بازگشت زودهنگام انکونکو به تمرینات مطمئناً باعث تقویت چلسی می شود. آبی‌ها تا بازی برگشت نیمه‌نهایی جام کارابائو مقابل میدلزبرو در 23 ژانویه به میدان نمی‌روند.

این هم جالبه: دختر بدون دماغ معروف دنیا چگونه زندگی می کند | عکس ها و علت بیماری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

دکمه بازگشت به بالا